Athene

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Vandaag naar een massage salon in Athene geweest met de gedachte een lekkere massage te krijgen en een goede pijpbeurt ZC. Dit omdat het mij nog niet is gelukt een adresje te vinden waar onze hobby wordt aangeboden. Ik koos City Gold Spa en zag op de website https://eroticportal.com/shop-type/massage/?wpv_post_search&wpv-wpcf-entry-label=vip Sunny staan. Klein van stuk en dat leek mij wel iets. Gebeld en ik kon terecht. Na een douche kon ik op de massage tafel plaatsnemen en kreeg ik een niet verkeerde massage. Zij hield hierbij haar kleren aan. Na een 20 minuten mocht ik mij omdraaien en kreeg ik een massage die zich vooral op mijn bovenbenen, lies en ballen concentreerde. Op een gegeven moment vroeg ze of ik ook sex wilde...... Ja, natuurlijk! Ze ging zich uitkleden en kwam met ee condoom aanzetten en ik vroeg haar of ik zonder gepijpt kon worden. Dit omdat ik wist dat dat met een kleine meerprijs vaak mogelijk was. Nee, zonder kon niet tenzij ik meer wilde betalen.... Ja, zeker wil ik een meerprijs betalen. Toen vroeg ze hoeveel dan? Ik zei € 20 en daar ging ze direct mee akkoord. Ik vroeg of ik haar ook mocht likken en ze kroop direct op de massage tafel. Ik heb haar frisse, beetje behaarde kutje heerlijk gelikt en dat kon ze erg waarderen. Na een tijdje ben ik omhoog gekropen, je weet maar nooit...... Ik dacht dat zij mij zou tegenhouden maar ze deed niets. Eerst heb ik een beetje tegen haar aan gewreven en daarna voorzichtig naar binnen "geglipt". dat werd met een luid gekreun goedgekeurd. Ik heb haar heerlijk geneukt en uit beleefdheid op haar buik klaar gekomen. Al met al een meer dan goed uur bij haar geweest. Schade bedroeg € 120,00 voor een uur en € 20,00 voor de extra's.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
In Athene heb je tippelzone s, of kleine huisjes met een wit lampje ervoor. Goed googlen en lees de topic Athene even door

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
In Athene heb je tippelzone s, of kleine huisjes met een wit lampje ervoor. Goed googlen en lees de topic Athene even door
Die zijn helaas in buurten waar je soms liever niet alleen komt. Ze spreken meestal geen woord Engels en die "kleine huisjes" zijn ook niet echt proper. Vaak 1 of 2 wat oudere vrouwen aanwezig. Gelukkig kun je ook direct weer weglopen als het je niet bevalt. Betaal liever iets meer voor een goede service en betere hygiëne

Clonarius

Toogplakker
8 feb 2025
61
23
Today I went to a massage parlor in Athens with the idea of getting a nice massage and a good blowjob ZC. This is because I have not yet managed to find an address where our hobby is offered. I chose City Gold Spa and saw Sunny on the website https://eroticportal.com/shop-type/massage/?wpv_post_search&wpv-wpcf-entry-label=vip . Small in size and that seemed like something for me. I called and I could go. After a shower I could sit on the massage table and I got a not bad massage. She kept her clothes on. After 20 minutes I was allowed to turn around and I got a massage that mainly focused on my upper legs, groin and balls. At one point she asked if I also wanted sex...... Yes, of course! She started to undress and came with a condom on and I asked her if I could be blown without. This is because I knew that this was often possible for a small additional charge. No, without was not possible unless I wanted to pay more.... Yes, I definitely want to pay a surcharge. Then she asked how much? I said €20 and she immediately agreed. I asked if I could lick her too and she immediately crawled onto the massage table. I licked her fresh, slightly hairy pussy deliciously and she really appreciated that. After a while I crawled up, you never know...... I thought she would stop me but she did nothing. First I rubbed against her a bit and then carefully "slid" in. That was approved with a loud groan. I fucked her deliciously and out of politeness came on her stomach. All in all a more than good hour with her. Damage amounted to €120.00 for an hour and €20.00 for the extras.
hi @chiel69! Ik ga volgende maand naar Athene. Biedt Sunny ook anaal zonder of klaarkomen in mond aan? Heb je daar nog andere knappe meisjes gezien?

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
hi @chiel69! Ik ga volgende maand naar Athene. Biedt Sunny ook anaal zonder of klaarkomen in mond aan? Heb je daar nog andere knappe meisjes gezien?
Geen idee of zij ook anaal doet of dat je in haar mond mag klaarkomen. Heb het niet gevraagd. Ik ga meestal naar deze salon omdat die vlakbij mijn logeer locatie is.

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
55
20
Nou, ik ben in Athene, Griekenland. Het is hier allemaal heel anders. Ik lees dat een beurt in de legale sector hier zo'n €10 tot €30 kost. Omdat het gereguleerd is, zou het onmogelijk zijn om het zonder condoom ('jasje') te doen onze hobby, maar behoort dat eenmaal binnen in de kamer wel tot de mogelijkheden? Wat als je €200 biedt?

Ik lees de ervaringen van de TS (Topic Starter) en zie dat er zelfs in de Thaise massagesalons rond Syntagma niets mogelijk is. Of is dat alleen van de buitenkant gezien en is het eenmaal op de kamer anders? En geldt dat dan ook voor de raamprostitutie (de studio's met de gekleurde lichtjes) hier in Athene?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven