Club Amai - Meer

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Op het gastenboek van Club Amai heeft vandaag wel een koppel gemeld (Ondeugendstel7) dat ze positief getest zijn. Mensen dus die het blijkbaar wel correct doen, want ze hebben zich in februari zelfs nog uitgebreid laten testen. Maar blijkbaar is er ergens een bericht rondgegaan en hebben ze zich terug getest (ondanks geen symptomen maar positief dus) en gemeld op het gastenboek. Dus als er hier mensen zijn die dat stel kennen en er contact mee hebben gehad, kunnen zich beter ook even laten testen. Dit is voor alle duidelijkheid GEEN vingerwijzing, of moraliserend gedoe, want ik heb alle respect voor deze mensen hoe zij dit hebben aangepakt. En we vinden het allemaal leuk om het (soms dan toch) zonder condoom te doen, en het kan dus iedereen van ons overkomen.
Ze zijn toch aangekondigd vandaag terug in de Club te komen… dus het zal dan allemaal mss niet zo erg geweest zijn

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Zonder dat hier duidelijk is WAAROP ze nu positief waren getest, zegt het helemaal niets.

Als het één van de bacteriële SOA's was en dan een variant die goed te behandelen is, dan zijn ze allang weer 'up and running'

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Ik heb in Amai enkele vroegere actieve koppels/dames die vroeger graag zonder deden een tijd niet meer gezien, dan plots dook één van die twee koppels terug op en voortaan mét, ik vrees dat er wel enkelen iets opgelopen hebben ... maar er blijven er nog zonder doen hoor, toch de maandagmiddag! Ik weet nu niet wie dat vermelde "ondeugendstel7" zijn en of die zonder deden.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Das me ook al op
Ik heb in Amai enkele vroegere actieve koppels/dames die vroeger graag zonder deden een tijd niet meer gezien, dan plots dook één van die twee koppels terug op en voortaan mét, ik vrees dat er wel enkelen iets opgelopen hebben ... maar er blijven er nog zonder doen hoor, toch de maandagmiddag! Ik weet nu niet wie dat vermelde "ondeugendstel7" zijn en of die zonder deden.
Dat is me ook al opgevallen… dat er sommige niet meer komen en een gast die er bijna altijd was ook niet meer komt. En zou ook niet weten hoe ondeugendstel7 eruit zit.
Ik neuk daar altijd op PREP, dan kan ik nog wel de rest oplopen tot zover altijd geluk gehad. Maar neuk zelden BBW vrouwen dat is niet zo mijn ding.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Heb van Geile Addy begrepen dat ze a.s woensdag 15 mei op de bbw in Amai aanwezig is..
ZIj is een nette, goed uitziende, wat oudere bbw, zeer geil, alles doet ze zonder condoom tot het einde.
Ze pijpt, neukt, tongzoenen enz.
Half lang donker haar, bril, zwart soms rood hemdje, geen slip, platte schoenen en opvallende ringen.
Ze ligt veelal op 1 de grote gb bedden rechts richting douches of als dit gesloten is Boedha kamer of spiegelkamer. Als alles vol is kijk dan even in de Cinema.
ZIJ WEET VAN DEZE MELDING OP NZC NIETS AF DUS LAAT AUB NIETS MERKEN.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
Neemt Addy prep ? Denk eens een beziekje te brengen aan de club. Weet iemand of daar soms donkere heren worden toegelaten ? ( zou op voorhand al mail sturen naar uitbaters)

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Morgen op maandag Pinksteren ga ik wat leuks ondernemen, maar ik kan mijn keuze nog niet maken. Amai is leuk, maar kan daar veel Zonder? Is uiteraard op vrijwillige basis, maar wat zijn de ervaringen? Op hun eigen gastenboek zie ik wat aanmeldingen.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
Heeft niks met kleur te maken.
Nette mannen zijn altijd welkom.
Beperking heeft andere reden dan donker of wit.
Ze willen geen groepjes overlast gevende mannen.
Black men more than welkome in Amai.
Leuk te horen, ben zelf al jaren swinger als onderdeel van koppel( waarvan dame helaas niets met bare te maken wilt hebben), dus weet ik goed genoeg hoe mij te gedragen in clubs en ik zou ook solo gaan.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ik heb mijn keuze voor straks op Amai laten vallen. Ooit een keer geweest, dus eigenlijk nieuw voor mij. Iemand enig idee hoe laat het beste te gaan, is natuurlijk gokken voor iedereen naar ik heb geen zin om nog in een lege tent te staan...🫣. Anders denk ik zelf op 13 uur te gokken.

Ik moet een aardig stukje rijden vanuit Z-H, maar dat heb ik wel over voor een heerlijk dagje relaxen. Hopelijk hopelijk zijn er inderdaad bare dames te vinden, maar ook dat gaan we zien. Morgen verslag.

Terug
Naar boven