Club Amai - Meer

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
De laatste keren heb ik geen bare geluk ervaren. Mss moet ik langer dan tot 16u blijven

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Ik heb de indruk dat er de laatste maanden op zaterdagavond en maandagnamiddag verschillende koppels die graag alles zonder doen niet meer opdagen? Misschien een vertekend beeld maar ik zie ook geen aankondigingen (die kondigen het niet allemaal aan). Heb ik nu een vertekend beeld (ik ga ook niet elke week naar Meer). Laatst was er wel een dame van een koppel die vooral één gelukkige winnaar had uitgekozen die héél actief mocht zijn.

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
In de Darkroom heb ik elke keer als ik ga ( 3 keer in de maand) bare actie meegemaakt,laatste kinky friday 5 dames bare in actie gezien ,in diverse ruimte beetje verborgen maar voor de kenner makkelijk te vinden

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Ik verwacht dat de geile bbw Addy na enkele maanden van afwezigheid, er woensdag 15 nov. 2023 weer is tijdens de bbw gangbang.
Heb haar zelf nog niet gesproken maar een vriendin wist dit te melden en ik heb beloofd jullie op de hoogte te houden. Voor de nieuwkomers:
Wat oudere bbw, ziet er jonger uit, grote borsten, kale poes. Half lang donker haar en bril. Draagt altijd zwarte kousen, zonder slip.
Doet alles zonder condoom tot het einde, dus cim en nzc.
Je vindt haar op 1 van de 2 gangbang bedden , rechterkant richting douche.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Ik dacht al : die kelder heb ik echt gemist? Gisterenavond naar de gangbang geweest (tweede woensdag van de maand) en succes gehad bij een sympathiek koppeltje, ze lieten in de spiegelruimte verschillende mannen zonder rubbertje hun gang gaan! Nadien nog actief in de grote speelruimte. In de dark-room ook wel veel beweging maar daar heb ik niets geprobeerd, weet niet of het bare was. Dan nog met aangename knappe vrouw gespeeld maar die deden enkel safe!

BangGanger

Toogplakker
27 dec 2021
63
52
Die dark room is echt niet men favoriete ruimte.
Weinig standjes mogelijk en daar meer haantjes gedrag dan ergens anders.

Zelf ook de indruk dat het wat minder is in Amai. Het is sowieso ook wat meer taboe geworden op het gastenboek.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Precies!! Heb ik ook gemerkt.. Oo het gastenboek bijna taboe om iets te zeggen/vragen over bare sex.. :-(
Gelukkig is er in Amai zelf nog genoeg te beleven… Maar soms erg lastig in te schatten hoe de dames/koppels benaderd willen worden… Ik ben gretig maar bescheiden.. Veel respect naar de koppels/dames die mij de kans geven lekker bare te neuken!! Maar het ene stel wil eerst een babbel… de andere juist dat je niet teveel kletst maar meteen de dame tussen de benen grijpt… bij de een moet je de man om toestemming vragen (no problem trouwens) bij de andere wil de vrouw zelf benaderd worden…
Alles is goed, begrijp me niet verkeerd maar soms lastig in te schatten hoe een stel het wil. En als je het dan net verkeerd aanpakt dan heb je het al snel verbruid…
Gelukkig gaat 't ook vaak goed hoor!

Gr. Gerard

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Wij vinden het altijd geil als mijn vrouwtje zonder word volgespoten.
Wij merken dat dit op donderdag makkelijker gebeurd dan op vrijdag of zaterdag.
vooral wanneer ze ergens op de gang rondom de Buddha en spiegelkamer word genomen.
maar het is altijd lastig of de mannen met of zonder willen en hoe dit elkaar duidelijk te maken he.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Is er op zaterdag bare actie ? Ben van plan zaterdag 18 november een bezoekje te brengen, en ik heb minstens twee bare neuksessies nodig :)

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Nog even reactie op de bbw gb van 15 nov.
Het is zeker dat ze komt, wel kan het zijn dat ze begint in de Boedha kamer of spiegelkamer ipv op de grote beddenkamer rechts bij de douches.
Heb beschrijving gegeven, heeft altijd o p vallende ringen aan vingers en mooie ,gelakte nagels.
Succes allemaal, kan er zelf helaas niet bij zijn.
LAAT HAAR NIETS MERKEN VAN DIT FORUM CONTACT WANT DAN VERTELT ZE ME NOOIT MEER IETS

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Ik heb de indruk dat die spiegelkamer de meeste gegeerde plek is voor koppels die zonder willen (maar dat is uiteraard ook uit mijn persoonlijke en beperkte ervaringen). Als Kris38 (eventueel hier) zoals vroeger die Berten en Emma op het gastenboek een herkenbare aankondiging doen is het natuurlijk gemakkelijker maar dat is ieders keuze en aan hen te bepalen of ze dat zien zitten. En voor alle duidelijkheid, ik probeer ook niet altijd zonder, seks begint bij mij met respect en het zou respectloos zijn zomaar zonder te proberen als ik niet zeker weet dat de dame of het koppel daartoe bereid zijn. Ondertussen ken ik enkele koppels maar de meeste zijn niet meer te vinden, ook niet op het gastenboek.

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
de voor laatste keer op de biavond was er een lange slanke milf kort blond haar uit zeeland die zich in alle ruimtes en gaatjes bare liet neuken ,ze is er meestal op de biavond al een jaar of tien gaf ze zelf aan gek op zaad slikken en overtongen voor de liefhebbers

Terug
Naar boven