China gesundheit massage Gronau

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
https://gronau-massage.de/

3 weken geleden hier geweest laat is de avond. Was op doorreis en wilde graag van de druk van mijn ballen af.
Had nummer van deze salon eens opgeslagen. Stuurde appje of ik nog kon komen om 22:00 uur. En ja dat kon. Kreeg 2 foto's gestuurd welke dames aanwezig waren.
Heb gevraagd of ik keuze kon maken als ik er zou zijn. Dat kon.
Vraag kwam welke behandeling ik wenste.
Antwoord totaal pakket alles Ohne. Geen massage allen 2x spuiten in mond en kutje en een lange pijpbeurt.
Antwoord was oke voor 150.
Ik akkoord met wel dat ik wilde dat beide dames naakt zouden zijn als ik keuze ging maken. Oke was antwoord.
Half uur later belde ik aan na appje gestuurd te hebben dat ik er was en zou aanbellen.
Deur werd opengedaan door een vrouw (mama san denk ik zo)
Ik werd kamer binnen gelaten en ze zei een moment dames komen zich zo voorstellen.
even later deur ging open en 2 naakte dames op slippers kwamen kamer binnen.
Ze lachte vriendelijk. Eentje zei wie van ons wil je. Ik koos de gene met de mooie bosten met harde tepels en gladde poes. De andere was ongeschoren en had wel grotere borsten maar hingen iets.
Mijn gekozen dame vroeg om het geld. Ik gaf haar en zij ging kamer uit om geld weg te brengen. Ik kleden me uit en wachten op haar met een half harde paal.
Ze kwam terug de kamer binnen, had zich gedoucht daar ze nog wat nat was.
Ze keek naar mijn paal welke naar voren wees. Ze pakte natte doekjes en knielde voor me en maakte junior schoon. Ze inspecteerde junior goed en keek me lief aan waarna zo junior in haar mond nam om me heerlijk te pijpen terwijl ze mijn volle zak zachtjes masseerde. Ze pijpte zo heerlijk dat ik voelde dat het niet lang zou duren voordat ze haar mond gevuld zou krijgen. Ik keek op de klok en zag dat ik 20 minuten binnen was en toen begon ik te spuiten. Haar ogen werden steeds groter bij elke samentrekking van mijn ballen en een straal zaad in haar mond. Toen ik uitgespoten was en zij een overvolle mond zaad had keek ze me geil aan en liet toen alles over haar borsten lopen. Rrrr wat geil gezicht.
Hierna maakte ze haar borsten schoon en gebood me op mijn rug op de tafel te gaan liggen. Ze deed wat
Olie op junior en begon hem zachtjes te vervellen terwijl ze mijn ballen masseerde.
Op deze manier hield ze junior half stijf totdat ik weer knetter hard werd.
Ze klom op de tafel, liet zich zakken en zette junior tegen haar klets natte kutje aan. Ze keek geil naar me en liet zich toen in een keer compleet in haar komen. Pfffffff ze ze toen hij er helemaal in zat. Ze begon heerlijk te wippen en te kreunen. Ik pakte haar borsten vast en masseerde met mijn duim haar knetter hard tepels wat ze aan het nog meer gekreun te horen lekker vond.
Wat kon ze neuken zeg, steeds bijna eruit en dan weer vol erin. Dit duurde zo niet lang voordat ze klaar kwam en ik tegelijk
Mijn ballen voor de 2e kaar leegde in haar.
Hierna ging het snel, beide naakt naar de badkamer Om te douchen.
terug in kamer aankleden, ik vroeg haar naam nog … iets van namie of zo!!!
Terug in auto genoot ik nog even na van deze heerlijk geile sex party.
Saludos ggd

