Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kom maar af en toe naar Gent..Die zie ik er nooit!
In de Brabantstraat zitten er regelmatig enkele te bedelen, de ene al wat mottiger dan de andere.Ik bedoel in Brussel.
Uit medelijden sex hebben ? Ik zou het doen alleen omdat ze er zo goed uitziet, en misschien doen zij dan wel sex uit medelijden ...De meeste bedelaars behoren ook tot een Roemeense groep. Worden in de morgen met busjes afgezet. Gaan de hele dag bedelen en in de avond weer opgehaald. Dan kunnen ze al hun geld afgeven. Krijgen zelf een klein deel en de volgende dag begint het weer opnieuw. Net zoals er roversgroepen door het land trekken. Is dit ook een groep met een verdienmodel.
Uit medelijden hoef je geen sex met zo iemand te hebben. In de avond komt toch al het geld in de gezamenlijke pot. Waarvan natuurlijk het meeste naar de leiders gaat. Sommige groepen bedelaars worden weer in de gaten gehouden door een soort van controleur uit hun eigen groep met de duurste telefoons. Het is een heel netwerk. De meeste mensen vinden het zielig en geven geld en dat is het verdienmodel.
En voor degene die het nog niet zouden weten, er zijn verschillende zaken/winkels waar een persoon (M/V) die met ongewenste intimiteiten te maken krijgt, daar hulp kan gaan zoeken, dit hangt dan duidelijk aangegeven op de vitrines van deze winkels.
Ik ben ook benieuwd.Laat het ons weten![]()