Beste sexsites op dit moment om contact te maken.

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
47
56
Al een tijdje niet meer op dating sites geweest.
Welke (commerciele) erotische (of niet erotische) sites werken momenteel het beste, om een leuk en geil contact te leggen met dames?, zonder al te veel fakers en puur geld beluste uitknijpers.

Mijn voorkeur ligt bij de wat oudere dames vanaf 40.

Peter0712

Toogplakker
17 okt 2025
231
87
Welke (commerciele) erotische (of niet erotische) sites werken momenteel het beste, om een leuk en geil contact te leggen met dames?, zonder al te veel fakers en puur geld beluste uitknijpers.

Ik heb wel veel dames in België gezien die ouder zijn. Redlights

Laatst bewerkt:

Kristel

Toogplakker
27 aug 2024
38
158
Mijn ervaring met Tinder is eerlijk gezegd nogal teleurstellend. Veel mannen praten veel, maar uiteindelijk lijkt alles vooral volgens hun voorwaarden te moeten verlopen. Het is vaak: "ik wil het zo" of "het moet op deze manier" doe ik niet 😪.

En als er uiteindelijk iets wordt afgesproken, blijkt het vaak veel te ver weg te zijn, komt het niet uit qua planning, of gaat het op het laatste moment niet door.

Ik heb het gevoel dat er veel tijd verloren gaat aan eindeloze gesprekken zonder dat er daadwerkelijk iets concreets uit voortkomt. Dat begint behoorlijk frustrerend te worden.

thedutch89

Toogplakker
30 okt 2024
39
48
Mijn ervaring met Tinder is eerlijk gezegd nogal teleurstellend. Veel mannen praten veel, maar uiteindelijk lijkt alles vooral volgens hun voorwaarden te moeten verlopen. Het is vaak: "ik wil het zo" of "het moet op deze manier" doe ik niet 😪.

En als er uiteindelijk iets wordt afgesproken, blijkt het vaak veel te ver weg te zijn, komt het niet uit qua planning, of gaat het op het laatste moment niet door.

Ik heb het gevoel dat er veel tijd verloren gaat aan eindeloze gesprekken zonder dat er daadwerkelijk iets concreets uit voortkomt. Dat begint behoorlijk frustrerend te worden.
Probeer eens met vrouwen af te spreken dan

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137

Wel leuk om dit te horen...... Ervaring is dat vrouwen praktisch nooit reageren dus blijkbaar werkt Tinder net voor zowel mannen als vrouwen...... :(😄

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Laten we het vooral niet over suikerarrangement of suikermaatje hebben want dan gaat dit onderwerp ook weer op slot zo als recent een topic werd gesloten. Helaas geen uitleg van de moderator. Mijn sexjobs add werkte heel goed maar is nu geblockt ondat ik mij moet verifieren en daar heb ik geen zin in.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Sexjobs werkt inderdaad goed. Ik heb wel de verificatie gedaan en krijg regelmatig reacties op mijn advertentie. En na het scheiden van het kaf van het koren, rolt er dan af en toe een leuke ontmoeting uit.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Probeer eens met vrouwen af te spreken dan
Het beklag van vrouwen valt in het niet met wat mannen doormaken. Het hele dating app systeem is er op ingericht om zoveel mogelijk mensen wanhopig te maken en daardoor van hun geld te ontdoen, en helaas zijn dat vooral de mannen omdat er naar verhouding weinig vrouwen op de apps zitten.

Maar wel interessant dat vrouwen klagen. Ik snap er dan ook niets van; ik doe vaak juist mijn best en ben helemaal niet 'veeleisend' zoals boven wordt beschreven.

Maar then again ik richt me ook niet op snelle sex want ik denk dat dat voor de 10/10 hunks is, denk niet dat ik veel kans maak gezien de vrouwen over het algemeen al heel veeleisend zijn op dating apps.

• Like
Waarderingen: 0o0

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Heb ook advertentie op SJ gehad, maar met die nieuwe regels is het ondoenlijk om nog iets online te krijgen. Elke 3 maanden een verificatie, je moet een foto van jezelf plaatsen en daar zitten ook weer heel veel voorwaarden en eisen aan. Ik heb het maar opgegeven en mn account verwijderd. Jammer, want ik had ook regelmatig reacties van leuke meiden.

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
47
56
De totaal doorgeslagen commercie van veel dating sites is inderdaad jammer.

Daardoor krijg je vaak een kut sfeer (daarmee bedoel ik geen geile kutjes😋) maar met vooral geldbeluste en daardoor ook louche types.
En worden veel vrouwen (ook de hele lelijkerds) door het mannenoverschot vervelend ,achterdochtig en arrogant,.......................... en de mannen agressief en gefrustreerd.

Toch zijn er weinig opties en een kwestie van geluk hebben, of gewoon in real life wat contacten gaan leggen op feestjes of bijeenkomsten.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Onder welk onderwerp maken jullie dan een advertentie aan?
Free sex zal het niet zijn neem ik aan.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Nee, de rubrieken voor gratis sekscontact hebben ze een paar maanden geleden opgeheven.
Je kan nu alleen nog adverteren onder 'Paydates', in acht verschillende rubrieken, waaronder 'Betaald contact gezocht'.

• Like
Waarderingen: Bobh

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Vroeger was redlights.be de beste website, maar sinds de nieuwe website besta is redlights.be achteruitgegaan. En er zijn ook veel dames met bruine ogen / zwart haar adverteren. Want een dame met blauwe ogen / ander haarkleur op de website vinden is een spelt in de hooiberg.

secretinjector

Toogplakker
19 dec 2023
43
47

Gezien je oudere dames zoekt, second Love?

Laatst bewerkt:

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Interessant idee dit.
Er zijn echt wel veel vrouwen en stellen die beweren het altijd met te doen..... maar als je met ze date.... Dan kan er ineens veel meer!

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Mijn ervaringen:

Vroeger vond ik Sexjobs en Redlights oké, nu zitten er extreem zeer veel fakers op. Via deze sites heb ik wel zalige paydates gehad met dvp's, maar heb nu toch het gevoel dat de gouden jaren voorbij zijn.

Tinder vond ik vroeger ok, nu gaat het veel moeilijker om contacten te leggen en zeker als je niet betaald.

Via Rendez-Vous en Badoo heb ik de geilste dates gehad, ik heb er altijd wel voor betaald. Rendez-Vous gebruik ik sporadisch al meer dan 20 jaar. Heb als 19 jarige nog dates gehad met vrouwen van eind de 40 eind de 50 zeer geil en alle gaatjes mochten zonder condoom gevuld worden. Je vindt op die sites niet de knapste dames, maar ik heb er toch het meeste succes. Misschien omdat ik ook niet de casanova ben.

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
47
56
Rendez Vous is inderdaad best geschikt,.................................. maar alleen voor Belgen helaas.

Terug
Naar boven