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Vandaag was is weer heet, ik was in Enschede dus vlak bij Gronau.
Ben naar salon gegaan om te zien wie ik kreeg.
Ik moest even wachten van mamasan dames waren bezig if even iets eten.
Toen kwam dame uit kamer met klant en wat schetste mijn verbazing het was LiLi uit …. Ex Wuppertal, Ex Haan, Ex Dortmund!!!
Zij keek ook verbaast en meteen geil.
Mijn pik werd meteen hard in mijn broek.
Ze nam me mee aan de hand haar kamer in er drukte meteen haar mond op de mijne om me heftig te tongen.
Ze zei me 150 all in. Ik knikte van ja, gaf haar het geld en zij kamer uit nadat ze zei uitkleden…
Ik snel uitkleden en ging op tafel zitten met pijn pik kneiter hard omhoog.
Toen ze terug kwam keek ze geil, snel uitkleden en kwam voor me staan om te tongen, kussend naar onder om mijn pik in een keer diep in de mond te nemen.
Zoals ik gewend was pijpte ze heerlijk diep en trok me zachtjes af. Ik genoot en sloot mijn ogen om te genieten totdat ze haar warme melk zou krijgen. Binnen 5 minuten spoot ik mijn ballen half leeg.
Zoals altijd slikte ze alles door.
Hierna ik op de buik en begin te te masseren met veel olie. Na 5 een 5 minuten de rug begin ze mijn billen en ballen te masseren waardoor ik weer een harde paal kreeg.
Ik me omdraaien en zij op de tafel om op mijn pik plaats te nemen. Ik voelde aan haar kut en deze was echt klets nat… ze zakte op mijn paal en begon mij te bereiden.
Op een gegeven moment komt ze heftig klaar waarna ze gewoon doorgaat met rijden waardoor ze achter elkaar klaar komt. 5 keer kwam ze waarna ze op was.
Zij van de tafel af, ik ook en legde haar op de rug ip de tafel, benen in de lucht en zette me paal op haar natte kut en dring heerlijk in een keer tot mijn ballen in haar. Zo heb ik haar zeker 15 minuten heerlijk geneukt tot ook ik weer moest spuiten. Tot de laatst druppel kreeg ze mijn sperma.
Hierna met handdoek om naar badkamer om heerlijk te douchen.
Terug op de kamer moest ik opschieten wand was al ruim een uur binnen.
Afscheid genomen met een tongzoen😛
Whooo datbwas weer heftig spuiten vadaag in voor mij bekende mond en kut.
Ze is en blijft een super geile donder🤪

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Bovenstaande bezoeken aan deze salon zat een 3 weken tussen. Niet dat jullie denken dat ik 2 keer op een dag ben geweest!!!😉
Dat komt wel eens voor als een dame super lekker is. Ik haar 's morgens neuken en in de middag/avond weer geil ben en haar toch weer wil neuken.
Saludos medegenieters.

Ps voor sommige van jullie een goede salon welke vlak over de grens ligt waar 3 dames werken waarvan ik nu 2 weet welke het heerlijk vinden om ins zaad te krijgen en klets nat worden van een harde paal🤗

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
….dat denk ik wel maar eerlijk gezegd niet haar naam hier gehoord of zo. 🤔

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Zo, na bovenstaand bericht van collega GGD naar Gronau getogen. Lily had ik ooit op het oog om te bezoeken in Wuppertal maar haar daar misgelopen. (Kijk maar naar haar recensies op de eerste 10 pagina's van de Aue 94 gelegenheid.) Dat zou me deze keer niet weer overkomen dus een dag tevoren een appje gestuurd met de vraag wie er morgen beschikbaar zouden zijn. Ik kreeg prompt 3 foto's retour: 1x prijslijst, 1x Nana en 1x Lili . Een afspraak gemaakt voor een sessie met Lili de volgende dag.

Bij het aanbellen deed Lili gelijk open gekleed in een leren minirok met een polo erboven waardoor haar tepels naar voren prikten. Uiteraard ziet ze er in het echt anders uit dan op de foto maar ik vond haar echt wel aantrekkelijk. Klein, wat ronder maar absoluut niet dik met een prima figuur voor een vrouw van naar schatting 40+. Ik werd begroet met een tongzoen en dat ze mij kende van Wuppertal/Haan/Dortmund wat natuurlijk niet waar was. Hoe dan ook ik voelde me uiterst welkom. Op de kamer verder zoenen en Lili begon het bed op te maken terwijl ik me uitkleedde. Toen we beiden klaar waren greep ik haar weer voor een zoen en verwijderde haar kleding. Daaronder verschenen twee stevige borsten (schat C-cup) en een geschoren poesje.
We verkenden elkaars lichaam en ik dirigeerde haar naar mijn jongeheer. Die werd vervolgens uitgebreid verwend inclusief de omliggende streken en ook mijn aars werd niet overgeslagen. De positie was wat onhandig dus toen ik op bed ging liggen werd het allemaal wat makkelijker. Ik heb Lili mij klaar laten pijpen wat ze erg prettig deed, niet hard maar zachtjes met veel variatie. Hierna wilde ik haar eens gaan verwennen dus neergelegd en gaan beffen. Vingertje in haar kut erbij en afgewisseld met een vinger in haar kontje. Ze protesteerde niet maar gaf aanwijzingen dat ik haar clitje meer en sneller moest likken. Dat had het gewenste resultaat maar Lili is dan niet moe maar wil doorgaan….. Ik heb het moeten opgeven.

Haar omgedraaid en in missio genomen met haar benen omhoog. Ook daarmee heeft ze geen enkel probleem alleen haar gekreun is wat fake. Uiteindelijk haar mij laten berijden waarbij ik in haar spoot. Ze bleef nog even op me zitten en ruimte toen de boel op en ging even douchen. Na de douche bood ze me nog voor de resterende tijd massage aan maar ik wilde tegen haar aanliggen (buik - buik) waarbij we in een lange tongzoen bleven en onderwijl elkaars lichaam streelden. Aan het einde maakte Lili nog even de orgasme-eindstand op: 3-2 in haar voordeel; wel verdiend en ik heb een prima tijd gehad. Herhalingsgevaar is zeer groot.

