Club Amai - Meer

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Zo.. zaterdag weer eens naar Amai geweest.
En kan jullie geruststellen… Bare behoort nog zeker tot de mogelijkheden!!!
Twee kutjes kunnen vullen met m'n zaad. Dat is helaas mijn maximum wel… (toch een kutstreek van de natuur dat mannen maar beperkt kunnen klaarkomen binnen bepaalde tijd terwijl vrouwen kunnen blijven gaan!!!)
Eentje was de dame van een wat ouder stel. De man was echt actief in het aanmoedigen van mannen om z'n vrouw lekker 'te gebruiken'. Mannen deden het veelal safe met haar maar je mocht ook zonder condoom. Voor mij zonder dus!!! Voor me hadden ze haar safe gepakt dus helaas viel er weinig te soppen ;-).
Maar heerlijk geile dame. Lekkere zwabbertieten om beet te pakken terwijl ze haar eigen man pijpte. Later nadat er nog een paar bare over haar heen gegaan waren haar kutje nog lekker uitgelikt.
De tweede op de avond was een wat jonger stel (mooie dame!! Stoere kerel) waarvan de man bi was. Zij had een kort zwart leren rokje aan en een soort 'riempjes-bh'. Hij een zwarte boxershort. Zij hield wel van het steviger werk. Ook haar heerlijk bare genomen tussen haar door voorgangers plakkerige geworden dijen! Mmmm.
De man likte daarna mijn paal nog schoon van mijn zaad en haar kutvocht.
(Ik kan een lekkere mannenpik ook wel waarderen)
Was dus weer een heerlijke avond in Amai!!!
Moet toch maar eens vaker gaan!!
Wel zo jammer dat je op een gegeven moment 'op' bent en 'm niet meer omhoog krijgt ondanks de geilste dingen die je om je heen ziet!!

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
439
430
Vanavond met mijn geile vriendin naar Amai. Ze laat graag over haar gezicht en tieten spuiten en haar kutje moet bare geneukt en volgespoten worden.
Ze is groot met mooie ronde vormenen draagt stay up nylons.
Als er mannen van de site komen, spreek mij even aan en geef haar daarna jouw źaad.

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Er zijn niet veel reacties op de bare aankondigingen zie ik wel.
wij gaan zaterdag weer naar Amai, kijken of mijn vrouwtje nog een volle zaadkut kan ontvangen.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
@Kris38 Heb slechte ervaringen met beginnen over/vragen naar bare sex op het gastenboek daar… Altijd gezeik en ze begrijpen niet dat je soms iets geil kan zeggen/vragen maar onderliggend gewoon veel respect hebt voor de dame in kwestie…
Ik ga gewoon en zie daar wel wat er rondloopt. Vaak (oké.. niet echt altijd) kan ik m'n zaad gewoon bare dumpen in een dame. Soms wat ouder maar met regelmaat ook gewoon mooie jongere dames….

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Algemeen wordt zonder door de meeste koppels niet gedoogd. Als men zonder probeert bij een koppel dat dit niet wenst kan men op een onvriendelijke manier terecht gewezen worden en bij klacht aan de uitbaters zelfs verwijderd worden uit de club. Dus best voorzichtig zijn en dat is wel begrijpelijk. Ik ken ondertussen enkele koppels/dames die zonder bereid zijn en zal verder steeds kijken of ze met een onbekende zonder doen. En wat leeftijd betreft : er zijn ook oudere dames die er nog aantrekkelijk uitzien. Ik denk dat Amai dé club blijft om zonder rubbertje te stoeien maar garantie is er nooit.

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
ik doe het liefste zonder , maar is wel moeilijk vind ik , ik ben 56 en om het juiste stel te treffen moet je geluk hebben , kom graag in contact vooraf zodat ik zeker weet dat ik zonder kan ,

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Beste Baron, morgenavond is het Masked Pleasure, kost voor een single wel 120 Euro. Er heeft een koppel aangekondigd dat de dame in de dark room enkel zonder condoom wil, als dit geen nep is (meestal niet), dan heb je veel kans om er een leuke avond van te maken ...

