Club Amai - Meer

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Op de pols is het wel véél minder discreet, hé, en je gaat vragen krijgen van niet-ingewijden...

carp

Snuffelaar
27 nov 2016
13
12
Voorlopig heb ik enige weken geleden het lidmaatschapsverzoek ingevuld, maar hoor niks, nada, noppes. Iemand een idee hoe dat zit?

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Op de pols is het wel véél minder discreet, hé, en je gaat vragen krijgen van niet-ingewijden...
Maar als je toch met een marker bezig gaat, kun je net zo goed met pijlen en tekst schrijven wat je waar wilt.

Maar alle gekheid op een stokje, op veel Duitse feestjes is het signaal dat er getest wordt en dat staat ook al in de aankondiging. Als je daar met wilt, zul je het moeten aangeven. Als je niets aangeeft, gebeurt het gewoon zonder.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Ja, maar het gaat hier over Amai, niet over de Duitse feestjes (die wij overigens heel goed kennen).

klontje

Snuffelaar
10 jul 2024
13
13
Na het lezen van deze geile belevenissen, is mijn interesse hier in zeker gewekt. Aankomende zaterdag ga ik zelf maar eens kijken of ik ook van deze belevenissen mee kan maken.

Aangezien het mijn eerste keer zal zijn dat ik naar een club ga, hoop ik dat ik zelf ook van geile (bare) actie kan genieten, en dat ik niet door de zenuwen alleen maar aan het kijken ben ;)

hebben jullie nog tips om als niet lid binnen te komen?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Als niet-lid is je kans tegenwoordig wel klein. Leden krijgen voorrang en op zaterdag is het meestal heel druk.

Ik zou zeggen: wees minstens een halfuur voor opening aanwezig zodat je vrij vooraan in de niet-ledenrij kan gaan staan.

Hou er ook rekening mee dat bare in Amai eerder de uitzondering is dan de regel -- de meeste koppels zullen er niet in meegaan. Bare proberen zonder voorafgaande toestemming van het koppel is ook de beste manier om stante pede buitengezet te worden.

klontje

Snuffelaar
10 jul 2024
13
13
Beste VelvetThunder,

Dank voor de tips! ik zal zorgen dat ik ruim op tijd aanwezig ben voor opening ;)

Ik ga er inderdaad van uit dat bare de uitzondering is, en zal dat ook zeker niet zonder toestemming gaan proberen. Ook voor safe vind ik dat het voor beide partijen duidelijk moet zijn dat men wil...

GBrick

Snuffelaar
22 sep 2019
24
24
ik kom al enige tijd bij Amai en mijn ervaring is wel dat bare steeds minder voorkomt. Waar dat eerder nog regelmatig gebeurde en zelfs in het gastenboek aangekondigd werd is het tegenwoordig vrij uitzonderlijk.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wij gaan maandag 9/12 naar parenclub Amai wie graag bare sex heeft en verzorgd is en soa vrij is mag ons aanspreken en meespelen . Je mag u zaad over haar lijf of kutje spuiten of lekker diep in haar kutje dat is ook super geil.

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154

bare sletje MV: helaas te kort dag om nog vrij te nemen op het werk. Hopelijk kan je het volgende keer vroeger aankodigen dan kom ik graag genieten met jullie!

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Afgelopen zaterdagavond lekker bare geneukt in de dark room. Heb lekker doggy een kutje volgespoten
Mijn sletje is maandag 9/12 meermaals in de darkroom genomen geweest en doggy style lekker vol gespoten een 4 tal mannen achter elkaar super geil.

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
super tof fijn dat jullie leuke avond gehad hebben. Idd 27-12 is vroeg genoeg aangekondigd (blijven doen!), maar kerstvakantie weg met kids

Terug
Naar boven