Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

• Ja - ik laat me graag zonder condoom vol spuiten

Stemmen: 243 35,0%
  • Nee - ik laat me wel zonder condoom neuken maar liever niet vol spuiten

Stemmen: 14 2,0%
  • Nee - maar ik neuk wel andere mannen zonder condoom en spuit ze vol

Stemmen: 74 10,7%
  • Nee - ik laat me alleen in mijn mond spuiten

Stemmen: 63 9,1%
  • Nee - alleen met condoom

Stemmen: 44 6,3%
  • Nee - ik heb geen sex met mannen

Stemmen: 256 36,9%

• Totaal stemmers
    694

Voormalig lid 28843

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
306
362
Ik voel het letterlijk als ze in me klaarkomen. Moet er wel tegelijk bij vermelden dat ik een chronische ziekte heb waarvoor je onder andere veel gevoeliger bent dan andere mensen. Ik ervaar bv koude/warmte, pijn etc veel intenser dan normaal. Misschien heeft dat er dan wel mee te maken. Anders zou ik dat ook geen 100x herhalen uiteraard.
Chronisch down syndroom?

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Waar halen jullie behalve hier op het forum je bare bi contacten vandaan eigenlijk? Gay club/sauna? Websites? (Dating) apps?

Markdevries35

Toogplakker
30 okt 2019
86
19
Ik voornamelijk hier en bullchat, maar daar ben ik wel voorzichtig mee.
Ik date geregeld, en laat me dan mits de ander schoon is lekker vol of onder spuiten. Heerlijk als ik een panty bh en topje aan heb dan ben ik zo vreselijk geil 🤭😋

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Hoe weet je of je die ander kan vertrouwen ik denk dan vaak dat er kans is dat je opgewacht kan worden door lhbti haters of je date gaat je stiekem filmen, wie weet jou chanteren. Heb wel eens een tijdje een contact gehad via via maar zodra ik geen zin meer had in contact ging het van kwaad naar erger, ging ie schelden en bedreigen.

Ik typ trouwens even 'bullchat' in op google maar zie meteen dat die site behoorlijk schimmig is. Russische anti gay propaganda is er te zien in de chat, meneer Stegeman heeft er zelfs aandacht aan die site geschonken omdat er daar mensen precies zoals ik zei bedreigd en beroofd worden en wat al niet meer en zelfs minderjarigen worden er in de tent gelokt. Echt vies man. Geen bullchat voor mij.

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
44
32
Hoe weet je of je die ander kan vertrouwen ik denk dan vaak dat er kans is dat je opgewacht kan worden door lhbti haters of je date gaat je stiekem filmen, wie weet jou chanteren. Heb wel eens een tijdje een contact gehad via via maar zodra ik geen zin meer had in contact ging het van kwaad naar erger, ging ie schelden en bedreigen.

Ik typ trouwens even 'bullchat' in op google maar zie meteen dat die site behoorlijk schimmig is. Russische anti gay propaganda is er te zien in de chat, meneer Stegeman heeft er zelfs aandacht aan die site geschonken omdat er daar mensen precies zoals ik zei bedreigd en beroofd worden en wat al niet meer en zelfs minderjarigen worden er in de tent gelokt. Echt vies man. Geen bullchat voor mij.
Ik zit geregeld op bullchat, t stikt er van de fakers en wellicht ook wat minder leuke lui. Maar dat laatste kun je zelf veel aan doen denk ik. Zo ga ik nooit via achterdeuren en brandgangen naar een woning. Spreek nooit buiten af.
Voor date altijd facepic vragen en evt bellen vooraf. Zo niet dan ga ik niet.
Daarnaast sta ik prima mijn mannetje en deins ook niet gauw ergens voor terug.
Dus lekkere bottoms en travjes in Noord Nederland, stuur me gerust een dm en wie weet lig je strax lekker op je knietjes voor me. Ik hou niet van teveel haar overal trouwens

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Zo ga ik nooit via achterdeuren en brandgangen naar een woning. Spreek nooit buiten af.
Thx voor je bericht wat is de reden dat je niet via deze gangen en deuren ergens naar binnen gaat? En bijv. niet buiten? Beter bij de ander afspreken of eigen woning (als je voorzichtig wilt zijn) want ik kan voor beide voor en nadelen opnoemen.

@BiBert1965 Ik heb daar af en toe wel eens opgekeken en ik vermoed van wel, ik kende een aantal jaar terug ook iemand persoonlijk die via daar een aantal contacten had opgedaan. Ik heb er zelf ook wel eens een profiel gemaakt en dan kreeg ik een aantal berichten of likes maar ik heb er nooit echt wat mee gedaan. Het is een soort dating website concept, berichten blijven een aantal dagen staan als je betaald dan blijven die een maand staan.

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
44
32
Thx voor je bericht wat is de reden dat je niet via deze gangen en deuren ergens naar binnen gaat? En bijv. niet buiten? Beter bij de ander afspreken of eigen woning (als je voorzichtig wilt zijn) want ik kan voor beide voor en nadelen opnoemen.

@BiBert1965 Ik heb daar af en toe wel eens opgekeken en ik vermoed van wel, ik kende een aantal jaar terug ook iemand persoonlijk die via daar een aantal contacten had opgedaan. Ik heb er zelf ook wel eens een profiel gemaakt en dan kreeg ik een aantal berichten of likes maar ik heb er nooit echt wat mee gedaan. Het is een soort dating website concept, berichten blijven een aantal dagen staan als je betaald dan blijven die een maand staan.
De reden kun je zelf invullen. S avonds vaak donker etc .
Buiten vind ik sowieso niks, nooit.

Venlo1985

Snuffelaar
22 feb 2026
2
0
Zijn er hier mannen uit de omgeving Venlo? Die zo nu en dan wel eens iets zoeken? Vind het zelf zo nu en dan wel lekker om volgespoten te worden.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Ik ga het toch vragen….
Wie kan/wil antwoorden.
Ik ben dus benieuwd wat je dan voelt als iemand je volspuit?
Er zijn bijvoorbeeld genoeg vrouwen die het pas voelen als het zaad uit de kut stroomt, zal dus niet voor iedereen hetzelfde voelen.

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Ik voel meestal goed aan wanneer een man aan't klaarkomen is, maar van het spuiten zelf voel ik helemaal niks. Dat merk ik pas wanneer ik achteraf zaad verlies 😋

Terug
Naar boven