Club Amai - Meer

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Wij waren 2 weken geleden nog in amai. Geen bare actie gezien en geen groene bandjes helaas

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond met mijn meisje (slet inmiddels) weer geil naar Amai! Ze staat voor veel open, bare niet standaard maar aangezien ze onderdanig is met de juiste vibe en klik… wie weet.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, draagt zwarte lingerie (open string en open BH) tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen.

Sinds kort haar kunnen laten squirten dus beloofd een geile avond te worden.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Gisteren avond weer geweest met mijn meisje/slet was weer een feestje! Gewillig liet ze zich (bare) nemen in de jacuzzi, en op het grote bed.

Maandag a.s (22-9) weer van de partij, en ze heeft weer zin in geile actie, en in het juiste spel/vibe dus ook bare beschikbaar!

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, draagt zwarte lingerie (open string en open BH) tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Jullie waren er op de zaterdag avond lees ik. Zelf overweeg ik om zaterdag 11 oktober te gaan, om de zaterdag uit te proberen.

Waren er meer dames die bare deden?

Ben wel benieuwd naar de vibe die er dan ook is.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Jullie waren er op de zaterdag avond lees ik. Zelf overweeg ik om zaterdag 11 oktober te gaan, om de zaterdag uit te proberen.

Waren er meer dames die bare deden?

Ben wel benieuwd naar de vibe die er dan ook is.
Niet echt gezien, behalve in de jacuzzi (denk dat 60%) bare deed maar weet niet of dat met eigen partner/bekenden was.

In de basis doet mijn meisje het ook niet standaard zonder maar….. juiste vibe, juiste klik….

Wij gaan vanavond weer!

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, draagt begin van de avond een gouden jurkje, later zwarte lingerie (open string en open BH) of geheel naakt, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.

hands45

Snuffelaar
11 nov 2015
2
1
Idem hier. Juiste klik doet veel. Altijd fijn om al eens aangesproken te worden aan de bar of zetels. Wij gaan zaterdagavond 27 ste September nog eens.

bigbrother69

Toogplakker
8 mei 2015
31
27
Vrijdag bezoekje gebracht aan Amai, geen groene bandjes gezien maar toch 2 keer zonder geneukt. Eerste keer in de darkroom met koppel van vorig bezoek en tweede keer in de jacuzzi. Dame kwam wat sliden en opeens zat ie lekker binnen. Op het laatst nog een pijpbeurt van een mooie aziatische dame. Weeral een topavond.

Terug
Naar boven