Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe was het?Ik heb mijn keuze voor straks op Amai laten vallen. Ooit een keer geweest, dus eigenlijk nieuw voor mij. Iemand enig idee hoe laat het beste te gaan, is natuurlijk gokken voor iedereen naar ik heb geen zin om nog in een lege tent te staan.... Anders denk ik zelf op 13 uur te gokken.
Ik moet een aardig stukje rijden vanuit Z-H, maar dat heb ik wel over voor een heerlijk dagje relaxen. Hopelijk hopelijk zijn er inderdaad bare dames te vinden, maar ook dat gaan we zien. Morgen verslag.
Misschien
Maar in Amai doen we nooit bare. Alleen op georganiseerde bare gangbangs.
Ja en terecht.Dat zou niet goed gekomen zijn.
We houden dat echt heel strikt gescheiden en ik hou alles nauwlettend in het oog.
In Amai is het overigens de regel dat je niet bare gaat zonder toestemming. Je kan daarvoor de club uit gezet worden.
wel lekker, indien het geen mannenkont is natuurlijk...Ja en terecht.
Maar zou het wel eerst gevraagd hebben hoor....
Ik vind het zelf ook niet fijn als mijn pik tijdens pijpbeurt door gloryhole ineens bare in een kut of kont gestoken wordt zoals gisteren...
dat is een beetje het probleem, @VelvetThunder moet niet weten als ze zomaar bare gaan.Bare in clubs is altijd zo'n gedoe. Als ik met mijn vriendin ga moet ik telkens aangeven dat ze liefst bare geneukt wordt.
Een club als Amai die dan toch voor doeners en wat meer kinky is, zou best een ruimte hebben waarvan je weet dat bare er de standaard is, zo krijg je gelijkgezinden makkelijker samen.![]()
Ik was er deze donderdag. In het begin van de avond heb ik niemand bare zien doen. Pas op het eind was een knappe brunette, eind de veertig met enkele mannen aan het neuken zonder condoom. Haar partner liet haar af en toe alleen en ik was er even bij aan de bar aan het praten. Hij zei dat het bij het spel hoorde en dat de mannen sneller zonder condoom durven als de dame alleen in de gangen loopt om zo de mannen te lokken. Het frustreerde hem dat er weinig mannen waren die het durven vragen en dat ze ook veel tijd ermee verliezen. Hij vond het fijner als er meer openheid zou zijn en dat is er niet. Jammer dat zo polsband systeempje niet mag van de directie, of idd een aparte ruimte waar het duidelijk is waar je zonder kunt neuken.