Lekker tongetje
Toogplakker
- 8 feb 2019
- 170
- 135
Sabrina 18 jaar Amsterdam soms den Haag zelf nog geen ervaring mee 200 uurtje alles zonder stuur maar een pb voor haar nr alleen voor degene die zelf ook iets bijdragen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degrotedekuboom zei:Als ik dames aanspreek op CG dan krijg ik negen van de tien keer geen reactie
Degrotedekuboom zei:Beste Chausse d'amour,
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt. Ik zit zo nu en dan wel eens op chatgirl maar heb nog nooit een date kunnen scoren. Het verste dat ik ooit gekomen was, was met een studentje genaamd [nickname]. Ze was ongeveer 24 en op zoek naar "iets kinky's". Ik heb toen voorgesteld dat ze maar eens langs moest komen om het met een wildvreemde te doen et cetera. Daar was ze wel voor in en ze was ook bereid om daarvoor een uur te reizen. Toen ik haar een foto stuurde, was het ineens stil. Ik denk dat je op chatgirl het meeste kans maakt om een profiel aan te maken met echtheidsstempel en een foto van jezelf; al dan niet herkenbaar. In mijn geval kan ik vanwege mijn werk daar niet herkenbaar op staan. Verder denk ik dat je ook wat social proof moet creeren door op een niet al te opschepperige manier te laten zien dat je in trek bent bij dames bijvoorbeeld door een (onherkenbare) foto te plaatsen van jezelf en een vrouw. Wellicht een foto van een bare date die je hebt volgespoten. Als laatst ook nog een leuk profieltekstje erbij.
Als je dat voor elkaar hebt, dan denk ik dat je misschien kans hebt om een date te scoren maar zelfs dan gaat er nog veel energie in zitten omdat je door een heel moeras fakers moet ploegen. Ik ben dus erg benieuwd hoe je die date geregeld hebt.
Ik heb een aantal maanden geleden wel telseks gescoord met een dame genaamd Renate. Omschrijft zich in haar CV als een indochick die geilt op MMV trio's. Heb haar van de week online gezien maar niet aangesproken omdat ze de vorige keer abrupt heeft opgehangen. Heeft iemand ervaring met haar?
snoopp17 zei:klopt wat je zegt maar wat dan wel weer zo is als je dan een date scoort dan zijn het wel vaak hele goede dates die je in het pay gebeuren niet vaak tegenkomt of je een heleboel geld kosten