Club Amai - Meer

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
Het is een swingersclub en swingers neuken iets voorzichtiger. Bare is dus nooit vanzelfsprekend, tenzij dat expliciet vermeld wordt.

Als je denkt dat de stellen niet actief zijn en alleen met eigen partner neuken, dan kan je dat gewoon melden. Het beleid is juist dat vrouwen actief moeten zijn.
hier zou ik wel eens de mening van U over willen weten .. een " Swingerclub " die in hun beleid stelt dat vrouwen "" MOETEN "" neuken met anderen dan hun eigen partner "" lijkt mij een een fout beleid dat respectloos en Dominerend staat tegenover hun bezoekers . . als voormalig swingerclub uitbater weet ik dat een beleid zo opgesteld moet worden met het hoogste respect voor de bezoekers ! en dit is in het Geval " Amai net zo ! ..de insteek van een swingerclub is altijd # Alles MAG - NIETS MOET # . Wat Amai dus in zijn beleid zet , is dat stellen ACTIEF moeten zijn .. dus als voorbeeld ; een stel dat met elkaar in de club liggen te neuken zijn OOK ACTIEF ! en maken de sfeer van de club . ..er staan altijd een aantal mannen op te kijken en ondertussen met zichzelf spelen ! .. dus dan is dat koppel OOK ACTIEF .. hier bedoel ik dus mee dat het genuanceerd en verkeerd geintrepeteerd wordt door mensen die letterlijk nemen wat er geschreven staat , zonder de correcte bedoeling te begrijpen . .. met NIET ACTIEVE stellen : worden de # goedkoop .op stap . eten en drinken .profiteurs # uit de club gehouden !! en NIEMAND verplicht om met andere personen te neuken .

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Wat een gezeik. Ik ben zelf geen deel van een stel, dus onthou me van commentaar over wat oirbaar is of niet. Ook nog niet geweest, wel van plan, waarbij ik natuurlijk ook vooraf hier inlees 🤓. De reis is voor mij nogal ver en de kans voor niets te gaan zelfs na uren in de rij staan hield me tegen. Dat gezegd zijnde:
als uitbaters en ex-uitbaters hier in discussie gaan hangt er bijna per definitie een gevoel van concurrentie of concurrentie-nijd boven en dat is niet erg fijn. Zijn er koppels die inderdaad eruit gegooid zijn dan wel voortaan geweigerd zijn? Dat is dan interessanter om die te horen.
Aangeven dat je je als club richt op dames en stellen die wel actief meedoen ook met anderen lijkt me te mogen. De verwoording is dan wat steviger gesteld, soms is dat ook wel nodig om een boodschap over te laten komen...

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
als uitbaters en ex-uitbaters hier in discussie gaan hangt er bijna per definitie een gevoel van concurrentie of concurrentie-nijd boven en dat is niet erg fijn.
De verwoording is dan wat steviger gesteld, soms is dat ook wel nodig om een boodschap over te laten komen...
er is geen reden om als uitbater/ex uitbater een concurentiestrijd te voeren .. wij noemen dit "" CONCULEGA'S "" en zoals ik al schreef : de verwoording en opvatting van "" Niet actieve koppels "" doelt op de tooghangers/ profiteurs . die goedkoop willen uitgaan maar niets actiefs doen .... onder deze categorie vallen verschillende werkwijze's .. zoals Nep-koppels waar een single man met een vrouw goedkoop binnen kan om zijn gang te gaan , terwijl zijn ""begeleidster "" enkel maar wacht tot meneer naar huis wil .. of echte koppels die een hele avond willen dansen en uitgaan met drank en eten voor de prijs van 1 frituur bezoek ..

dus ik leg hier uit aan Expert . dat het geschreven beleid van Amai correct is , maar dat er veel mensen niet begrijpen wat de bedoeling is wat er staat over actieve koppels !

