Bianca - Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op het Duitse forum ao-bordell.com wat gelezen over deze dame die voorheen in Gelsenkirchen werkte samen met haar nicht Ely die momenteel in Verena werkzaam is. Bianca is zaterdag weer aan het werk gegaan na 2 maanden vakantie. Heb verder geen advertentie van haar gevonden en foto's evenmin maar las dat ze er goed uitzag met rondingen dus zeker geen magere meid en dat wekte mijn interesse. Haar prijs is ook heel gunstig want maar 50€/half uur of 100€/uur en voor AO geen bijkomende kosten.

Heb op zaterdag begin van de middag haar een whatsapp gestuurd voor een afspraak op de zaterdagavond op een bepaald tijdstip. Echter; toen ik ter plekke was en appte dat ik er was antwoordde ze dat ze pas 21 uur tijd voor me had want ze was nu bezig met een klant. Wellicht had ik haar beter tussentijds moeten laten weten of ze nog rekening hield met onze afspraak. Ik was uiteraard boos en uitte mijn ongenoegen en had geen zin om bijna anderhalf te moeten wachten. Later bood ze gelukkig haar excuses aan maar ik vertrok. Ik was veel tijd kwijt met reizen en omdat de seksdate niet doorging besloot ik maar saunaclub Arabella te bezoeken want dat was niet al te ver weg.

Terug in mijn hotel dacht ik na wat te doen op de zondag. Ik had vrijdag en zaterdag saunaclubs bezocht en Bianca speelde nog steeds door mijn hoofd ondanks de mislukte afspraak maar ik wilde haar nog een tweede kans geven en appte haar en ze kon me ontvangen. Ik gaf een tijd aan en dat was goed. Ze stuurde nog wat lieve smileys en zei dat ze op me wachtte. De dag zelf ben ik vroeg vertrokken vanaf Duisburg hbf naar Bochum Langendreer West en van daaruit is het maar 400m lopen. Ik kon een half uur eerder komen. Ter plekke stuurde ik een app en zei dat ik er was en de deur kon daarna open. Kreeg het nummer en klopte op de deur en zag toen Bianca voor het eerst. Zag er goed uit. Ze heeft mooie borsten en een normaal postuur. Ze is Roemeense en spreekt een beetje Duits. Ik was haar eerste klant voor de zondag. Beetje kletsen alvorens we tot de daad overgingen.

Ze vroeg nog met of zonder condoom en voor hoelang. Had ik al aangegeven maar ze wist het misschien niet meer. Ze pijpte best goed en daarna lekker neuken in missio. Niet echt strak maar daardoor langdurig kunnen neuken in verschillende standjes. (Overdreven) gekreun bleef achterwege. In plat doggy haar volgespoten en daarna nog wat AST.

Bianca is een lieve meid en waar ze voorheen werkte in Gelsenkirchen beviel haar best goed want ze had genoeg klandizie maar haar woonlasten waren daar erg hoog. Op haar nieuwe lokatie in Bochum Langendreer betaalt ze veel minder huur maar ze klaagde wel dat ze gisteren maar 6 klanten had.

Ze heeft ook in de Verena gewerkt maar ze wil daar niet werken en vertelde dat sommige mannen daar stonken en dat ze van de theke te horen kreeg dat ze toch maar seks met hen moest hebben en dat zag ze uiteraard niet zitten.

Denk pure pech dat ik zaterdag met zo weinig klanten op haar eerste werkdag toch niet bij haar terecht kon. Zeg maar gerust een verkeerde timing en een wijze les voor mij om tussentijds de gemaakte afspraak alsnog te bevestigen, zeker als je ruim vantevoren iets af wil spreken, om nare verrassingen zoveel mogelijk te voorkomen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Kreeg gisteren een whatsapp van haar met de mededeling dat ze nu in Gelsenkirchen ontvangt. Denk toch te weinig klanten in Bochum en in Gelsenkirchen was ze voor haar vakantie ook al aan het werk en niet ver van Gelsenkirchen hbf.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Contactgegevens Bianca op ao-bordell (NRW, Gelsenkirchen en als laatste Gelsenkirchen-erotiek subpagina 1
Laatste 3 cijfers 590 dus dan vind je het zeker en haar lokatie op loopstand van Gelsenkirchen hbf.

delerious7

Toogplakker
9 dec 2015
100
45
Ben er geweest, goede service voor schappelijke prijs. €50 / 30 min
Pijpt lekker langzaam, neemt de tijd.
Kust een beetje maar misschien tongen maar heb dat niet gevraagd of geforceerd. Heel vriendelijk en praat niet veel dus geslaagde date.
Lang geneukt missionary en lekker in haar gekomen.
Parkeren kan in een vd zijstraten of tegenover met easypark app.
Haar nr via forum ergens gevonden, let me know pb als je haar nr wil

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bianca nu in Gelsenkirchen op korte afstand van Gelsenkirchen hbf en kom er zojuist vandaan. Ik had een bepaalde tijd afgesproken maar ik kon er wat eerder zijn dus haar geappt en kort daarna appte ze: ich bin satt und du kann jetzt kommen maar ik moest nog 600m lopen. Daar aangekomen op de bgg deed ze open. Ze ziet er precies zo uit als op haar whatsapp profielfoto. Ze was al goed volgespoten maar daardoor ging het neuken wel erg soepeltjes. Je hoort haar verder niet en verder best wel passief.

