Chatbabe / Chatgirl

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Hey je hebt 100% gelijk, meestal zit ik erop als ik tijd heb of als ik de deur niet uitga. Als je op een vrijdag of zaterdag uitga of via een dating site vrouwen Scoor, is de sex echt, zeker velen malen beter dan betaald. Vaak ben je dan ook wel meer kwijt uit eten gaan enz maar dan heb je wel als het klikt lekker unlimited sex met een vrouw die jou ook wil. Alleen de moeite en gezeik eromheen heb ik vaak zo iets van, ik betaal, nzc, en naar huis maargoed ben ook een geile hond maar dat is mijn probleem

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Haha… Ja,,, geen kutje zonder moeite…
Wat ik ook af en toe doe als de nood hoog is is naar op vrijdag of zaterdagavond laat gewoon de kroeg in en dan zoeken naar, laten we het maar recht voor z'n raap zeggen, de minder aantrekkelijke dames.
Die dames die nooit wat scoren… ze hebben vaak best een lekker lijf onder die kop en zijn een stuk makkelijker te versieren. Nou ben ik geen adonis maar ook niet lelijk. Een echt lekkere dame scoren is ook voor mij niet altijd weggelegd…. Maar ach, de lat wat lager en je kunt er een heerlijke bare wip aan overhouden!!! Vaak genoeg gelukt! Ze zijn al blij dat ze een keer gepakt worden en gaan in het heetst van de strijd niet moeilijk doen over een condoom! Bijkomend voordeel is dat ze niet al jan en alleman geneukt hebben wat het risico verkleint. Ze zijn vaak best geil!
Laatste keer was net voor de kerst. Heerlijk (getrouwd) huisvrouwtje uit de wijk.. Geil als boter en wist niet van ophouden… Helaas hopen ze vaak op meer dan een one night stand maar dan kijk ik toch liever nog even verder! ;-)

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ja volledig juist wat je zegt
iets minder aantrekkelijk maar wel lekker lijf

het moeilijke is de cafes die je aandoet, want welke neem jij daarvoor dan ?

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Echt mooie dames kun je in de kroeg ook versieren, want de meeste mannen durven dan niet.

Veel hetero vrouwen gaan overigens naar homo bars. Daar hebben ze minder last van haantjes. Ze zijn dan meer ontspannen en minder op hun hoede. Als je geen bezwaar hebt tenminste dat er af en toe een homo aan je kont zit, maak je daar een betere kans een leuke dame te treffen.

Laatst bewerkt:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Je kan heel succesvol zijn op Chatgirl maar het kost heel veel tijd. Soms heb je geluk en snel raak.. soms een hele avond chatten en pech. Ik heb toch wel een paar hele mooie ervaringen gehad via Chatgirl waarvan een aantal toch meerdere dates werden tot een weekendje weg om te plezieren. Ik probeer(de) wel altijd zo snel mogelijk te bellen of beeldbellen. Als dat lukt is / was de date al bijna 80% dat het door gaat. Vaak als mensen niet willen bellen of beeldbellen dan is het fake. Het begint al met normaal en vriendelijke communiceren.. dat doen de meeste mannen al niet… dus dan heb je de eerste selectie ronde al doorstaan. Foto's sturen doe / deed ik nooit ivm veel foto verzamelaars daar. Deze stuur ik wel per Whatsapp of beter nog beeldbellen. Als je niets te doen hebt je kan het altijd eens proberen. 's nachts is t rustig en kan je vaak snel inloggen. Vaak zijn er wel wappie ladys of stellen die er graag een pil bij willen hebben voor de dame.. vaak mag dit bare en dit zijn ook vaak mooie dames tussen 25-50. Good luck en geniet!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Lekker tongetje ja inderdaad geen respect.. ik ben wel nieuwsgierig naar die dame? Is dat je eigen dame?

Voormalig lid 41093

Toogplakker
26 nov 2023
40
37
Ja aan de ene kant ben ik blij dat ik nooit met kinderen begonnen ben haha met al die geschifte pedo's dat rondlopen tegenwoordig :s
Zoveel lopen er dan ook weer niet rond. Het aantal dat uitvoerend is, is kleiner dan 2% van de gehele bevolking in Nederland.

Kan mij overigens voorstellen dat persoon in kwestie van screenshot puur uit is om te shockeren in plaats van dit. Dat is voor sommige mensen ook een kick.

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
En als je dan concrete afspraak wil maken volgt 'deze chatter is niet langer online'… meestal pubertjes die zich een breuk lachen met hun fake gedoe.

Terug
Naar boven