Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

• Ja - ik laat me graag zonder condoom vol spuiten

Stemmen: 243 35,0%
  • Nee - ik laat me wel zonder condoom neuken maar liever niet vol spuiten

Stemmen: 14 2,0%
  • Nee - maar ik neuk wel andere mannen zonder condoom en spuit ze vol

Stemmen: 74 10,7%
  • Nee - ik laat me alleen in mijn mond spuiten

Stemmen: 63 9,1%
  • Nee - alleen met condoom

Stemmen: 44 6,3%
  • Nee - ik heb geen sex met mannen

Stemmen: 256 36,9%

• Totaal stemmers
    694

marcster82

Snuffelaar
29 jul 2017
23
7
Ik laat me graag vol spuiten. Regio Eindhoven. Als je kan ontvangen dan mag je mijn kontje wel hebben. Hoe meer zaad in mij hoe beter.

Ben een dikke kerel met hoog libido

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dit gebeurd bij mij nauwelijks enkel met vrouwelijke transen mtf en dat zijn vaste contacten die prep gebruiken. Mijn bi range is vrw trav of trans mtf.

Ik heb fwb band met een donkere trans een prachtige mooie dame om te zien, lijkt op jackie brown van quinten tarrentinos film. Echt een geluk dat ik een look a like trans ken. Ze is meer bttm en een paar keer voorgekomen dat ze neukte en volspoot, maar het gekke is dat dit pijnlijk is.

Een trans waar ik ook fundates heb kan het wel goed en haar grote is gemiddeld. Andere 2 transen hadden me ook lekker geneukt en hebben een lekkere neukapparaten va 24 cm. Voor mij geld size does not matter. Ik ben eigenlijk meer top.

Johnny2019

Snuffelaar
16 okt 2019
20
4
Ik moet zelf niks van piemels hebben maar ik bied graag mijn zaad aan. Ik word graag klaargepijpt. Seks doe ik niet aan. Dat doe ik alleen met dames 😉.
Regio zuid Holland voor wie interesse heeft in een jonge grote lul die veel zaad spuit!

A

Anonymous

Guest
Graag!

Gelieve niet te quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
Mvg Moderatorteam

JandeGraaf

Toogplakker
13 jul 2017
39
13
Ik heb geantwoord: nee, ik laat me alleen in mijn mondje spuiten...........
Dat vind ik super geil, lekker pijpen tot het einde, om dan het zaad in en over je mond te voelen.
Laat me wel zelf in mijn kontje neuken, maar heb het liefst dat hij klaar komt in mijn mond of gezicht. Ik neuk zelf niet met mannen.
Ook vind ik het erg geil om op gangbangs een reeds vogespoten kutje te penetreren.
Zou graag eens naar een bi gangbang gaan, dus waar zowel mannen als vrouwen alles met elkaar doen.
De gangbangs waar ik tot nu toe ben geweest was het toch altijd vrouw gericht.

A

Anonymous

Guest
Nee... ik laat mij liever niet volspuiten... heb ik geantwoord, maar het is toch inmiddels 3 keer gebeurd: Een keer onbewust/ niet de bedoeling (Ongewenst), en laatste twee keer met mijn instemming. Ook inmiddels een paar keer in mijn mond laten spuiten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu in mijn hoofd toch wel bezig ben met de volgende keer, en min of meer besloten het meer (niet te altijd) te laten gebeuren.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik fantaseer er al tijden over om me eens vol te laten spuiten maar is er nog nooit van gekomen. Mijn kont doet gewoon te zeer als er een lul tegenaan gedrukt wordt.
Eigenlijk zoek ik iemand die er echt de tijd voor wil nemen om me rustig op te rekken om me daarna heerlijk diep te neuken.....

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
@Handy, tip: koop zo'n dildo die in stappen dikker wordt, zo kun je je grens verleggen. Eenmaal op dreef glijd er zo een 7cm doorsnede DocJohnson naar binnen en kan het feest zorgeloos beginnen🤫😉 Pas wel op, als er meerdere heren in de buurt zijn die zien dat je wordt gewit intern, dan gaat het hek van de dam en veranderen ze in stieren!

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Graag gedaan, er is niets zo ontmoedigend als die vreselijke steekpijn die door merg en been gaat dat je naar de lucht hapt. Daarnaast een beschadiging is nu net wat zo link is, dus oefenen!

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Het is zo heerlijk geil om zaad in je te voelen, ik moet altijd nadat ze klaargekomen zijn in me altijd zaad proeven.
Van kont naar mond dus, het is zo lekker om het laatste zaad uit een pik te zuigen terwijl ik met mijn vingers het zaad in mijn kontje voel.

Sinds een paar jaar helemaal verslaafd eraan geraakt, ik kan het ook niet laten en zoek vaak de transjes/travjes op.
Als je die zc pijpt, terwijl ze aangeven niet zc te neuken, en je na het pijpen aan hun borsten/tepels likt en ondertussen hun pik in je kontje stopt gaan alle remmen los. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een trans dan stopte, wat dat betreft merk je meteen dat het gewoon kerels met tieten zijn.

