Club Amai - Meer

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik kwam er vaker. Nu al een tijdje geleden. Je krijgt soms degoutante reacties als je vraagt of het zonder rubber mag. Dit motiveert me niet langer om nog vaak te gaan dan. In het begin toen ik ging kreeg je een respectvolle "nee" op de vraag. En omdat ik liever zonder neuk en geen garantie heb ga ik amper nog. Zonde omdat ik graag met koppels zonder rubber neuk.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ja mensen.. Ook hier de ervaring dat de kloof tussen bare en condoomneukers groter wordt. Jammer is dat door het taboe de duidelijkheid naar elkaar ontbreekt! Ik heb evenveel respect voor beide keuzes!!
Ben zelf erg van het 'bare' kamp en vindt dat ook 'wij' met onze overwegingen ook vrij moeten zijn te doen wat we graag doen.
Ik snap ook best dat Ian niet iets formeel wil regelen omdat hij de condoomneukers ook graag wil blijven ontvangen.
Maar waarom maken we het elkaar zo moeilijk? Laat een (respectvolle) vraag of er 'zonder' oftewel 'bare' geneukt mag worden een normale vraag zijn… net zoals 'nee' of 'ja' een normaal antwoord zou moeten zijn…. Iedereen blij toch?

Ondertussen kom ik dus ook niet meer zo vaak in Amai. Voornamelijk vanwege deze reden. Er zijn gelukkig tegenwoordig ook wel prive bare parties en heb is er met enige regelmaat een bare amateurtje te neuken in de Maze (sexbios) in Den Haag…
Maargoed… toch jammer want Amai heeft (had?) toch iets bijzonders!!!

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
denk dat bij de meste paren clubs is komen veelal vaste paren waarvan de meeste het met condoom doen en als bekend is dat een paar dan zc doet dan willen de meeste koppels niet meer met hun, dat is ook een beetje het probleem als je als man koppel vraagt om zc te doen , het is niet zo het probleem dat ze nee zeggen maar dat gaat weer als een lopend vuurtje rond en dan word mc bij de andere ook weer een stuk moeilijker

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Tja.. dat bedoel ik dus… mensen doen er zo spastisch over….
Wees gewoon open en duidelijk over je keuze en respecteer die van de ander zonder daar meteen eer (voor)oordeel aan te koppelen.
Overigens vind ik ook dat de condoomneukers wel heel erg met het vingertje wijzend op de risico's die bare neukers lopen en zelf pretenderen dat zij het 'helemaal veilig' doen….
Nou… Er is genoeg wat je gewoon op kunt lopen door huid-huid contact hoor. En pijpen zònder, wat zat condoomneukets weer wèl doen is ook niet risicoloos!
Maar nogmaals… laat iedereen toch lekker doen wat hij/zij wil en respecteer gewoon de keuze van de ander. Niemand verlangt dat je daar in mee moet gaan…..

anoniemke_86

Snuffelaar
22 jun 2023
3
8
Afgelopen vrijdag naar Amai afgezakt. Er was een koppel waarvan zij een toch wel een lekker sletje was ( in de 30 schat ik ) ik had ze nog niet eerder gezien maar ze komen er blijkbaar wel vaker eens op een vrijdag avond of zaterdag avond .

Zij kickte er op om gevuld te worden , ze wou het eens zonder condoom doen met meerdere mannen .
Indien het haar beviel ging ze het zeker vaker doen vertelde ze mij .
Zo gezegt zo gedaan, vriendelijk gevraagd of ik haar bare mocht nemen tijdens het spel en zo geschiedde .
Ik nam haar langs voor.
Heerlijk was het, ze had al een paar donaties gekregen voordien had ik het gevoel maar dit was net nog geiler.

Mijn ervaring ... Gewoon vragen er zijn zeker nog stellen waarvan de vrouw stiekem hoopt gevuld te worden.

hola

Snuffelaar
13 jan 2019
5
5
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

was dit achter in de darkroom bij de gynaecologe stoel soms? deze heb ik ook lekker afgevuld als laatste. daarna pompte haar man ze nog vol als laatste. toen ze daarna in het bubbelbad ging dropen de slierten zaad uit haar kut. het was goddelijk en zeer geil om te zien en te voelen zon lekkere zaadkut

Laatst bewerkt door een moderator:

anoniemke_86

Snuffelaar
22 jun 2023
3
8
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Nee ,

Ik heb haar in de sexbios geneukt en gevuld.

Later op de avond zag ik haar nog bezig aan de matrassen bij het bubbelbad.

Volgens mij was ze in het roze gekleed.

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 39227

Toogplakker
19 aug 2023
55
43
Gisteren gepasseerd in club Amai , lekkere doeners club voor elke wat wils … koppeltje gezien waarvan zij blondine gekleed in het zwart ( jaretelles ) en heels … wist goed van wanten na enige tijd knipoogde de man en mocht ik erbij … heerlijke slet die zich volledig liet gaan pijpen neuken als een beest en spuiten erboven op … Was puur sex plezier .. mochten ze dit lezen … zulke koppels moeten er meer zijn … heb haar die avond nog enkele keren goed zien geneukt worden .

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Amai en dan de hete huisvrouwen middag staat nog hoog op mijn lijstje. Zeker als ik alle verhalen zo hier en daar lees. Een doeners club met nzc. Maar de verhalen over lang buiten moeten wachten en dan helemaal als je geen lid bent houden mij tegen. Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten als ik er heen ga?

lexfix

Toogplakker
28 mrt 2024
25
157
Lid ben je zo..miss verstandig eerst op een vrijdagavond te gaan dan is het ook goed toeven,zeg dat je lid wil worden en das dan gefixed.
Op de maandag zorg je gewoon dat je als lid er om 12.00 bent..uurtje wachten maar dan ist ook een geile bedoening.

