Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit kan je inderdaad het beste doen, maar ik heb ook 3 keer mee gemaakt dat we een telefoongesprek hadden, zowel met de dame als de man gesproken, adres doorgekregen, onderweg nog gebeld of ik er echt aan kwam en eenmaal op het adres....Gewoon doen wat iedereen doet op chatbabe, BELLEN.
ALTIJD gewoon even spreken.
We hebben op die manier NOOIT last gehad van fakers. Rennen direct weg als je meldt even te willen bellen.
Ik was daar 2 jr geleden v werk. Heb dr 5 x volgepurd@Robby1000 die vrouw uit Harlingen doet dat al jaren. Ze is echt maar wil je daar echt op? Ik ben er ooit eens geweest een jaar of tien geleden en ben weggegaan zonder donatie te hebben gedaan. Ze rook ook niet zo fris , zweterig… zij is heel actief op chatgirl
Precies veel is fake! En veel willen geld zien voordat je al afspreekt.Deze site is de laatste jaren rap achteruit gegaan. Ik kom er al ruim 15 jaar. In het verleden vele leuke dates gehad met zowel vrouwen als stellen. Vooral in de periode 2013-2018 was het elk weekend wel prijs schieten met stellen waarvan je de vrouw lekker bare kon nemen of geile (huis)vrouwen die zo en nu dat wouden bijverdienen.
Laatste 2 jaar is het echt niks meer aan. Veel fake en/of aanbetaling. Soms heb je geluk en tref je wel eens een schot maar de laatste tijd is het vrijwel altijd mis.
Ik denk dat Chatgirl zijn beste tijd heeft gehad en niet meer terugkrijgt.
Dat is helaas wel de realiteit hedendaags en er word ook niet opgetreden vanuit het beheer daar. Ik zie sommige fakers al een lange tijd rondhangen.Precies veel is fake! En veel willen geld zien voordat je al afspreekt.
Op chatgirl zit regelmatig een dame die zich Kiana noemt. Mooi slank lijf. Heb al meerdere keren afgesproken. Heerlijk neuken en volspuiten voor weinig.
ik heb contackt met een kiana omgeving grotemarkt straat is dit de zelfdeExcuus voor de onvolledigheid. Den Haag, Loosduinen
Deze site is de laatste jaren rap achteruit gegaan. Ik kom er al ruim 15 jaar. In het verleden vele leuke dates gehad met zowel vrouwen als stellen. Vooral in de periode 2013-2018 was het elk weekend wel prijs schieten met stellen waarvan je de vrouw lekker bare kon nemen of geile (huis)vrouwen die zo en nu dat wouden bijverdienen.
Laatste 2 jaar is het echt niks meer aan. Veel fake en/of aanbetaling. Soms heb je geluk en tref je wel eens een schot maar de laatste tijd is het vrijwel altijd mis.
Ik denk dat Chatgirl zijn beste tijd heeft gehad en niet meer terugkrijgt.
Dank voor deze zeer waardevolle tip!Veel zijn naar SDC gegaan. En veel singles zijn gevolgd.
Heb je een link v haar profiel ? Zoeken op naam is kut op cgVorige week via chatgirl contact gehad met pleasure 073
Deze dame heeft veel namen maar steeds 073 erachter. Ze komt uit den Bosch. Ontvangt in de buurt van de hambakendreef.
Contact ging vlot en makkelijk. Na het verkrijgen van haar telefoon nummer een afspraak gemaakt. Foto's stuurt ze niet. Wel af en toe een foto op haar WhatsApp. Afgesproken 100 euro half uurtje inclusief zonder condoom..
Ontvangst is in een rommelig huis en tuin. Normaal stond er een bed in de woonkamer volgende haar voor onze activiteiten. Nu lag er een handdoek op de bank.
Het is een zeer slanke dame die graag tongzoent. Dat merk je ook wel.
Pijpt lekker en gaat er graag bovenop zitten. Na een tijdje omgedraaid en lekker in haar klaar gekomen.
Ik vindt haar niet knap maar wel lekker geil. En zal zeker nog een keertje afspreken met haar.
Pijpt ze goed?regelmatig zit Mom of 3 op chatbabe
ze is van buggenhout en vraagt 50 voor pijpen en slikken
maar nzc kan ook ssst
haar naam is Ann