Beste sexsites op dit moment om contact te maken.

Voormalig lid 36254

Toogplakker
26 feb 2023
64
83
Ja moet je eindeloos babbelen maar vooral, lid worden. Anders is het haast niet te doen, die paar mensjes waar je met zo'n geel handje naar kan zwaaien zijn op 1 hand te tellen, de rest zit achter credits etc. etc.
Je kan wel een levenslang abonnement nemen van ik meen 119 euro................of je dan altijd iemand zonder beperkingen (tenzij je geblokt wordt) kan aanschrijven weet ik niet. Indien ja dan is dat een prima optie denk ik.

Zelf diverse leuke contacten gehad in verleden waarvan een geile Duitse milf/gilf die eens zo oud was als ik (37 om 74), en de mensjes maar kijken toen we samen liepen daar (zij op 10 cm palen, blonde haren over de schouders, opgemaakt etc. en wij de bios in om the 3 musketiers te kijken.....(in De Heimat dus waar mijn handjes en die van haar voortdurend verdwaalden).

Verder een onverzadigbare milf met kadootje helaas en nog wel een aantal maar dat was langdradig babbelen tot vervelens toe. Dus Badoo kan wat zijn of meer van dat soort sites.

cuckold666

Toogplakker
22 okt 2024
64
43
Mijn ervaring met Tinder is eerlijk gezegd nogal teleurstellend. Veel mannen praten veel, maar uiteindelijk lijkt alles vooral volgens hun voorwaarden te moeten verlopen. Het is vaak: "ik wil het zo" of "het moet op deze manier" doe ik niet 😪.

En als er uiteindelijk iets wordt afgesproken, blijkt het vaak veel te ver weg te zijn, komt het niet uit qua planning, of gaat het op het laatste moment niet door.

Ik heb het gevoel dat er veel tijd verloren gaat aan eindeloze gesprekken zonder dat er daadwerkelijk iets concreets uit voortkomt. Dat begint behoorlijk frustrerend te worden.
En al die ginder profielen zitten vol "actrices", met glas champagne vanop een boot....

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Heb de laatste tijd veel op fetlife gezeten, gaat heel veel tijd in zitten maar 1x afgesproken. Je moet alleen wel wat kinky aangelegd zijn. Dame wou graag hard mishandeld worden, na MeToo heb ik daar toch wel wat issues mee. Wat wel top was was dat ze graag constant gebruikt wou worden, dus hele nacht mocht ik haar wakker maken en hem er gewoon instoppen. Wel even van toe voren per mail vast gelegd.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Heb de laatste tijd veel op fetlife gezeten, gaat heel veel tijd in zitten maar 1x afgesproken. Je moet alleen wel wat kinky aangelegd zijn.
In Thailand werkt deze website goed. Vooral cuckold stellen, 1x een nachtje een bbw zc uitgewoond. In NL zie ik meer bbc lovers of zeer jong en vooral de bdsm liefhebbers. Toch maar ff kijken na je bericht.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik heb me op een hele rits Thaise Fetlife groepen ingeschreven. Het nadeel voor Thaise parties, is wel dat je door een bestaand lid "gevetted" moet worden. Je komt er als buitenstaander bijna niet tussen. Maar heb je eenmaal een voet tussen de deur, dan gaan bijna alle remmen los.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
'k Heb me vorig weekend nog eens lid gemaakt van Tinder. 'k Zie er veel vrouwen terug die er jaren geleden ook op zaten. Terug een match gehad met wie ik dit jaren geleden ook had op Tinder.

Na een een uurke praten toch tot de conclusie gekomen dat het geen dame is dat eens goed wil volgespoten worden. Jaren op Tinder zitten en nog altijd single zijn zoeken zo'n vrouwen dan hun 'mister perfect'?

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
'k Heb me vorig weekend nog eens lid gemaakt van Tinder. 'k Zie er veel vrouwen terug die er jaren geleden ook op zaten. Terug een match gehad met wie ik dit jaren geleden ook had op Tinder.

Na een een uurke praten toch tot de conclusie gekomen dat het geen dame is dat eens goed wil volgespoten worden. Jaren op Tinder zitten en nog altijd single zijn zoeken zo'n vrouwen dan hun 'mister perfect'?
Verbaas mij dat je een match er krijgt, ik heb matches op alle andere dating sites en elke week wel een paar. Maar Tinder heb ik elke week een paar likes, maar ik krijg alleen matches met mensen die via een VPN uit Kenya komen.

Maar ik heb het idee dat ze allemaal op zoek zijn naar het onmogelijke als ik de profielen lees: Je moet knap zijn, veel geld hebben en dealen met hun onmogelijke bagage. Ow en of je ook nog even de vervang vader kan zijn voor hun 3 kinderen.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Heb een maand abbo genomen bij suikerarrangement.nl. Op zich best veel leden maar ze vinden wel heel erg dat suiker oompjes diep in de buidel moeten tasten. Ik heb voorstellen gekregen tussen de € 300 en € 500 voor max twee uurtjes. Sommige zelfs zonder intiem en niemand die meegaat in onze hobbie. Met dergelijke prijzen (vaak komt er ook nog zo'n € 150,00 bij voor een kamer) kun je beter rondkijken op Kinky en Sexjobs. Hoef je ook geen abonnement te nemen.......