Ze werd opeens gebeld of kreeg een whatsapp en ze was bezig met haar smartphone en onderwijl neukte ik haar doggy en toen ik zag dat ze klaar was vervolgens plat doggy. Op een gegeven moment hield ik het voor gezien want ik merkte dat het niet meer ging lukken en ze liet op haar smartphone zien dat er al een klant voor haar deur stond. Wel raar want hij kwam op een tijdstip dat ik met haar had afgesproken en ik was net 20 minuten binnen. Ik verliet haar en passeerde haar klant, een jonge gast, dus weinig privacy. Denk niet dat ik haar nog eens ga bezoeken en zeker niet op korte termijn.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Afspraak voor een uur gemaakt. Vorbesamt besteld. Aangekomen gewhatsapt. Onmiddelijk antwoord dat ik mocht binnenkomen. Bianca stond poedelnaakt achter de deur. Leuke en sexy uitstraling. Mooie vrouwelijke rondingen, brede heupen. €100 overhandigd. Mij uitgekleed en op bed gaan liggen. Uitmuntende pijpbeurt. Tot halve lengte diep. Dan vraagt ze hoe ik haar wil neuken. Ik koos voor missio. Door het opwindende gevoel van schlammschlieben duurde het niet lang eer ik haar reeds gevulde Fotze nog ging bijtanken.
Dan kwam ze naast mij zitten en een sigaretje roken , terwijl ze aan m'n Schwanz friemelde., die vrij snel terug op oorlogssterkte was. Ze begon opnieuw te pijpen. Ik vroeg haar mijn ballen te likken, wat ze heel erg goed deed. Ik vroeg haar of ze voor meer centen wou rimmen, maar dat deed ze niet. Heb haar dan opnieuw geneukt maar kon niet klaarkomen. Verder laten pijpen en mij dan zelf klaar getrokken terwijl ze mijn ballen heel kunstig en intensief likte en afzoog.
Na een halfuur waren we klaar en de volgende klant whatsappte haar al.
Een uur is voor Bianca dus wel maar 30 minuten…
Toch heel tevreden vertrokken. Haar volgende klant stond aan de deur te wachten om haar door mij bijgetankte poes nog wat bij te gaan vullen.
Als ik nog eens ga, kies ik voor een 50 euro cumdump.

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
201
Iy6cLq.jpg

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bianca nog voor het middaguur bezocht. Ze ziet er echt geweldig lekker uit. Een beetje aangekomen maar het staat haar goed. Zwarte kousen had ze niet; alleen wat ze aanheeft op bovenstaande foto. Even wat bijgepraat (FST) en haar vraag of het klopt dat ik haar "vorbesammt" wilde hebben.

Ze gaf me een goede pijpbeurt maar zag haar kutje helaas niet druipen van het zaad. Nam haar eerst in missio en vervolgens klom ze bovenop. Nu merkte ik goed dat ze goed gevuld was want het klotste behoorlijk. Vervolgens doggy en plat doggy. Beetje jammer dat je haar niet hoort kreunen, zuchten of steunen want dat windt me wel op en ook (tong) zoenen is niet haar ding.

Afgesloten in de missio en kon nu lekker op haar gaan liggen aangezien ze met haar hoofd verder van het bedeinde ging liggen. Flink liggen stoten om uiteindelijk mijn zaad diep, in haar reeds gevulde kut, bij te spuiten. Moet wel zeggen dat het behoorlijk warm was op de kamer ondanks de gematigde temperatuur van vandaag en het zweet stond me dan ook nader op de rug.

Zal haar voorlopig even niet meer gaan bezoeken aangezien ik bezoek aan een RTC saunaclub prefereer waar je langere tijd kan vertoeven en de keuze hebt aan veel dames en regelmatig geile acties kan bewonderen en er soms aan kan meedoen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Momenteel alweer vertrokken naar haar thuisland. Had ik niet verwacht want ze was net terug van 2 maanden vakantie. Iemand schreef dat ze nu 2 weken weg zou blijven. Ik hou erotikmarkt in de gaten en zo gauw ze er weer is laat ik het weten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op een Duits forum stond dat Bianca iemand schreef dat ze dinsdag 2 september weer zal terugkeren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bianca is er weer want ze stuurde mij zojuist een whatsapp met mededeling: kom. Ze ontvangt in een hotel in Gelsenkirchen vlakbij het treinstation.

Heijo81

Snuffelaar
13 dec 2019
4
2
Ze is terug. Ik was er afgelopen weekend. Ze is wat aangekomen. Eigenlijk is het geweldig. Maar het vuil onder haar nagels had me moeten afschrikken. Maar het was echt geweldig. Ik heb haar helemaal volgepompt. Maar toen ik het eruit haalde, rook het naar een vissersboot. Niet meer voor mij...

Heijo81

Snuffelaar
13 dec 2019
4
2
Alles daar beneden is nog steeds prima... afwachten maar. Het is echt hardcore. Te intens voor mij nu.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bianca ontvangt gelukkig weer in een woning. Kreeg zojuist haar priveadres en het is nog dichterbij als voorheen de Ringstrasse en op maar 400m loopafstand van Gelsenkirchen hbf. Ga haar deze zaterdag later op de dag bezoeken en uiteraard vorbesammt maar dat zal op dat dagdeel vast geen probleem voor haar zijn.

Terug
Naar boven