Chatbabe / Chatgirl

Snowdude

Toogplakker
27 sep 2022
30
8
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Mazzel hoor Kapitein. En fijn dat je dus een bare date hebt gehad. Je mpet net geluk hebben met moment dat je erop bent. De succesjes op chatgirl etc zijn minimaal doordat er zoveel fake op zit.

Laatst bewerkt door een moderator:

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
305
346
@kapitein81 Mazzelaar! Was dat dat stel dat tegen Schiphol aan in de Toekan zat? Sprak ze eerder deze week op cg en dat leek goed. Alleen agendas die dag waren helaas niet passend te krijgen.

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
@vovin_2, ja het was inderdaad dat stel die langs de A4 zat.
Maar het aanbod op chat/t -girl is inderdaad mager en je moet geluk hebben.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
305
346
ik zal weer eens wat vaker kijken. Hopelijk snel nog eens een kans. Misste deze kans met een half uur door een zakelijke afspraak.

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Zijn goede sites voor een bare date maar wel na 02.00 uur en duidelijk zijn en zorgen dat je 100 tot 150 euro te besteden hebt. Goed profiel met foto's en niet alleen van je lul is pure noodzaak. Oh ja en niet bang zijn om een uurtje te rijden.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Helemaal eens.

Zelf al wat leuke dates gehad op de chatbabe. Leuk profieltje met wat positieve reacties werkt altijd goed.
Heb een kennis die donker gekleurd is (n sportief gebouwd)
Die scoort elke week wel iets. Is ook wel bekend uit de stellen die zoeken. Neukt nooit MC en brengt meestal wel een zakje wit poeder mee of andere snoep. Dat vinden veel stellen ook heel tof en dat gaat al snel rond.

Maar ook deze laatste gast scoort tegenwoordig beter via zijn opgebouwde whatsapp-klapper dan via de chat.

Laatst bewerkt door een moderator:

Denny

Snuffelaar
8 aug 2023
13
43
Ik ben een regelmatige gebruiker van Chatgirl sinds 2012.
Heb aardig wat afspraakjes kunnen maken, sommige met condoom maar het merendeel zonder condoom. Ook een paar fakers gehad en voor niets uit Rotterdam naar Den Bosch, Ede, Schiedam gereden. Hoort er blijkbaar bij. Maar best vaak koppels gevonden waarbij ik bare in haar kutje kon spuiten.

Onvergetelijk blijft toch een koppel die ik nu nog steeds af en toe bezoek uit Amsterdam. Een hele mooie donkere dame met lange benen, handvol borsten. De eerste keer kwam ik aan in de straat, kreeg de deurnummer pas bij aankomst. Moest aanbellen en portiekdeur werd open gedaan. Eerste verdieping rechts zegt ze op de app. Ik zie de deur op een kier en binnen was het donker.

Ik tik op de deur en hij wordt langzaam open gedaan en in het donker zie ik iemand voorovergebogen achter de deur staan. Ik heb nog even getwijfeld of het de man was of de vrouw maar ik had onderweg wat fotos ontvangen van een vrouw en ook videos ontvangen waarin ze zei dat ze zin had enz... En waar was de man als dit de vrouw is? En vergis je niet, ik sta in een hal, deur is open, ik zie niet precies wie het is maar als de buren de deur open doen, zien ze ons.

Ik doe een stap naar binnen en hoor een dames stem zeggen "Hoi schat, steek jij hem er in of moet ik dat doen voor je". Nog steeds twijfelend of het echt een vrouw is of een TV neem ik nog een stap en doe de deur achter mij dicht. Zo geil dat ik was had ik al een enorme knobbel in mijn broek. Ik voelde in het donker even aan de billen en stiekem toch even tussen de benen gevoeld en daar was toch echt een natte poesje. Broek op mijn enkelen en stak hem er zo in. Zij was zo nat en ik zo geil dat het niet vol te houden was en ik spoot al heel snel mijn zaad in haar kut.

Daarna gingen we links de woonkamer in en bleek de blanke man vam haar daar te zitten in het donker. Er ging een lampje aan en zag dat het een erg goed uitziende dame was. Wat had ik een geluk. Zij ging zitten op de sofa en haar man kwam tussen haar benen en likte haar eerst wat met mijn zaad nog in haar poes en ging haar toen ook neuken. Na een paar minuten stonden ze op en gingen door een gang door een deur, mij vragend of ik mee wilde. Ik volgde hen in een slaapkamer en daar hebben we nog de hele nacht door onvergetelijke sex gehad.

Kom 3-4 keer per jaar bij ze langs. Hoewel zij een enorme succes is voor mij uit Chatgirl heb ik meerdere bare contacten daarvandaan. Wel moet je enorm veel geduld hebben en fakers zijn nu eenmaal helaas onderdeel van online daten.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Heerlijke ervaring, laat me denken aan een date die ik jaren terug had met een Belgisch stel.
Instructie vooraf was gelijk aan kutje voelen en dame complimentje maken, daarna even laten pijpen, doggy neuken en volspuiten.
Zo gezegd zo gedaan en vervolgens ging de dame met haar druipende kut bovenop het gezicht van haar man zitten. Die likte die hele kut schoon en vervolgens door met ronde twee. Super geil om mee te maken

dirkemans

Snuffelaar
25 jul 2019
18
46
Ik vind het leuk om mijn vrouw soms als hoer te verkopen en te filmen hoe ze zich (bare) door een andere man laat gebruiken. Daar gebruik ik chatgirl onder andere voor. Op zich lukt dat meestal wel, maar het is soms lastig om ook van de andere kant het kaf van het koren te scheiden.

