Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je geen lid bent kan het soms lang duren. Er zijn zelfs mannen geweest die 2u gewacht hebben. En zelfs er die niet binnen konden. Je moet idd direct bij opening aan de deur staan.ja ken eigenlijk geen koppels (spijtig)
hoelang duurt het aanschuiven ongeveer heb je daar een idee van ?
Wij gaan vandaag Wij zijn als koppel lid en zorgen dat we bij opening aanwezig zijn. Als je soms met ons eens mee naar binnen wil dat kan he.ah ok
dan even bekijken of ik ga gaan
Wij (bare koppel) kunnen voorlopig niet, maar mijn vrouwtje heeft zich in Amai al geregeld laten volspuiten.
Als we nog eens gaan, zullen we het hier aankondigen en hopelijk kunnen we jullie dan eens tegenkomen daar...
Het zou dan wel geil zijn om een ruimte (bioscoop? salon?) een tijdje om te toveren tot bare gangbang-ruimte met tenminste onze twee bare sletjes en hopelijk veel mannen met volle ballen.
Selectief zijn ze wel een beetje. Maar de verhouding is 2 single mannen per koppel man vrouw. En op de gangbang avond is dat 3 mannen per koppel. Groepjes allochtonen worden niet toegestaan.Van tijdje geleden wist ik dat hun 'policy' was om het leuk te houden om geen al te ongunstige m/v te hebben dat ze aan de inkom selectief zijn.
Toen gebruikte ze nog geen PrEP. Nu gebruiken we dat allebei.Toen ze nog met Laura was mocht je ze helaas enkel met condoom neuken
Onze foto zie je hier al. En mijn sletje heeft zwarte hoge boots aan met metalen pinnetjes op de hiel. En een lange vlecht in het haar. Ik ben groot breed met lange haren. En beide tatoeages. En we lopen altijd volledig naakt.Hoi. Hoe herkennen we jullie?
Dat is ook nog ééns een evenement waar we naartoe willen gaan de loft in Kruibeke Dat lijkt ons wel geil. We gingen vroeg in parenclub 7sins naar de bare gangbangs van elle naturelle maar dat is op die locatie spijtig genoeg niet meer mogelijk.Voorlopig hebben wij geen Amai-plannen (nu vrijdagavond gaan we naar de bare gangbang in De Loft in Kruibeke), we kondigen ook wel altijd onze komst aan in het gastenboek van Amai, onder "Hina (de Indische bbw) & Roy".
Ja het zijn idd heel leuke meisjes en altijd een geile sfeer. En elle naturelle is zelf niet uitgeweken hoor de eigenaar van de 7sins zit in de gevangenis voor moord daarom is die club dicht.Wegens moord
Elle Naturelle zelf is uitgeweken naar De Pinte en Ruddervoorde, maar De Loft organiseert zelf nu dit evenement en ik denk dat het idd dezelfde mensen zijn die Meisjes Van Bij Ons organiseren, wat ook altijd leuke bare gangbangs zijn.