bedelen in Gent

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.251
in Gent aan een druk kruispunt niet zo heel ver van de hoerenbuurt staat regelmatig een jong meid te bedelen.. ik weet niet of dat echt veel opbrengt.. en geld geef ik ook nooit..
meestal geef ik iets van voedsel.. een koek of soms een stuk fruit (wat ik bij heb) het voordeel is dat de bedelaar er zelf iets aan heeft (geld dienen ze soms af te geven)
vorige week was het vrij rustig aan dit kruispunt en ik had ook niets meer om weg te geven.. toen deze jonge meid aan mijn raam passeerde vroeg ik haar blowjob 20 euro..
man wat zat die vlug in mijn auto..!
iets verder een rustig plaatsje gezocht en ben ik van mijn zaad verlost geraakt.. ze spuwde het in de goot uit.. geen super pijpbeurt maar voor deze prijs kan je geen zelfbediening toepassen.. ze had een lekkere malse b cup.. poes was niet bereikbaar en neuken wou ze niet ook niet voor 50.. ik heb haar daar al enkele keren zien staan - regelmatig overdag
doe er jullie voordeel mee :)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
in Gent aan een druk kruispunt niet zo heel ver van de hoerenbuurt staat regelmatig een jong meid te bedelen.. ik weet niet of dat echt veel opbrengt.. en geld geef ik ook nooit..
meestal geef ik iets van voedsel.. een koek of soms een stuk fruit (wat ik bij heb) het voordeel is dat de bedelaar er zelf iets aan heeft (geld dienen ze soms af te geven)
vorige week was het vrij rustig aan dit kruispunt en ik had ook niets meer om weg te geven.. toen deze jonge meid aan mijn raam passeerde vroeg ik haar blowjob 20 euro..
man wat zat die vlug in mijn auto..!
iets verder een rustig plaatsje gezocht en ben ik van mijn zaad verlost geraakt.. ze spuwde het in de goot uit.. geen super pijpbeurt maar voor deze prijs kan je geen zelfbediening toepassen.. ze had een lekkere malse b cup.. poes was niet bereikbaar en neuken wou ze niet ook niet voor 50.. ik heb haar daar al enkele keren zien staan - regelmatig overdag
doe er jullie voordeel mee :)
Ik was van hetzelfde gedacht. Heb die ook nog zien staan. Maar heb het risico niet genomen.
Verdorie

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Hoe oud is deze dame wel? En is het een Belgische dame of een buitenlandse? Hoe herken je haar uiterlijk? Want ik heb geen zin om een verkeerde bedelaar te gaan vragen hoor. Xp

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.251
Hoe oud is deze dame wel? En is het een Belgische dame of een buitenlandse? Hoe herken je haar uiterlijk? Want ik heb geen zin om een verkeerde bedelaar te gaan vragen hoor. Xp
buitenlandse, jong.. en spreekt weinig engels.. zoveel meiden staan er niet in Gent aan de kruispunten.. :)

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Als snuffellaar is hij gewoon jalloers op een legende, mischien moeten wij keer eens allemaal zijn recensies lezen want ik zou mij eerder schamen als ik jaren lid zou zijn zonder een deftige recensie te plaatsen.

alexandro

Snuffelaar
16 dec 2025
16
2
wa geeft ze meestal aan
is ze hoerig gekleed of in jeans broek
blond of bruin of zwart haar
lang of kort
trek eens foto van haar

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Als het diegene was die ik heb gezien, dan is ze gewoon gypsie gekleed. Lange wijde jurk
Typisch bedelaar stijl. 🤷‍♂️

Flupfluppe

Toogplakker
21 mrt 2021
161
97
Sinds Wanneer zit iedereen hier zo in met de privacy van iemand die hier misschien zelf illegaal op ons grondgebied zit aan die gene die de foto wil trekken vraag haar toestemming dan is dat probleem ook opgelost toch

johndolan838

Toogplakker
2 mei 2023
210
80
Waarom taarten met het verbod van de moderator. Is al verboden door de moderator en daar dienen wij aan te volgen anders is het einde zoek.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.251
ze stond er vanavond terug maar het was druk op het kruispunt.. heb haar een flesje water gegeven ze had een roze pull aan en haar haar is op een knotje.. :)

Terug
Naar boven