Te snel klaar komen

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Maar zoals sommige hier vermelden helpt bij mij wel eerst rukken alvorens een bezoek te plannen. Soms nadeel is wel dat mn erectie nietmeer zo hard is de 2de keer. Ookal zit er meer dan een uur tussen bv. Daar heb ik wel wat last van tussen mn oren.
Klinkt toch als thuis wat boterhammen eten voordat je gaat uit eten

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Ben ik niet met je eens @Moggie.
Ik word in jauari 55 en spuit als de brandweer.
Als een meid mij pzc dan spuit ik tussen de 5 en 6 minuten haar mond vol sperma.
Als ik een meid nzc dan spuit ik binnen 5 minuten haar kut vol met sperma.
Met NZC lukt het mij ook nog wel binnen 5 à 6 minuten, maar alleen met een vrouw die ik bovengemiddeld opwindend vind.
Met PZC zijn er helaas niet zoveel vrouwen meer waarbij me dat lukt. Dan moeten ze echt heel goed kunnen pijpen, en precies op de manier die ik lekker vind.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Mij werd er verteld dat.......:
Wij mannen komen niet te snel klaar, (wat ze noemen "éjaculation précoce")
Het zijn eerder de vrouwen die te traag zijn....

grapje hoor.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Bij mij is het meestal de spanning die het mij lapt...
Als de seks zo een drang geeft en dat het zo lekker is en niet meer uit te houden is, dan kom ik snel klaar.
Maar zoals velen al aangegeven hebben, als het meer is "van moeten" dan is het echte plezier wel ver weg.

Als ik een planning heb met iemand dat ik weet dat het zalig is, dan trek ik mij ook wel een paar uurtjes ervoor eens goed af.
Dan weet ik dat ik het toch een tiental minuutjes kan uithouden, anders is het vlug over en uit en voelt het of ge forfait moet geven.

Ooit was ik bij een thais massage salon waar ik al lang klant was, en de masseuse die ik meestal nam was een echt schatje, in haar armen liggen als een baby terwijl ze mij tot een hoogtepunt trok.
Seks.... nee, dat deed ze niet.
Haar collega die deed het wel, maar met cd.
Ik was zodanig heet, dat toen ze mij eerst pijpte met cd, ik meteen al klaarkwam zonder neuken, zo goed kon ze pijpen (maar had wel voor neuken betaald).
Zo zie je dat het veel kan afhangen van het moment zelf.