Lili.jpgNana.jpg

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
mooi verslag Franken.
Lili is dat die dame die haar hele tong als een hagedis je mond vult en draait met haar tong als een propeller ?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Heerlijk dat jullie het ok zo genieten om Lili je te laten pijpen en rimmen.
Ik wordt alweer bere geil.
Maar nu heb ik enorm zin om beide dames tegelijk te nemen voor een trio.
Het summum om 2 klets natte kutjes om en om te palen. En als je de een neukt dat de andere je ballen likt en in geval van Lili je rimt. Lekker diep haar tong in je aars… als je dan gaat spuiten mmmmmmm.
Voorlopig ik niet in de buurt dus … wie o wie pakt beide dames tegelijk😜

gecoje

Snuffelaar
11 sep 2025
22
26
Paar keer contact gezocht via WhatsApp met deze salon.

Communicatie is altijd vreemd.
Als ik aangeef dat ik AO wil dan kan dat en 2 minuten later krijg ik bericht dat het niet kan.
Al 3 x dit meegemaakt.
Ik zal de volgende keer gewoon binnenstappen.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
@gecoje je moet ook niet om AO vragen. Vrijwel elke salon zal altijd aangeven dat dit niet kan, ook al weten ze dat alle dames het misschien wel aanbieden. Het is sowieso per dame zelf die bepaald of ze het aanbieden of niet. Je moet dus in principe altijd op de gok er naartoe of het wel of niet gaat lukken bij dergelijke salons. Nu heb je het voordeel van deze recensies wat je slagingskansen aanzienlijk verhoogt ;)

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Nana ziet er ook lekker uit.
Beter om daar gewoon naar binnen te gaan en dan bespreken wat je wensen zijn en uiteraard de prijs, ik vermoed dat 70€ halfuur de minimale prijs is inclusief volspuiten.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Als ik aangeef dat ik AO wil dan kan dat en 2 minuten later krijg ik bericht dat het niet kan.
in Duitsland is AO (zonder condoom) verboden. Zwart op wit via app kan gevaarlijk worden voor hun salon.
Wie weet de politie of een verrader zou de salon kunnen denken. Dan hebben we het nog niet over dat deze (of andere) salon zeker geen sexvergunning hebben

gecoje

Snuffelaar
11 sep 2025
22
26
Ik vind het erg degoutant collega GGD en Franken die hier iets delen en dan mensen die het verkloten door te vragen naar AO.
Mijn ervaring met dit salon is van september, november en december vorig jaar.
En ook februari dit jaar.

En als je zijn recensie leest, heeft hij ook Alles Ohne vantevoren gevraagd.
Antwoord totaal pakket alles Ohne. Geen massage allen 2x spuiten in mond en kutje en een lange pijpbeurt.
Antwoord was oke voor 150.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Klopt, heel soms vraag ik direct wat ik wil omdat wil neuken en geen tijd wil verliezen. Die keer dat zo direct vraag krijg ik als antwoord om met dame te bespreken.
Deze keer kreeg ik zo maar een akkoord.
Maar laten we niet denken dat de politie niet weet dat 99% van de Chinese massage salons in Duitsland nzc aanbieden als je maar de extra fee van meestal 50€ neerteld.

Ik zal me zelf beteren en het proberen niet meer zo direct te vragen😉

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Vandaag afspraak gemaakt met Lili daar ik meeting had in Enschede.
Had maar half uurtje tijd deze keer. Ik schreef haar dat ik weinig tijd had en meteen goed gepijpt wilde worden, goed nat gerimd en daarna dat ze me moest berijden en dat ze zelf ook vaker moest klaarkomen op
Me paal.
Ze antwoordde met super graag wil ik dat ik zal wachten op je met mijn natte mussie😜
Gepijpt heeft ze me super nat en diti gerimd.
Daarna heeft ze zich zelf 3 keer klaar gereden op mijn knetter harde pik.
Hierna spoot. Ik mijn ballen leeg haar klers natte poes.
Hierna snel ff douchen en weer op weg.
Zo geil weer om haar natte klaar komende
Kut op paal te voelen. Haar spenen trek ik altijd maximaal uit terwijl ze klaarkomt😛

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
In het verleden wel eens in Wuppertal geweest bij Lily/Lili. Daar liet ze zich ook bare in haar kontje neuken. Tenminste dat is mij 2x gelukt. Nu ik dit hier lees krijg ik zin om naar Gronau te rijden en eens te kijken of deze dame nog steeds zo graag worst lust!

Terug
Naar boven