Thailand, koh samui

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
600
1.001
Wat een avond. Ik kreeg nog overdag over de app op de vraag datt ik in haar klaar was gekomen en dat ze niet zwanger zou raken. Ik gaf aan van niet en ze zich geen zorgen hoeft te maken. Rare is dat ze zelf aangaf dat ze aan de pil zat????

De volgende nacht zelfde scenario uitgevoerd maar nu het draaiboek helder was kon ik wat meer relaxter zijn. Na de eerste lozing met exact zelfde draaiboek maar nu in missio klaargekomen even onder de lakens naast elkaar gelegen en geknuffeld. Beetje fluisteren pratend. Wat is ze leuk. Ze was lekker aangeschoten ook.

Ze heeft een nacht dag ritme. Overdag slapen en in de avond chillen en feesten. Klanten zoeken. Ze geeft het niet toe maar we weten allebei dat het zo is.

Na een 20 tal minuten weer beginnen te zoenen en kwam ik langzaam op oorlog sterkte. Maar omdat er de tweede keer veel meer moet gebeuren en we niet echt geluid konden maken ging dat lastig. De motor wilt maar hapert als er niet echt hard aan getrokken wordt. Helemaal als ik niet los kan gaan.

Waar ik wel supergeil van wordt is als een dame geen anaal doet of heeft gedaan maar er wel een opening is letterlijk en figuurlijk. Die ontdek ik dan door de dame tegen mij aan te laten liggen en me af te trekken. Zo tongzoenend ga ik dan opzoek naar haar poes en aarsgaatje. Daar kreeg ik niet direct een nee op en met een beetje spuug ging er al een topje in het aarsje.

Met een beetje geklaag en gekreun kon ik verder. Mijn lul stond opeens opspringen. Ik stopte mijn halve vinger in haar aars en ze nam hem goed met meer gekreun. Dan moet ik eigenlijk snel me lul bij haar erin stoppen maar dat zou echt teveel geluid maken en ik kwam ook al bijna.

Dus snel haar hoofd gepakt en gemaand dat ze moest stoppen met trekken en moest gaan pijpen waarbij ik snel op tijd nog een kleine lading in Haar mond spoot. Ze keek me geil aan. Pijpte door. Liet me klein beetje sperma zien op haar tong en slikte het door. Faaaaaak poornooooooo wat een geilert. Leeg en voldaan lag ik na te genieten en ging ze spoelen.

Wat een topper die Nan. De komende dagen lastig om af te spreken. Overdag reageerde ze niet of nauwelijks en in de nacht kon ik niet meer ontvangen omdat de kamer nu ingenomen was. Helaas. Maar daar heb ik een stokje voor gestoken. In ieder geval 2x 2000 bath afgetikt deze keren. Dubbel en dwars waard

To be continued

Mikebike

Toogplakker
27 mei 2026
25
13
Hi ik miste je verhalen al. Goed dat je weer schrijft. Wel jammer inderdaad dat er geen foto's meer bijkunnen, maar verhaal is super leuk om te lezen.
Ben nu al benieuwd naar het vervolg.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
600
1.001
Dank @Mikebike altijd fijn als mensen het waarderen! Heb de smaak van schrijven nog niet te pakken hoor maar doe me best. Hier is het vervolg!

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
600
1.001
Dano:

Na praktisch twee dagen droog te zitten begon ik er klaar mee te raken. Ik word dan geïrriteerd en en chaggie. Al dat lekkers om me heen maar geen actie. Hete zon op me pan met alcohol maakt het alleen maar erger.

Met diverse dames contact maar geen mogelijkheid om mijn zaad te lossen dus. Ik had al contact met Dano. Een heerlijk uitziende 22 jarige dame. Echt een poppetje. Krullend lang haar. Donkerbruine huid. Niet te dun en zeker niet te dik. Echt een tiktok meisje modelletje die me leuke filmpjes stuurde. Pruil lipjes. Beetje bolle wangetjes. Mooi gezicht. Heerlijke kont en redelijke tietjes. Haar Engels was ook goed.

Merkte alleen dat ze wat meer zakelijk was. Ze werd snel geïrriteerd als ik haar benaderde voor een afspraak maar ik niet specifiek een tijd kon aangeven. Dat kwam doordat ik ook niet altijd wist wanneer ik kon afspreken maar meer een tijdswindow had.

Daarnaast begon het start tarief al met 3000 bath. Bij de onderhandeling zonder condoom gingen we naar 5000 en ik moest zelf een locatie regelen en haar ophalen. Tsja…in NL geen probleem maar hier…dat ging ik niet elke dag volhouden. Dus heen en weren over de onderhandeling. Soms even niet reageren om een hard to get situatie te creëren. Werkt meestal.

Uiteindelijk 3500 afgesproken met two shots en alles erop en eraan behalve anaal. De spanning was hoog en nog hoger omdat ik haar zou ophalen bij haar thuis. Ze woonde samen met een vriendin en kon zelf niet ontvangen. We zouden dichtbij een kamertje boeken. Het Chaweng Terrace hotel. Volgens mij voor 1400 per nacht en dan zit de borg van 500 er al bij. Basic kamer die doet wat het moet doen. Hygiënisch iig.

