China Massage MoMo Alsdorf

anyone

Snuffelaar
1 dec 2025
7
7
Vandaag nog eens naar Momo geweest. Gisteren afspraak gemaakt met Mina en inderdaad die was op het afgesproken tijdstip vrij. Ik was een paar minuten te vroeg en mocht in een kamertje wachten, naast waar zij nog bezig was met het afwerken van haar klant. Zij heeft zich in een recordtijd gedouched en kwam toen naar mij toe. Het was voorheen een aantal keren fout gegaan door dubbele planning, maar uiteindelijk toch gelukt. Zij kon in ieder geval mijn naam nog en na overhandigen van het financiële verhaal hebben we er samen een aangenaam uurtje van gemaakt. Ik heb me er deze keer van weerhouden om haar te beffen, want ik had geen zin om de erfgenamen van mijn voorganger mee te nemen. Nadat ik haar mondje met mijn eigen erfgenamen had gevuld, bleef ze nog ijverig doorgaan en mocht ik ook nog een keer haar kinderkamer witten. Al met al 140 euro armer, maar met een lege zak weer huiswaarts gekeerd. Wellicht toch tot een volgende keer, maar dan wil ik wel de afspraak om negen uur met haar. Het is lopende band werk en aangezien zij een van de meest gevraagde is, ook volgens dit forum, zal zij zich vaak op een dag moeten douchen.

anyone

Snuffelaar
1 dec 2025
7
7
Het begon ooit met €80,-- voor een uur met happy end en daar kwam €50,-- voor intiem bij en dat is volgens mij nog steeds de prijs, maar ik had geen tientjes in de beurs dus gaf tweex50 en tweex20 en zij was tevreden

Terug
Naar boven