Club Amai - Meer

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Zaterdag 04/01/2025 gaan wij terug naar parenclub Amai .wij hopen op veel potente mannen die haar willen neuken en vol spuiten voor het nieuwe jaar ze heeft er zin in groetjes naaktkoppel op het forum van Amai.

Voormalig lid 39227

Toogplakker
19 aug 2023
55
43
Vrijdag 10 Jan , met 200 procent bi blondine naar Amai …. Ze is niet vies van enkele extra heren ook … die na mijn goedkeuring haar eens goed mogen nemen … of koppel waarvan ik dan het vrouwtje goed neem …
Herkenbaar aan nylons en heels voor haar en zwarte short voor mij

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Wij gaan nu 10/1 waarschijnlijk ook nog eens naar amai.
Vrouwtje word lekker geil van voorspel en bij de juiste personen vind ze het heerlijk om bare haar te laten neuken en volspuiten in mondje en kutje.
Ze is bi schierig dus een vrouwtje er bij kan eventueel ook eens een ervaring rijker zijn.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ben door een medewandelaar gevraagd om eerdaags een keer mee te gaan naar de huisvrouwendag op maandag. Het zal voor mij echt iets nieuws zijn in een club.
Ben echt benieuwd hoe het zal zijn.

Groet,
LD😃

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Ik ben inmiddels ook heel nieuwsgierig, je hoort bijna niks anders meer dan Amai dit, Amai dat. Maar is voor mij te ver reizen (OV, noordhollandnoord). En als je er dan weet te geraken heb je ook nog kans dat je niet binnenkomt. Omdat ze -begrijpelijk- toch wat balans proberen te houden tussen alleenstaande heren en koppels. Of tussen alleenstaanden en dames. En tussen belgen en buitenlanders zoals nederlanders. Als ik het goed lees...
Is er dichterbij in NL een vergelijkbaar iets?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Er wordt in Amai géén balansbeleid gevoerd mbt Belgen en Nederlanders.

De meeste bezoekers zijn Nederlands.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Nee spijtig genoeg niet
Wel lekker zaadjes kunnen slikken deze keer.

@ bent
Hoe kunnen we jullie herkennen volgende keer ?
Mochten jullie wllen kan ik altijd es op een vrijdag de club bezoeken als jullie willen uiteraard. Desnoods PM me er maar over

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik ben door een medewandelaar gevraagd om eerdaags een keer mee te gaan naar de huisvrouwendag op maandag. Het zal voor mij echt iets nieuws zijn in een club.
Ben echt benieuwd hoe het zal zijn.

Groet,
LD😃
Gaat je wel bevallen als de jusite koppels er zijn. Dus echt het gastenboek in het oog houden

Terug
Naar boven