De rit naar het huisje echt leuk. Binnenstraatjes etc. Op Koh Samui overal en altijd overdag avond en nacht veilig gevoeld. In het begin beetje op je hoede maar dat is echt niet nodig lijkt het. In uitgaansleven altijd wel opletten maar dat is denk ik meer dronken lui dan dieven of iets dergelijks.

Aangekomen bij haar huis/ apartment flatje stapte ze in. Wat een bombshell. Me hart ging te keer. Gave huid en precies zoals de fotos en filmpjes. En leuk was ze. Beetje stoerig. Bij het instappen gelijk een tongzoen. Jippiee

Ik gaf aan uit Nederland te komen en ze reageerde met een "hoe gaat het"! Blijkbaar heeft ze een Nederlands Surinaamse vriendin. Wat een toeval. Waarom deed ze dit werk? Ja haar vader denkt dat ze hier op werk studie vakantie is maar het is anders gelopen. De huur is duur en heeft geld nodig. Ik denk gewoon echt even een tussen jaar ofzo en geld opgemaakt en nu feestend en neukend het leven door. Ze wilde volgend jaar naar Belgie voor studie? Half Maleisisch en half Thais is ze en dat zag je. Echt een knapperd.

10minuten rijden naar het hotel. Kon nog sneller. Koh Samui in deze periode is al druk begrijp ik en de wegen rondom de piek ook druk. Wat je normaal in de avonden in 10min kan doen kan in de piek periodes zo 40 minuten duren.

We checkten samen in maar was eigenlijk niet nodig. Is volledig girl-friendly maar we kwamen samen aan dus dan gaat dat automatisch. Ze had er geen probleem mee.

Op de kamer aangekomen even kort babbeltje en opfrissen. Wat een prachtig lichaam. Uit de douche gelijk staand tongen. Volop. Ze pakt me bij me hoofd en nek en gaat er echt volop in.

Heerlijk. Ik kus haar nek, lik haar gezicht. Haar tietjes. Oksels. Tongen. Ze gaat dan op haar knieën en begint me echt heerlijk te pijpen. Mij aankijkende en van zacht tot hard en diep. Ik kan haar haren pakken en deepthroaten met kokhalzen is gewoon normaal voor haar. Alsof het zo hoort. Ik word helemaal gek en voel al eea borrelen.

Ik leg haar op bed en begin te beffen. Heerlijk vind ze het en ze word lekker nat. Wat een lekkere smaak het kutje en lekker fris. Kut kont ik lik alles en ze geniet. Ik vinger haar ook goed en ze komt een aantal keer goed klaar achter elkaar. Leg haar benen in me nek en begin het kutje te pompen. Kutje is nog lekker. Niet strak maar ook niet te wijd. Ik hou ervan hoe ze kreun lt en met haar ogenweg draait. Ik wissel af met beffen en pompen. Het is heerlijk om deze dame aan het genot te brengen. Ik ben zo geil haar echt nergens over.

Ik zet haar kort in doggy en heb zicht op de heerlijke kont. Pak haar bij haar haren en voel al snel weer me zaad op borrelen. Ik wil me sperma uit haar kutje zien druipen dus leg haar weer op haar rug. Bef even. Stop hem erin en spuit haar helemaal vol en probeer zo lang mogelijk door te pompen totdat me lul slap wordt.

We komen beide weer terug op aarde en ik plof op het bed naast haar neer. Ze geeft me een zoen staat op en gaat spoelen.

Als ze terugkomt spoel ik ook en liggen we even naast elkaar op bed. Allebei op telefoon. Koetjes en kalfjes. Na een 20min probeer ik het weer maar het is eigenlijk te snel.

Ik laat haar weer bij me liggen en aftrekken en we zoenen wat. Standaard draaiboek. Kom bijna klaar na lang rukken en laat mijn straaltje sperma

In haar mond los. Ze blijft netjes door pijpen tot de laatste druppel.

Ze gaat naast me liggen en het lijkt alsof ze het heeft doorgeslikt. Ik vraag of ze geslikt heeft en ze zegt ja maar daarna gaat ze naar de badkamer om uit te spugen volgens mij.

Daarna weer opfrissen kleren aan en breng ik haar terug. Ik heb de kamer voor een nacht en ze vraagt of ze vandaag in de kamer kan blijven met haar vriendin omdat ze met veel andere dames samen woont maar ik wijs dat af. Voel me daar niet prettig bij.

Fijn avontuurtje zo. Heb daarna niet meer met haar afgesproken. Gaf toch andere dames de voorkeur vanwege de prijs en dat ik haar moest ophalen en wegbrengen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wat een heerlijke verhalen weer gozer. Vooral de 2 verhalen van Nan zijn geil. Lijkt wel of 2 verliefde tieners
voor het eerst sex hebben zonder dat pappa en mamma het mogen weten. Werd er goed geil van.

jefdekok

Toogplakker
12 okt 2024
32
58
Ik raad Hua Hin aan, daar zijn echt prachtige jonge meiden te vinden. Het uitgaansleven is wat minder maar via Thaifriendly keuze genoeg, bijvoorbeeld gewoon een 7/11 caissière van 19 die na het werk wat bij wil verdienen. Tevreden met een bescheiden bijdrage. Lief en knap, echte amateur die het met aandacht en bare doet.

Terug
Naar boven