Club Amai - Meer

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Vrijdag 7/3 gaat naaktkoppel terug naar parenclub Amai wie wil mijn sletje komen neuken en vol spuiten

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Ik weet niet of er mannen van hier op het forum in Amai waren. Maar het kan bijna niet anders. Wij hebben een super geile avond gehad in de spiegelkamer 6a7 mannen hebben mijn sletje bare geneukt in een vlotte gangbang. Mijn sletje kwam op mij zitten en iedereen heeft gewoon zijn lul bij in het kutje gestoken en haar lekker geneukt en vol gespoten bedankt mannen was super geil gewoon groetjes naaktkoppel x

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Zo te zien leuke avond gehad....
altijd een zalig gevoel natuurlijk.
Tot op heden heeft zij hier haar kutje nog niet zo vol kunnen laten spuiten.
Hopelijk bij volgend bezoek kan ze haar ( en mijn) fantasie waarmaken om ze lekker te laten vullen door meerdere heren.
Spreek ze gerust aan als je ze herkend als we er zijn

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Dank voor de prettige namiddag en dat ik ook mocht meespelen bare sletje MV : er waren twee koppels die zonder willen en nog twee dames van wie ik niet zeker weet of ze ook een partner hadden. Club Amai blijft op dat vlak wel de koploper, ook is de sfeer er leuk.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Dank voor de prettige namiddag en dat ik ook mocht meespelen bare sletje MV : er waren twee koppels die zonder willen en nog twee dames van wie ik niet zeker weet of ze ook een partner hadden. Club Amai blijft op dat vlak wel de koploper, ook is de sfeer er leu

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Graag het was weer een geile dag in Amai. Het was niet goed als de vorige vrijdag maar maar de mannen die bare durfde waren wel tof. En ja dat is een geweldige club een warme gezellige club ook.

fullprstel

Snuffelaar
10 jun 2015
24
54
Wij zijn er al weer een tijdje niet geweest. Maar we zouden best eens een "prive" feestje m et een paar stellen zien zitten. Iedereen lekker bare met en in elkaar, nergens condooms te zien, mmm, ik word al nat bij het gedacht alleen :)
We gaan geregeld naar zo'n privé feestjes via swingersites " no drugs no condoms"

Terug
Naar boven