Angela - Purmerend

DrFellatio

Toogplakker
22 jun 2026
34
14
Ja dat liet ze mij ook weten, het uurtarief voor pzc + nzc. Het lijkt tegenwoordig het normale tarief op de huidige markt van vraag & aanbod te zijn?

Sjonbi1970

Toogplakker
2 okt 2023
25
15
Dat zijn beste prijzen wat ze vraagt.
Maar de kans is groot als je een goedkope hoer heb dat je er dan wat aan over houd.
De duurdere dames zijn ondanks barre wel wat voorzichtiger.

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
Wat prijs met er wat van overhouden heeft te maken heeft ontgaat mij
Dus als zij 100 euro had gevraagd grote kans dat we er wat aan overhouden?

Begrijp echt wel dat je niet altijd de eerste de beste junkie van straat moet plukken voor pak hem beet paar tientjes. Echter voor de rest blijft het toch een roulette nzc

Jeroennh

Toogplakker
15 mei 2023
28
14
Laatst contact gehad en geprobeerd te onderhandelen over prijs. Dit zonder succes. Zelf wil ik niet meer betalen dan eur 150. Merk wel dat het lastiger wordt maar ga niet mee met de gekte.

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
Maar de kans is groot als je een goedkope hoer heb dat je er dan wat aan over houd.
De duurdere dames zijn ondanks barre wel wat voorzichtiger.
En weer iemand die denkt dat duurdere dames en schonere dames minder risico opleveren.
Was het maar waar.
Er zijn ook junk achtige dames die zich wel degelijk regelmatig laten testen, dat werd destijds in Rotterdam
op de G.J. de Jongweg en later op de Keileweg al gedaan bij Keetje Tippel.
Dat was de keet waar ze zich konden verschonen, kop koffie drinken en 1x per week laten testen.
Duurdere dames doen dat wellicht ook maar dat is lang niet zeker hoor.
Nzc is als een loterij: je wint nooit wat en soms vaker een prijsje of zelfs de hoofdprijs.
Het kan allemaal.
En de ene wandelaar loopt nooit iets op en een ander kan pech hebben en vaker de klos zijn.
Uiteindelijk lopen dames een soa op via hun klanten en te vaak doen wij of het aan de dames ligt.
Zonder klanten met een soa zouden dames ook geen soa`s hebben.

Terug
Naar boven