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Klopt, minimum wat de dames verwachten is 300 Eu, maar 500 lijkt de standaard geworden en er zijn erbij die denken dat hun kut van goud is. Dan ga je al gauw ruim boven de 500. Ik heb er nu eentje van ongeveer 30 jaar oud en ik dacht alles uitonderhandeld te hebben, inclusief locatie, tijd, duur van de date en plaats, wil ze plotseling 100 Eu vooruit met een rotsmoesje over dat ze vrij moet nemen.

De 40plussers zijn wat meer meegaand qua prijs en vaak ook zonder condoom af te vullen.

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
44
32
Dikke maand geleden weer eens Suikerarrangement (Sa) geactiveerd. Op dit moment 4 dames in de agendamolen waarvan 2 afspraken vast staan inclusief neuken. 1 andere ligt min of meer vast maar zij wil een submissive worden dus daar nemen we de tijd voor. Al met al geen klagen als zit er ook uitschot tussen.

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
ik ben ook sinds 3 weken weer actief op suiker..... wat leuke dames ontmoet en wat afspraken in de planning staan.... ben benieuwd.
zitten er inderdaad tussen welke 300 per uur durven te vragen.. ik zeg vragen mag altijd... maar meer ook niet hahahahah
maar namen mogen hier niet (meer) besproken worden toch ?

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Jaren op Tinder zitten en nog altijd single zijn zoeken zo'n vrouwen dan hun 'mister perfect'?
Is onderzoek naar gedaan.

80 % van de vrouwen richt zich op 5 % van de mannen. Die 5% neukt zich de blubber, maar commiteert zich verder niet. Dus vrouwen teleurgesteld (knappe vent 1 x neuken , en dan met lege handen achterblijven) en de meeste mannen buiten die 5% vangen bijna nooit iets. Die moeten gewoon aftikken en hopen.

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Met https://nl.meetic.be/ en https://nl.rendez-vous.be/scripts/friends/indexfr.cfm? in beide NL en FR, heb ik vaak goede ontmoetingen gedaan.

In het begin bracht ik het onderwerp seks nooit ter sprake. Ik liet hen altijd naar mij toe komen. Zodra ze interesse toonden, voegde ik een vleugje erotiek toe aan mijn berichten.

En omdat ik het luchtig hield, wat ze zeer opwindend vonden, wilden ze altijd meer weten.

Tijdens onze eerste ontmoeting, toen ze zich tot mij aangetrokken voelden, vroegen sommigen me om de drankje te vergeten, en hen direct mee te nemen naar een hotel voor een eerste wilde vrijpartij.

:p

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Ik ben verbaasd over de positieve reactie van zelf een SJ advertentie. Ik heb dat ook lang gehad en wekelijks wel bericht maar nooit serieus

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Ik ben verbaasd over de positieve reactie van zelf een SJ advertentie. Ik heb dat ook lang gehad en wekelijks wel bericht maar nooit serieus
Ik heb sinds kort een advertentie op SJ en daar in twee dagen tijd best veel reacties op gekregen. Een aantal geven, na vragen, hun Telegram account of email voor verdere communicatie en foto's. heb er nu 2 uitgekozen om verder mee uit te vinden of wij elkaar gaan ontmoeten. De ene wil naar mij toekomen voor € 200 (1,5 uur) en alle bare, de ander ontvangt in Amsterdam en vraagt voor dezelfde tijd € 130 en elk uur langer € 50. Weet nog niet of zij ook onze hobby aanbiedt. Dan heb ik nog een leuke vrouw van SA die graag ontvangt voor € 200 en heb ik geen limiet gehoord. Aangegeven bij haar graag bare te gaan en heeft ze niet negatief op gereageerd. Is alleen iets verder Noord Holland inrijden. Ga mij maar eens beraden hoe en wat......

Daarnaast regelmatig contact met een lieve vrouw via Kinky voor massage. Die massage gaat steeds iets verder. Eerst heerlijke massage en B2B, daarna haar overal mogen aanraken, toen mogen vingeren en de laatste keer vingerde ze zich zelf en nadat ze haar vingers in haar kutje had laten glijden mocht ik die aflikken. Ben benieuwd wat de volgende stap gaan worden. Kosten wel iets hoger € 240 voor een uur.

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Ik zal niet zeggen dat mijn advertentie op Sexjobs nou zo'n overweldigend succes is (ik heb vier dames gedate in een jaar tijd, zie post nr. 36 in het draadje 'Dates zoeken via Sexjobs'), maar ik denk dat het volgende belangrijk is:

- Vertel in het kort wat over jezelf: in welke regio je woont, hoe je er uitziet, wat je karakter is e.d.
- Vertel wat je precies verwacht van een seksdate. Bijv. gewone seks of specifieke (kinky) wensen.
- Ik krijg regelmatig als reactie van vrouwen dat mijn advertentie hun aansprak, omdat ik normaal overkom. Dus dat lijkt me wel belangrijk.
- Zet er niet bij dat je seks zonder condoom zoekt. Dat kun je altijd nog vragen als je eenmaal contact heb met een vrouw, of pas tijdens de date (als je die gok durft te nemen).
- Zet er bij of je kan ontvangen of verplaatsen, of allebei. En hoeveel kilometer je maximaal wilt reizen of vergoeden.
- Zet er géén dick pic bij (ik snap echt niet dat mannen dat doen :unsure:) maar een foto waar je gezicht op te zien is. Mag eventueel met een balkje over je ogen, al zal dat het aantal reacties misschien wel iets beperken.
- Ik noem zelf in mijn advertentie geen bedrag dat ik wil betalen. Maar misschien zijn er mensen die dat er wel in hebben staan, en die daar positieve ervaringen mee hebben?

Terug
Naar boven