Er zijn veel mannen die alleen maar willen rukken op het idee en doen alsof ze een afspraak willen maken, om vervolgens alleen maar om foto's te vragen en maar door blijven gaan over wat mijn vrouw allemaal wel en niet doet. Als je concreet wordt, haken ze af.

Verder is er zoveel fake daar, dat mannen het (met recht) ook niet meteen vertrouwen dat wij als stel de real-deal zijn en dan krijg je van beide kanten dus achterdocht.

Kortom zowel oprechte stellen/vrouwen als oprechte mannen hebben last van het feit dat er veel fake gelul is op de site. Dat ga je helaas niet kunnen voorkomen en moet je voor lief nemen als je de site gebruikt. De ene keer gaat het prima, de andere keer krijg je 20 reacties en draait het op niks uit.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Netjes gedaan @kapitein81 ! Aye aye!

Jaren geleden ook iemand via chatbabe, het Belgische broertje, gevonden. Ik denk destijds 2-3 keer afgesproken voor bare seks tegen een kleine vergoeding. Nadien is ze verhuisd en nooit meer online gezien.

Je vindt dergelijke dates nog wel, maar minder en minder. Er komt meer en meer crap online, fakers, fraudeurs,... Ja, dat had je vroeger ook, maar het wordt erger en erger.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Op chatgirl is het inderdaad heel moeilijk om een echt contact te scoren, afgelopen week dacht ik een leuke date afgesproken te hebben met een stel. Die zouden woensdagavond in een hotel in Hoofddorp zitten en een extra man erbij willen. Het leek allemaal goed concreet, foto's gehad, foto's gestuurd.. contact via kik. Ook op de dag zelf.. en je raad het al sta voor het hotel.. en geen enkele reactie meer..
het stomme is dat er altijd een voorgevoel is.. maar ook wel weer de lekkere spanning vooraf. En bij mij is een afspraak een afspraak… deze keer was het een echte misser.

@dirkemans .. ik heb jouw stukje gelezen… op moment dat je weer zoekt…

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
244
114
Heb al meerdere dates gehad via chatgirl inmiddels, en ben erachter dat ik alleen nog maar ga als videobellen kan. Zonder videobellen ga ik niet meer rijden. Mijn logica is simpel: waarom zou je wel een foto sturen die verspreid kan worden, terwijl je niet voor een camera wil verschijnen? Scheelt hoop gezeik, ook al lijkt het dan minder succesvol door alle afhakers

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
In de periode voor 2015/2016 was het goed vissen op zowel chatgirl als chatbabe. Bij de laatste had ik een vis van net 18 met een F-cupje die alleen bare geneukt wilde worden onder toeziend oog van haar vriend. Vele koppels ontmoet , soms single dames. Maar heden ten dage heb je alleen fakers, foto verzamelaars, oplichters en narcisten die er nog zitten. Misschien is de bron opgedroogd of heb ik geen weet van waar ze nu zitten. Maar vroeger was het wel een pak makkelijker, geiler en goedkoper.. onze hobby.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik had eergisteren een date beet met ene Ciara ze noemde zichzelf een negerin. Foto zag er leuk uit. Ze ontvangt vlakbij tramhalte walnootstraat in den haag, nabij wijk waldeck en loosduinen.

Contact liep soepel en de deur ging plots open. Na ja zeg wat denkie: deed er een zeer corpulente tante op slippers open, totaal anders dan de foto die op chat deelde. Alsof je bij de schoenenwinkel om bijvoorbeeld een paar lichtenruine instappers vqn mat 41 vraagt en je krijgt donkerbruine kisten van maat 48. Ben natuurlijk meteen weg gegaan.

CG

vanstoffelen

Toogplakker
14 apr 2015
120
38
Tnx, blij dat ik niet naar Den Haag ben gereden. Ik had mijn twijfels al, stuurde een leuke foto maar ze zei dat ze 44 was. Op de foto leek ze 22, vond het al vreemd. Voorgevoel was dus juist

Kel-lellebel

Snuffelaar
27 feb 2024
15
124
Ik heb ook wel gedate via die chat. Mijn ervaring: Veel grootspraak en vaak valt het tegen. Wel wat leuke dates gehad via daar, dus zo af en toe kijk ik nog rond.

Herkenbare foto's en videobellen doe ik niet aan. Mij teveel risico

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Heb al meerdere dates gehad via chatgirl inmiddels, en ben erachter dat ik alleen nog maar ga als videobellen kan. Zonder videobellen ga ik niet meer rijden. Mijn logica is simpel: waarom zou je wel een foto sturen die verspreid kan worden, terwijl je niet voor een camera wil verschijnen? Scheelt hoop gezeik, ook al lijkt het dan minder succesvol door alle afhakers
Met videobellen (of zelfs gewoon bellen) zeef je bijna alle fakers er wel uit.
Met mensen die alleen willen appen of texten via de chat stopt het voor ons. Geen tijd in investeren.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik heb al verschillende malen proberen in te loggen maar steeds vol of ik kan me VIP lid maken tegen betaling

bij jullie ook ?

Terug
Naar boven