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
Hallo Blackmetal , bedankt voor de reactie,waar kan ik die aankondiging vinden , website waarschijnlijk

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
maar wachten op addy en dan ga ik , condoom om doen is sein voor mijn snikkel , ik ga hangen , bekijk het maar

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Vandaag, 1 april, tweede Pasen naar Amai geweest! Er was een lange wachtrij mannen maar anderzijds waren er ook veel koppels, dus een vrije dag had zoals ik verwacht had voor veel bezoekers gezorgd! Ik zag al snel een ouder koppel waarvan ik weet dat ze altijd zonder willen. En dan was er nog een jonger koppel dat ook verschillende rondes actief was en waar achtereenvolgens verschillende mannen zonder condoom mochten neuken in de grote ruimte! Gezien de drukte kon ik lang niet alles en iedereen zien maar ik werd ook aangemoedigd om mijn zaad te lozen in een vrij jonge vrouw haar mondje, kortom een geslaagde namiddag!

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Geile addy is waarschijnlijk aanwezig op de bbw gb woensdag 17 april a.s.
Interesse stuur even een pb en ik geef je alle info.
Addy is een wat oudere bbw, ziet er jonger uit, half lang, donker haar, bril, grote borsten, altijd zwarte kousen, hemdje meestal zwart en geen slip.
Alles bij haar zonder condoom tot het einde.

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Gisteren was weer een hete avond bij Amai's voor BBW GB. Grote drukte bij de start. Ik neukte deze geile rijpe vrouw opnieuw en vulde haar met sperma. Op de bioscoopstoelen en in de nieuwe kamer met 2 grote bedden. Mooie BBW die van creampies houdt. Ik hoop je snel te zien, bedankt voor de info.

Laatst bewerkt door een moderator:

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Op het gastenboek van Club Amai heeft vandaag wel een koppel gemeld (Ondeugendstel7) dat ze positief getest zijn. Mensen dus die het blijkbaar wel correct doen, want ze hebben zich in februari zelfs nog uitgebreid laten testen. Maar blijkbaar is er ergens een bericht rondgegaan en hebben ze zich terug getest (ondanks geen symptomen maar positief dus) en gemeld op het gastenboek. Dus als er hier mensen zijn die dat stel kennen en er contact mee hebben gehad, kunnen zich beter ook even laten testen. Dit is voor alle duidelijkheid GEEN vingerwijzing, of moraliserend gedoe, want ik heb alle respect voor deze mensen hoe zij dit hebben aangepakt. En we vinden het allemaal leuk om het (soms dan toch) zonder condoom te doen, en het kan dus iedereen van ons overkomen.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Positief op bloedonderzoek of uitstrijkje e.d. ?
Positief in bloed zegt niet zoveel, ja dat er antistoffen aanwezig zijn tegen Chlamidia bijvoorbeeld.
Besef dat ca. 50% van alle vogelliefhebbers Positief testen op Chlamidia. De van ouds her bekende Papegaaienziekte een ornithose achtig aandoening besmet ook mensen.
Onderzoek van urine, uitstrijkje eventueel uitvloeisel is noodzakelijk om een actieve besmetting vasttestellen.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Op andere bare GB word je snel getest op HIV, als je dan nog aan de PREP hangt lijkt de kans me heel klein op HIV maar je kan nutuurlijk wel al de rest steeds oplopen…

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Moet niet alles op een hoop gooien.
HIV is een virus, Chlamidia en gonorroe zijn bacteriële infecties.
irissen zijn ongevoelig voor medicijnen, enkel kun je enten en de boel proberen te remmen. Bij HIV de zogenaamde hiv remmers.
Bacteriële infecties zijn ook door het lichaam op te ruimen e n anders een simpele antibiotica kuur.

Terug
Naar boven