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Ha dank. Op een vrijdag lid worden gaat wel lastig worden. Als ik het zo lees dan wordt het als niet lid wel lastig. Ik ga er eens over nadenken.

Met dan is het wel een geile bedoeling bedoel je dat de aanwezige lekker actief zijn en de man vrouw verhouding goed is. Dat is idd wel een zeldzaam iets.

lexfix

Toogplakker
28 mrt 2024
25
157
Jos verwacht daar geen modellen,het zijn ook echt doorsnee huisvrouwen die daar komen.
Vaak wat ouder en overgewicht je kan er natuurlijk een parel treffen.
De sfeer is er echt geil vrij en ongedwongen en slechts enkele neuken bare,ik hoop dat je zo een beetje een beeld krijgt😉

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Vandaag (maandag) druk bezochte Amai! Er waren zeker twee oudere koppels waarvan de vrouw liefst alles zonder condoom wou en deed! Ook jongere en knappe koppels en dames aanwezig maar die deden bij mijn weten alleen met condoom!

Voormalig lid 44031

Toogplakker
29 apr 2024
26
55
Vorige week op een donderdag een jonge meid (ik schat 28) goed gevuld. Haar man is denk ik rond de 40 en dacht dus eerst dat ze met condoom wil. Maar toen ze klaar was met het hard maken van mijn jonge heer doe ik wat beweging om te laten merken van ik ben klaar om te neuken, ze pak mijn pik en wil het erin schuiven. Ik was verbaasd en heel dom vroeg ik ook nog aan haar en haar man "condoom?" en die zei "wat je wil maar hoeft niet". And so it went in. Wat was ze lekker. Echt jong slank kort zwart haar beetje krullen. Cup A. Heerlijk met zaad voorzien.

Voormalig lid 44031

Toogplakker
29 apr 2024
26
55
Amai en dan de hete huisvrouwen middag staat nog hoog op mijn lijstje. Zeker als ik alle verhalen zo hier en daar lees. Een doeners club met nzc. Maar de verhalen over lang buiten moeten wachten en dan helemaal als je geen lid bent houden mij tegen. Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten als ik er heen ga?
Beste dag om lid te zijn denk ik zelf donderdag. Als je geen zin heb om te wachten, ga rond 9-10u (dus 1-2u na opening), heel vaak niemand meer id rij dus je kan gelijk naar binnen. Als je toch alleen om te kijken (en evt als leden wil registreren) hoef je zeker niet vanaf opening daar te gaan staan. Ook op maandag kan je gewoon direct naar binnen vaak na 15u.

Gemmideld genomen (ben er nu ca 20x geweest op verschillende dagen)
- Maandagmiddag: vaak druk, leeftijd is wat ouder (af en toe 1-2 jonge dames), en iedereen wil sex. Kans nzc: redelijk groot
- Donderdagavond: wellicht de rustigste dag. 3-4 jongere koppels/ dames. Vaak wel gemoedelijk en minder "gangbangs". Kans nzc: <30%
- Vrijdag & zaterdagavond: druk & drukker. Za avond is wellicht wel de drukste. Alle volk van alle leeftijd. Kans om jongere publiek te treffen is groter. Nzc kans is mss iets meer dan donderdag maar minder dan maandag schat ik zo in.
- Dan heb je de woensdag met verschillende thema's. Ben zelf nooit geweest dus kan daar weinig over zeggen, maar van wat ik hoorde zijn de bbw dagen wel heel erg geil (voor de liefhebbers), de nudistenavond is ook een must (again, voor de liefhebbers), en de gangbang avond is een topper als je geen opbouw wil/ durf en gelijk sex wil.

biibiim4u

Toogplakker
7 jan 2017
47
121
Aan alle bare lovers ... idd gewoon vragen bij Amai. In andere clubs lijkt het een doodzonde, maar in Amai is de vraag toch gelegitimeerd.

Wij lopen er ook idd niet mee té koop, maar mijn creampie loving slut mag gerust intiem volgespoten worden en wij beiden houden ervan.
Onze ervaring in Amai:
- De ene avond vraagt één iemand het en de 10-20 anderen volgen quasi allen bare met af en toe een uitzondering ... happy me afterwards
- De andere avond durft niemand het vragen ... dus 10-20 man met rubbertje (soms toch 1 of 2 uitzonderingen op onbewaakt moment) en no sloppy seconds voor mij.

Als man vind ik het vragen met/zonder aan andere vrouwen ook heel erg vervelend.
... ik had de suggestie aan de eigenaar gemaakt om met "bandjes" te werken, bv rood bandje is dame die openstaat voor bare maar dit vind hij geen goed idee. Tevens had ik ook de suggestie gedaan om zoals in KrashZoneParties standaard is of zoals in Buddha uitzonderlijk gebeurd, ook 1 of 2x per maand een "echte bare" avond/zondagnamiddag te organiseren maar ook deze suggestie viel niet in goede aarde.

Ook wij als koppel ervaren het een lacune in de markt waar je ongegeneerd en als default bare kan hebben zonder lastige vragen, teleurstelling etc hieromtrent. OK ... op dit forum neem ik aan quasi enkel maar voorstanders :)

FYI : hoewel we geen die hard wekelijkse klanten zijn, is onze ervaring dat de kans op bare op woensdag Mega Gangbang, misschien ook vrijdag, veel groter/acceptabeler is dan op zaterdag maar deze statements niet gestaafd naar enige statistische relevantie!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven