Club Amai - Meer

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Welke leeftijd zijn meeste dames
Wil er ook weleens heen ben zelf single man van 42
Echt heel moeilijk om een leeftijd op te plaatsen je weet niet wie gaat komen of niet. Maar uit ondervinden begint de leeftijd tussen de 20 en 70 denk ik met tussen de 30 en 50 de grootste hoop. Er komt daar Echt een pak volk niet normaal.

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Door drukke planning al een maand niet ginder geraakt.
Wij gaan er toch proberen nu dit weekend zaterdag weer bij te zijn.
Hebben jullie vandaag bare gedaan of was er weinig succes?

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Door drukke planning al een maand niet ginder geraakt.
Wij gaan er toch proberen nu dit weekend zaterdag weer bij te zijn.
Hebben jullie vandaag bare gedaan of was er weinig succes?
Ja hoor was weer niet dik inorde kijk maar in het gastenboek. Lolbroek was gelukkig we hebben er een geile jonge bij ook deftige lul zoals ik hij heeft haar twee keer vol gespoten. En er zijn nog 3 Mannen geweest die haar bare geneukt hebben het was dus weer lekker. Wij hopen jullie daar toch eens te ontmoeten mvg naaktkoppel

Jarno

Toogplakker
2 jan 2024
27
22
Maandag 17e ga ik toch maar eens kijken? Moet ik nog wat menemen behalve.... Ik had al begrepen er op tijd te moeten zijn als je geen lid bent. Daarna maar eens kijken of ik lid kan en mag worden

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Maandag 17e ga ik toch maar eens kijken? Moet ik nog wat menemen behalve.... Ik had al begrepen er op tijd te moeten zijn als je geen lid bent. Daarna maar eens kijken of ik lid kan en mag worden
Ik zou zeggen veel plezier en nee je hebt niks nodig dan je stijve lul. Maar weet wel er wordt daar helemaal niet bare geneukt he het zijn maar een paar koppels zoals wij die dat doen zonder condoom. En wij gaan deze maand waarschijnlijk niet meer kunnen gaan ivb het werk.

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
46
82
Keertje geweest en me toen laten pijpen. Er stond bij haar een rij en niks condoom gezien en ze slikte alles lekker door zoals ik het graag zie. Maar het hoge afwerkgehalte is niet zo mijn ding. De vrouwen daar willen vooral gebruikt worden

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Keertje geweest en me toen laten pijpen. Er stond bij haar een rij en niks condoom gezien en ze slikte alles lekker door zoals ik het graag zie. Maar het hoge afwerkgehalte is niet zo mijn ding. De vrouwen daar willen vooral gebruikt worden
Ja de meeste vrouwen daar willen gewoon gangbang dat is de grootste hoop daar. En ja soms zijn er koppels die het zonder condoom doen maar het zijn er heel weinig.

Terug
Naar boven