Heb ooit al geneukt zonder cd, en dat het niet mogelijk was om klaar tekomen, zo zielig dat de seks was.
Toen dacht ik , nooit koop ik een sekspop, want nu heb ik het ervaren dat het mij niet bevredigd.
Mocht ik haar adem niet gevoeld hebben, zou ik gedacht hebben dat ze dood was...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Klaarkomen vóór het neuken is mij ook een paar keer overkomen. Kan het me nog goed herinneren, ook al zijn beide keren zo'n 20 jaar geleden.
De eerste keer was met een heel mooi meisje op De Wallen waar ik al een tijdje mijn zinnen op had gezet, maar die vaak bezet was. Toen ze eindelijk een keer vrij was en niet alleen knap maar ook heel aardig bleek te zijn, was ik zo opgewonden dat ik na amper één minuut pijpen al klaar kwam (wel in condoom helaas). Het ging zo snel, er was gewoon geen houden meer aan.
De tweede keer was met een meisje in het Spijkerkwartier in Arnhem. Ze was nog heel onervaren en ik was denk ik één van haar eerste klanten. Toen we ons allebei uitgekleed hadden en op bed lagen, begon ze me af te trekken. En hoe het kwam begrijp ik nog steeds niet, maar opeens kwam ik klaar. Ook deze keer kwam het heel snel opzetten en kon ik het niet meer tegenhouden.
En het lieve kind was nog zó onervaren dat ze niet eens in de gaten had dat ik al klaargekomen was. Ze keek dan ook stomverbaasd toen ik opeens de rol keukenpapier pakte om het sperma van m'n buik te vegen :ROFLMAO:.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Geweldig vind ik dit.... zo zonder het beseffen dat het orgasme opkomt en je zonder weerstand klaarkomt...
Zo was ik in de jaren 90, moet 94 of 95 geweest zijn, in de aarschotstraat in Brussel, toen de buurt er nog netjes bij lag en er nog vééél vitrines waren.
Ik zag er een jonge griet, half lang tot lang donker haar, bruin getint, en blijkbaar ook nog niet lang in het vak.
we zaten gewoon naakt op de sofa, zij links van mij, ik vingerde haar, wat ze zeker kon waarderen.
Zij begon me te masturberen, om het voorspel te beginnen, ik dacht dat ze mij ook zou pijpen, maar ze maakte geen aanstalten hiertoe.
Ik bleef haar ook al die tijd vingeren met mijn linkerhand, tamelijk comfortabel was deze positie niet voor mij maar ze genoot ervan.
Ze bleef maar kreunen en opeens voelde ik haar klaarkomen, en door deze reactie en het lekker aftrekken kwam ik ook spontaan klaar.
Tussen al die honderden keren dat ik in Brussel en vele andere plaatsen geneukt heb, zullen er wel azijn pissers zich afvragen hoe ik mij dit na 30 jaar nog kon herinneren... wel heel eenvoudig, omdat dit niet een alledaagse gebeurtenis was, en het was zo lekker dat dit zo'n 5 andere ejaculaties tesamen overtreft. Een éénmalige en ongelofelijke gebeurtenis blijft gewoon in je brein steken, dat is wat ik ervan weet.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
2 weken geleden was ik in Gent, en ben bij Erika in de belgradostraat binnengeweest.
Zoals altijd, lief lachje, en naar boven.
50 euro klaargelegd op het kleine tafeltje, ik verfriste mij op aan de lavabo, maar zij maakte geen aanstalten om hetzelfde te doen.
Ik legde mij op het bed, en toen kwam ze nog met een vochtig doekje mijne leuter afkuisen.
Ze begon me te pijpen, zoals altijd, en og my god, was lekker zeg...
Ik wou graag klaarkomen maar ze stopte op een moment...
Ook omdat ik haar ondertussen vingerde, en ze trok zich regelmatig wat opzij, wss omdat het lekker begon te worden, ze werd toch al goed nat.
Ze vroeg "normal of doggy", ik verkoos nu direct doggy, (anders doe ik de 2 standjes) en schoof hem erin.
Man man man, ik denk dat na een minuut het al begon op te borrelen, maar ik heb dan toch een beetje kunnen inhouden.
Maar toen ze nog meer begon te kreunen dacht ik , nu laat ik mijn zwemmertjes toch maar los.
Nadien heeft ze zich wel gewassen aan de lavabo, ik deed hetzelfde, en dan nog een lief afscheidszoentje en weg.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.250
2 weken geleden was ik in Gent, en ben bij Erika in de belgradostraat binnengeweest.
Zoals altijd, lief lachje, en naar boven.
50 euro klaargelegd op het kleine tafeltje, ik verfriste mij op aan de lavabo, maar zij maakte geen aanstalten om hetzelfde te doen.
Ik legde mij op het bed, en toen kwam ze nog met een vochtig doekje mijne leuter afkuisen.
Ze begon me te pijpen, zoals altijd, en og my god, was lekker zeg...
Ik wou graag klaarkomen maar ze stopte op een moment...
Ook omdat ik haar ondertussen vingerde, en ze trok zich regelmatig wat opzij, wss omdat het lekker begon te worden, ze werd toch al goed nat.
Ze vroeg "normal of doggy", ik verkoos nu direct doggy, (anders doe ik de 2 standjes) en schoof hem erin.
Man man man, ik denk dat na een minuut het al begon op te borrelen, maar ik heb dan toch een beetje kunnen inhouden.
Maar toen ze nog meer begon te kreunen dacht ik , nu laat ik mijn zwemmertjes toch maar los.
Nadien heeft ze zich wel gewassen aan de lavabo, ik deed hetzelfde, en dan nog een lief afscheidszoentje en weg.
beter dat je dit in het vervolg in de verhalen rubriek zet.. :)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.250
als je naar de ramen gaat , en kiest voor een vluggertje..
het is niet belangrijk of je nu vlug of traag spuit.
als je maar lekker klaarkomt.. vind ik veel belangrijker..
ga je privé en kies je langere tijd.. maakt het ook niet zo veel uit want je kan dan een 2 de keer spuiten..

Terug
Naar boven