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Zo geformuleerd klinkt het opeens veel redelijker en vriendelijker en niet meer als gezeik.
Grappig hoe stijl en verwoording kunnen verschillen voor ongeveer dezelfde boodschap. Anders gezegd, hoe een boodschap verdwaald en verzand kan raken in een overvloed van stijlkenmerken en andere accentueringen.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
Persoonlijk vind ik dat aktieve stellen ook aktief moeten zijn met anderen dan hun eigen partner . Natuurlijk moet het niet zo zijn dat iemand verplicht moet worden maar bv dat ze bv gewoon entree moeten betalen en als ze aktief zijn met anderen dat ze dan hun entree weer terug krijgen volgens mij zijn er clubs die dat doen maar kan me vergissen ben niet zon clubganger.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Snap de hele discussie niet, niemand verplicht je sex te hebben met andere maar de website is toch duidelijk?…. Als stel of vrouw kom je in de basis voor actie met andere mannen…

Voor een avondje bar hangen en uitgebreide buffetten langslopen zijn genoeg andere clubs…

Als je naar Sensation White gaat weet je toch ook dat je witte kleren aan dient te doen…

En zo zwart wit is het niet in Amai, ja je dient te komen voor sex met andere (als stel of vrouw) maar er staat nergens met hoeveel, en je kiest als vrouw of stel altijd nog zelf welke man wel en welke man niet (in ons geval voornamelijk op hygiëne en netheid).

Dat men dit zo formuleert op de website is puur om het concept te bewaken en te voorkomen dat er straks nog meer niet actieve stellen enkel in de bar of lounge zitten en een goedkoop avondje drinken.

Wat mij betreft mogen stellen of vrouwen die duidelijk niet binnen het concept passen (hele avond alleen eigen partner of helemaal geen sex) verzocht worden te vertrekken hier zijn zoals ik al zei meer dan genoeg clubs voor waar dit geen probleem is!

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond is er in ieder geval actie!
Want ik kom samen met mijn sexverslaafde meid weer naar Amai!

Weer op zoek naar geile mannen die met ons mee doen of haar even 1 op 1 meenemen een hokje in om haar poes te voorzien van vulling!.

Vaak te vinden op het grote matras nabij de jacuzzi, de jacuzzi, gangbangruimte, BDSM ruimte (met name de fuckbox) en minimaal 1x per avond in de darkroom!.

Zij; 40j, 1.78, halflang donkerbruin haar, vol, neuspiercing, tatoeages op beide armen en boven haar geile kont en boven haar borsten (letter J, en 2 hondjes), in een roze body met open cups waar haar 95D borsten met in elke tepel een tepelpiercing mooi uitkomen!.

Hij: witte boxershort.

Wie spuit haar vanavond vol?!

Easym

Toogplakker
14 aug 2020
27
7
Wat wisselende verhalen over dat Amai... op alle aspecten. Als het werkelijk zo achteruitgegaan is (vanuit de ogen van alleengaande heren), dan zal de tot nog toe hoge populariteit zich ongetwijfeld spoedig verplaatsen naar een andere club/gelegenheid en gangbangclubs met een aantal vaste dames aangevuld met paren die juist wel een kick krijgen van een groot aanbod heren en zo puur mogelijke sex.
Denk je trouwens echt dat het voor de keuze bare gaan of niet voor een vrouw/stel sterk uitmaakt of je er "knap" uitziet? Ik weet het gewoon niet, is geen terechtwijzing hoor...

Ik ga al jaren naar Amai. Het is als alleengaande man gewoon dikke prima. Per avond minimaal 4/5 goed uitziende dames en regelmatig meer. Wachtrijen vallen in de regel mee. Als je niet te gierig bent voor 50 euro voor een lidmaatschap, kan je al helemaal meteen doorlopen

harry 1970

Toogplakker
5 aug 2024
57
34
Ik ga al jaren naar Amai. Het is als alleengaande man gewoon dikke prima. Per avond minimaal 4/5 goed uitziende dames en regelmatig meer. Wachtrijen vallen in de regel mee. Als je niet te gierig bent voor 50 euro voor een lidmaatschap, kan je al helemaal meteen doorlopen
klopt Amai is een prima zaak

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Beetje ook waarom ik de club even links laat liggen, te druk geworden. Geen zin in een wachtrij, maar ze zijn wel heel duidelijk. Ze willen koppels ontmoedigen die gewoon goedkoop willen drinken. Verder pakken ze het prima aan en dat is ook de reden van hun succes.
Al verlang ik soms nog wel is naar de Amehulla op de vorige locatie of amai voor het zo bekend werd.
Verder weet je als koppel perfect het verwachtingspatroon en is gewoon een mooie en leuke en goed onderhouden club, dat laatste is bij veel clubs een stevig werkpunt.

