Club Amai - Meer

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Mooie uitleg van Jordylove 👌 en kan idd wel eens een mooie oplossing zijn. Nu iedereen nog op dezelfde lijn/ betekenis krijgen natuurlijk.

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Lijkt ons inderdaad ook wel een leuk idee.
Reeds een paar keer aangekondigd dat vrouwtje bare wel leuk vind maar we merken wel dat de mannen de vraag niet durven stellen en een condoom nemen.
Wanneer er een soort bandjes systeem is kan er nog steeds uit beleefdheid de vraag gesteld worden of je er in mag natuurlijk maar scheelt al een hoop zever met koppels/ vrouwen die niet bare willen gaan.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Het idee van armbandjes en dergelijke werd hier al eens eerder gelanceerd. En ik begrijp dat de club(eigenaar) dat zelf niet kan voorstellen. Club Amai (Ian) is zeker niet moeilijk en laat op het gastenboek alle bare verzoeken verschijnen maar kan er moeilijk reclame mee maken. Dat moet dan hier bv worden geregeld en discreet worden toegepast en verspreid onder de koppels en singles die uitdrukkelijk zonder condoom willen. Recent mocht ik een vrouw penetreren maar ik zei dat het moeilijk lukt met condoom waarop haar partner zei dat het zonder mocht. Wij kiezen er hier allemaal voor maar ik begrijp volkomen dat wie met condoom wil niet aanvaardt dat een man probeert zonder en dit zonder het te vragen ...

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Nou...Laten we het concreet maken dan..... Twee polsbandjes om alle verwarring uit te sluiten.
Ik stel voor: roze en groen ... Dat staat voor 'Doemaar' (De meeste hier snappen 'm wel denk ik. ;-)

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Roze en groen dat zijn nu ook twee kleuren dat niet samen past dan bedoel ik de kleuren zelf he

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Is één bandje op één arm (bv rechterarm) niet gemakkelijker? En bovendien is het er niet echt zonneklaar, dus wat fluo of toch opvallend licht of donker?

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
437
430
Fluoricerend groen wordt het dan voor iedereen die bare sex wil .of alleen voor de vrouwen te dragen
Zo een dag is toch volledig op de vrouwen gericht, dus enkel de vrouwen dragen dit best. Mannen die op de hoogte zijn herkennen het en moeten op voorhand dus niets vragen en weten dat het bare kan.
Als mannen zelf zo een fluo armband dragen lopen ze het risico door anderen geweigerd te worden.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Zo een dag is toch volledig op de vrouwen gericht, dus enkel de vrouwen dragen dit best. Mannen die op de hoogte zijn herkennen het en moeten op voorhand dus niets vragen en weten dat het bare kan.
Als mannen zelf zo een fluo armband dragen lopen ze het risico door anderen geweigerd te worden.
Ja dat zou wel eens kunnen ja

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
inderdaad , gewoon enkel de dame , die een banje aan de pols draagt ... zelfs als de mannen dit teken niet kennen zullen ze vragen waarom dit bandje is .. als er rubber-ofiel dames zijn met een polsbandje hebben ze het aan zichzelf te danken dat ze dan benaderd worden om blanco in te loggen :)

Terug
Naar boven