Squirtymilf Essen

Smoefelartje

Snuffelaar
26 jul 2022
24
20
Iemand ervaring met deze Dame ?

https://www.kaufmich.com/p/squirtymilf

Ze vraagt een aanbetaling, wat ik al niet echt betrouw, en vele berichten zijn wat te romantisch beschreven.
Begin September ben ik voor 2 nachten in Düsseldorf op hotel. Voor de eerste nacht heb ik al Diana uit Düsseldorf geboekt. Misschien de tweede nacht Squirtymilf, maar een beetje meer zekerheid zou welkom zijn

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
In het hele Ruhrgebied vele prostituees en vele recensies.Ook veel goede
En dan weet u er 1 uit te pikken met aanbetaling wat u niet vertrouwd en veel romantisch geschreven recensies wat u blijkbaar ook niet vertrouwd.

Waarom uit het grote aanbod daar in Ruhrgebied juist een advertentie pikken waar u veel vraagtekens bij hebt terwijl er zoveel keuze is?

Zal wel aan mij liggen dat ik het niet begrijp.

En is er al niet genoeg gezegt op de site over aanbetaling? Moet er op elke pagina eerst een waarschuwing komen met pas op met aanbetaling?

Mijn aanbeveling voor u zijn positief over squirtymilf en na de tijd haar lekker hier komen afkraken

Smoefelartje

Snuffelaar
26 jul 2022
24
20
In het hele Ruhrgebied vele prostituees en vele recensies.Ook veel goede
En dan weet u er 1 uit te pikken met aanbetaling wat u niet vertrouwd en veel romantisch geschreven recensies wat u blijkbaar ook niet vertrouwd.

Waarom uit het grote aanbod daar in Ruhrgebied juist een advertentie pikken waar u veel vraagtekens bij hebt terwijl er zoveel keuze is?

Zal wel aan mij liggen dat ik het niet begrijp.

En is er al niet genoeg gezegt op de site over aanbetaling? Moet er op elke pagina eerst een waarschuwing komen met pas op met aanbetaling?

Mijn aanbeveling voor u zijn positief over squirtymilf en na de tijd haar lekker hier komen afkraken
Ik vind je reactie eerlijk gezegd nogal onnodig belerend en persoonlijk.

Ik stel hier juist een normale vraag omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik naar het Ruhrgebied kom en ik daar helemaal geen ervaring heb. Als ik daar twee nachten verblijf en voor de eerste nacht al een afspraak heb gemaakt, is het toch niet vreemd dat ik voor de tweede nacht eerst wat meer zekerheid wil voordat ik ergens een aanbetaling doe?

Ik heb nergens beweerd dat SquirtyMilf onbetrouwbaar is. Ik heb alleen aangegeven dat ik persoonlijk wat terughoudend ben met een aanbetaling en dat sommige recensies mij nogal romantisch overkomen. Daarom vraag ik naar ervaringen van mensen die daadwerkelijk met haar hebben afgesproken. Dat lijkt mij precies waar zo'n forum voor bedoeld is.

Jij zegt dat er in het Ruhrgebied zoveel dames en zoveel goede recensies zijn. Prima, maar daar heb ik juist niets aan als ik niet weet welke ervaringen mensen daadwerkelijk hebben gehad. Ik ben hier niet dagelijks actief en ken de dames in die regio niet. Daarom stel ik een vraag aan mensen die er wél ervaring mee hebben.

En als ik je eigen berichten hier bekijk, krijg ik eerlijk gezegd ook niet de indruk dat je veel bezig bent met mensen daadwerkelijk verder te helpen. Je lijkt vooral nogal graag anderen de les te lezen over hoe ze hun vragen moeten stellen. Dat is natuurlijk ook een manier om je tijd te besteden, maar iemand die voor het eerst naar een voor hem onbekende regio gaat, heeft meer aan een concrete ervaring dan aan een preek.

Overigens hoef je je geen zorgen te maken dat ik haar achteraf zomaar ga 'afkraken'. Als ik met haar afspreek en de ervaring is goed, zal ik dat net zo goed vertellen. Ik wilde vóór een eventuele afspraak gewoon wat meer zekerheid. Daar lijkt mij helemaal niets mis mee.

Dus als iemand hier daadwerkelijk ervaring heeft met SquirtyMilf, positief of negatief, hoor ik dat graag. Aan een discussie over het feit dat ik überhaupt een vraag stel, heb ik eerlijk gezegd weinig.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Ik vind je reactie eerlijk gezegd nogal onnodig belerend en persoonlijk.
@MarkVoortman stelt zich hier op het forum graag op als belerende "schoolmeester" die ons allen op de meest onzinnige zaken wil wijzen. Hij is een kei in nutteloze informatie en kritiek. Zelf recensies schrijven over zijn mogelijke belevenissen kan hij niet (hij heeft geen dates denk ik) op een enkele keer na. Gewoon niet serieus nemen...... Dus gewoon hopen dat je van een echte ervaringsdeskundige een tip krijgt en vooral zal genieten straks! Wij horen het hier graag hoe het was.

Terug
Naar boven