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Ik was afgelopen maandag in Club Amai voor de HHM. Het was er bomvol vanwege Pasen. Het was Fire ! 🔥
Een divers publiek van stellen en vrouwen; alle maten, vormen, leeftijden. Ik ga er normaal gesproken eens in de twee of drie maanden heen, maar vandaag was uitzonderlijk.
Even een complimentje voor het eten: ze serveren lekker lasagne.
Ik denk dat ik in bijna elke zaal seks heb gehad, behalve in de bioscoop.
Helaas wel met condoom gedurende het grootste deel ervan.
Ik heb moeite met klaarkomen met een condoom. In de laatste twee uur zag ik een felgroen neonbord en herkende ik voor het eerst, bij toeval, het stel @Velvet Thunder
Wat een geluk! Het was goddelijk om doggy-style seks te hebben en twee keer klaar te komen in haar geweldige kutje. Dankjewel. Een sexy BBW met een prachtige grote kont. Ik hoop je snel weer te zien. En tot slot nog een ontspannend bad in de jacuzzi, ik was K.O

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
hier zou ik wel eens de mening van U over willen weten .. een " Swingerclub " die in hun beleid stelt dat vrouwen "" MOETEN "" neuken met anderen dan hun eigen partner "" lijkt mij een een fout beleid dat respectloos en Dominerend staat tegenover hun bezoekers . . als voormalig swingerclub uitbater weet ik dat een beleid zo opgesteld moet worden met het hoogste respect voor de bezoekers ! en dit is in het Geval " Amai net zo ! ..de insteek van een swingerclub is altijd # Alles MAG - NIETS MOET # . Wat Amai dus in zijn beleid zet , is dat stellen ACTIEF moeten zijn .. dus als voorbeeld ; een stel dat met elkaar in de club liggen te neuken zijn OOK ACTIEF ! en maken de sfeer van de club . ..er staan altijd een aantal mannen op te kijken en ondertussen met zichzelf spelen ! .. dus dan is dat koppel OOK ACTIEF .. hier bedoel ik dus mee dat het genuanceerd en verkeerd geintrepeteerd wordt door mensen die letterlijk nemen wat er geschreven staat , zonder de correcte bedoeling te begrijpen . .. met NIET ACTIEVE stellen : worden de # goedkoop .op stap . eten en drinken .profiteurs # uit de club gehouden !! en NIEMAND verplicht om met andere personen te neuken .
Het beleid is dat het een AKTIEVE club is zonder ingehuurde vrouwen en zij stellen gewoon als voorwaarde dat de stellen aktief moeten zijn en niet enkel met hun eigen partner

En dat is een succesformule dus ja super goed gedaan van de clubleiding van Amai

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
En dat is een succesformule dus ja super goed gedaan van de clubleiding van Amai
dat is dus exact wat ik hier bedoel .. als je goed leest wat er in mijn text staat "" Dit is in de club Amai Net zo ! "" betekend dat zij een goed beleid hebben , maar dat hun ""verwoording"" op de site totaal verkeerd opgevat word door de lezers ! ... het is dus zeker niet de bedoeling van Amai dat vrouwen " verplicht worden " maar over het " Actief " zijn hebben ze het niet goed verwoord in hun beleidsovereenkomst .

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
boodschap is duidelijk he het is een swingers club dus alleen wat zitten en enkel het met je partner doen is niet de bedoeling

je kan veel aankondigen "fout" lezen maar je kan ook moeite doen het correcte te begrijpen

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.688
1.099
als nee dit beleid niet aanhouden worden ze binnen de kortste keren identiek aan de eroxx.

Stoffel2180

Snuffelaar
28 mrt 2023
17
7
Ik zou nu maandag (13/4) nog eens naar amai willen gaan.
Zijn en koppels/dames van dit forum dat amai nu maandag op hun planning hebben staan?

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
dat is dus exact wat ik hier bedoel .. als je goed leest wat er in mijn text staat "" Dit is in de club Amai Net zo ! "" betekend dat zij een goed beleid hebben , maar dat hun ""verwoording"" op de site totaal verkeerd opgevat word door de lezers ! ... het is dus zeker niet de bedoeling van Amai dat vrouwen " verplicht worden " maar over het " Actief " zijn hebben ze het niet goed verwoord in hun beleidsovereenkomst .
Wij gaan naar een club om seks te hebben met anderen, niet als koppel. Nou ja, we beginnen meestal samen (en soms spuit hij mij al vol), maar dan gaat ieder zijn ding doen. Dus ja, ik verplicht mijn mannetje om andere vrouwen te neuken en ja, ik zie het als een verplichting om andere mannen te bevredigen door mij te laten neuken :) Iedereen die ons kent, weet dat mijn mannetje mij alleen laat en mij mijn gang laat gaan.

Terug
Naar boven