Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

• Ja - ik laat me graag zonder condoom vol spuiten

Stemmen: 243 35,0%
  • Nee - ik laat me wel zonder condoom neuken maar liever niet vol spuiten

Stemmen: 14 2,0%
  • Nee - maar ik neuk wel andere mannen zonder condoom en spuit ze vol

Stemmen: 74 10,7%
  • Nee - ik laat me alleen in mijn mond spuiten

Stemmen: 63 9,1%
  • Nee - alleen met condoom

Stemmen: 44 6,3%
  • Nee - ik heb geen sex met mannen

Stemmen: 256 36,9%

• Totaal stemmers
    694

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Jazeker laat ik me zonder condoom neuken. Lekker hoor zo'n stijve pik tegen me aangedrukt voelen. En dan hoe die naar binnen glijdt. Zo lekker. Ik vraag altijd of hij helemaal doorduwt tot aan zijn ballen en dan zachtjes in en uit bewegen zodat ik zijn ballen tegen kont aanvoel. Dat is zo geil. En meestal duurt het dan niet zo lang voordat hij steeds sneller gaat bewegen opeens hijgend begint te spuiten. Zo lekker.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Pastore69 en Pastore... dat lijkt masturbatie, solo sex... gezien één en dezelfe persoon 😇😇😇

• Haha
Waarderingen: Dhrs

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Ik ben wel bi schierig maar weet niet hoe ik het aan moet pakken
Als je erover fantaseert, moet je het gewoon een keer proberen! Anders blijf je ook maar twijfelen en zul je nooit weten of het iets voor je is. Er zijn genoeg mannen die dit ook voor een eerste keer willen uitproberen, en als je een beetje zoekt op datingsites e.d. ga je vast iemand vinden waarmee je samen kunt sexperimenteren. Of zoek een locatie die erom bekend staat dat mannen elkaar daar treffen voor seks. In mijn omgeving is ook zo'n parkeerplaats die daar om bekend staat. Ik rijd daar bijna dagelijks langs, en je wilt niet weten hoe druk het daar is op écht élk moment van de dag! Vanaf de vroege ochtendspits tot na middernacht, altijd staan daar een hoop lege auto's waarvan de bestuurders in de achterliggende bosjes lopen. En dat doen ze niet omdat ze hoognodig even een plasstop moesten maken😂 Zo kun je anoniem een beetje toekijken, geil worden en als je geil genoeg bent, doe je vanzelf mee! En ook hier op het forum zal vast iemand uit je omgeving te vinden zijn😉 Je bent in ieder geval zeker niet de enige man die bi neigingen heeft.... Als ik op sexdatingsites kijk, heb ik af en toe het gevoel dat er méér bi of bi-geïnteresseerde mannen zijn dan 100% hetero mannen😂

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Als ik de 'starters' één tip mag geven…koop zo'n dildo met die trapsgewijze verdikkingen dus steeds dikker en ga daar eerst een tijdje met veel vaseline of olie mee aan de slag. Je wilt niet verrast worden door zo'n lolbroek die een ongetraind kontje vol erin gaat, dat doet pijn én als je beschadigd(bloed) kan je levenslang krijgen, maar dan anders🤫 Dus oefenen!! en als je gaat cruisen of een date hebt, net voor de actie een flinke plug eruit halen, kun je elke lul aan🥰 Travjes zijn overigens de grootste risicogroep, dus Prep is geen overbodige luxe, of je moet het al slikken….helemaal makkelijk😬

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Als je nog in de bi-schierig fase zit en ook anaal wilt uitproberen, is het misschien handig om dat eerst nog safe te doen. Misschien vind je het helemaal niets, en dan zou het wel erg zuur zijn als je ook nog een soa op zou lopen:(
Pijpen is zonder condoom weliswaar ook niet helemaal risicovrij, maar voor een goede eerste indruk moet je eigenlijk wel een pik en sperma proeven;)

Babro

Snuffelaar
23 okt 2022
22
5
Als je nog in de bi-schierig fase zit en ook anaal wilt uitproberen, is het misschien handig om dat eerst nog safe te doen. Misschien vind je het helemaal niets, en dan zou het wel erg zuur zijn als je ook nog een soa op zou lopen:(
Pijpen is zonder condoom weliswaar ook niet helemaal risicovrij, maar voor een goede eerste indruk moet je eigenlijk wel een pik en sperma proeven;)
Mee eens, nog geen pik in me gehad maar zou de eerste keer met die man met CD willen, vervolg afspraken bij vertrouwen zou ik me wel graag een keer vol willen laten spuiten.
Ik: 55, 180 en slank regio Zoetermeer

BiBert1965

Snuffelaar
16 aug 2025
11
15
Al jaren pijpgeil en houd van de smaak en geur van sperma. Maar lekker geneukt worden is ook fijn, en waarom mijn ex-partner een lekker spetterend einde misgunnen?

Terug
Naar boven