En volgens iedereen heb ik een lekker neukkont, ik heb lekker billen en een goed neukbaar kontje. :D

Het is wel jammer dat corona nu zwaar roet in het eten gooit, echt balen.

Marcus1972

Snuffelaar
30 nov 2020
8
1
Mezelf laten Neuken wel een aantal maal geprobeerd, maar nooit echt van genoten.
Terwijl ik met een kleine dildo in mijn kont heerlijk klaar kan komen...
Pijpen en aansluitend een lul helemaal leeg zuigen.....mmm lekker

LingerieBttM

Snuffelaar
30 jul 2019
1
0
Ben bi,
Maar soms zo geil en niet gebruikelijk maar laatst
Door geilheid me vol laten spuiten en word er nu weer geil
Van.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Laatst door een aantal dildo's (van verschillend formaat) voor het eerst genomen, is even wennen maar tjonge wat voelt dat geil als jij degene bent die gebruikt wordt. dus wordt het dan toch ook tijd om er eens iets in te krijgen dat kan spuiten.

Groet,
R

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Alhoewel ik hetero ben fantaseer ik er wel regelmatig over dat een man mij neukt en in mij klaarkomt. Ook fantaseer is soms dat ik een spermadouche krijg bij een gangbang. Die fantasieën komen echter enkel op bij het snuiven van poppers. Ben een enkele keren naar een sex cinema (Beat Uhse, die nu er niet meer is) geweest in Hulst, met deze fantasie maar als ik daar dan ben dan plots durf ik toch er mij niet aan overgeven. :roll:

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Alhoewel ik hetero ben fantaseer ik er wel regelmatig over dat een man mij neukt en in mij klaarkomt. Ook fantaseer ik soms dat ik een spermadouche krijg bij een gangbang. Die fantasieën komen echter enkel op bij het snuiven van poppers. Ben enkele keren naar een sex cinema (Beat Uhse, die nu er niet meer is) geweest in Hulst, met deze fantasie, maar als ik daar dan ben dan plots durf ik toch er mij niet aan overgeven. :roll:

Voormalig lid 881

Snuffelaar
7 jun 2015
10
2
Ik heb mijzelf nu ook een paar keer laten volspuiten op een parking (ben aan de prep)
Super geil, echter het blijft vaak bij 1 of 2 kerels en ik wil graag meer zaad.
Heeft iemand nog tips voor mij waar ik door meerdere mannen tegelijk afgevuld kan worden zonder dat ik daar veel voor moet plannen?
(mag ook via PM)
Denk dan bv aan drukkere parkings o.i.d.....

Marcus1972

Snuffelaar
30 nov 2020
8
1
Zo af en toe heb ik de behoefte aan sex met een man, dit kan pijpen of gepijpt worden zijn of neuken.
Via Grindr lukt het soms wel om ctc te maken met mannen die daar ook voor in zijn.
Ik had ctc met een man om bare te neuken,
Bij aankomst bij zijn huis deed hij naakt de deur open en ging direct op zijn knieën zitten om mijn broek open te maken, mijn onderbroek naar beneden te doen en pik stevig te zuigen .
Af en toe nam hij mijn ballen in zijn mond... heerlijk
Toen ik aangaf iets rustiger aan te doen omdat ik anders zou gaan spuiten stopte hij en ging op zijn knieën op bed zitten.
Smeerde een flinke klodder glijmiddel op zijn neukhol en trok mij naar hem toe.
Mijn pik gleed zonder veel moeite zijn kontje in.
Oef wat is dit lekker, hij gromde van geilheid en ik ramde mijn pik in zijn warme strakke neukhol , dit ging niet lang duren en ik spoot mijn zaad in zijn kontje... lekker.
Hij draaide zich om en nam mijn pik weer in zijn mond om hem helemaal schoon te sabbelen

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Klinkt bijna of je mij geneukt hebt, als ik een date heb gaat het net zo :D
Marcus1972 zei:
Zo af en toe heb ik de behoefte aan sex met een man, dit kan pijpen of gepijpt worden zijn of neuken.
Via Grindr lukt het soms wel om ctc te maken met mannen die daar ook voor in zijn.
Ik had ctc met een man om bare te neuken,
Bij aankomst bij zijn huis deed hij naakt de deur open en ging direct op zijn knieën zitten om mijn broek open te maken, mijn onderbroek naar beneden te doen en pik stevig te zuigen .
Af en toe nam hij mijn ballen in zijn mond... heerlijk
Toen ik aangaf iets rustiger aan te doen omdat ik anders zou gaan spuiten stopte hij en ging op zijn knieën op bed zitten.
Smeerde een flinke klodder glijmiddel op zijn neukhol en trok mij naar hem toe.
Mijn pik gleed zonder veel moeite zijn kontje in.
Oef wat is dit lekker, hij gromde van geilheid en ik ramde mijn pik in zijn warme strakke neukhol , dit ging niet lang duren en ik spoot mijn zaad in zijn kontje... lekker.
Hij draaide zich om en nam mijn pik weer in zijn mond om hem helemaal schoon te sabbelen

Terug
Naar boven