Dames die sperma slikken

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
https://www.kinky.nl/advertenties/2870836-sandra

Van de week bij deze dame geweest. Ongelofelijk wat kan zij goed pijpen. Bij binnenkomst begon ze gelijk met tongzoenen. Normaal doe ik dat niet met een dvp, maar ze ziet er heel goed uit en ik was al snel op oorlogssterkte. Ze pijpte me in no time naar een hoogtepunt en slikte ongevraagd alles door.
Enige nadeel is dat ze Pools is en geen woord Engels, Duits of Nederlands spreekt. Dus alle communicatie via de vertaalapp. Volgende ga ik langer en kijk wat er nog meer mogelijk is.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Ik ben er sowieso geen voorstander van om dames lastig te vallen die niet adverteren. Ik geef toe dat ik me er in het verleden ook wel eens schuldig aan heb gemaakt maar dat liep vrijwel altijd op niets uit.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Screenshots van post #183
Screenshots van de foto is te groot 1.39MB om te uploaden en ik krijg 'm niet kleiner (max. grens van uploadgrootte zou wel naar 2MB mogen vind ik).
802.png803.png

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ze is 30 jaar en pijpt zonder tanden, volgens reactie #191.
Vervolgens kijkend naar haar gezichtsuitdrukking op de foto's, is ze een gebruikster. Dus hele grote kans dat ze onze hobby zeer zeker doet.
Ze houdt ook van risico's nemen volgens haar adje.

Freakingfreak336

Toogplakker
22 okt 2025
32
19
Dat klopt . Ik heb haar niet bare geneukt omdat ik het niet vertrouw maar een mond en keel neuken zonder tanden is een goed alternatief . Maar schrik niet van haar lichaam . Ze heeft volgens mij een maagverkleining ondergaan waardoor haar billen helemaal uitgeflubberd zijn . Overtollige huid dat nergens naartoe kan denk ik. Ze doet denk ik ook anaal zonder condoom . Al staat ze er niet direct om te springen . Ze heeft gebruikt en is al enkele jaren clean naar eigen zeggen . Door de toegenomen interesse zijn haar prijzen wel omhooggegaan volgens mij. En ze probeert om meer te vragen als je bij haar bent dus voet bij stuk houden .

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
46
82
Kung massage in Neeroeteren wordt ook geslikt. Gewoon even vragen per app en dan wordt de juiste dame geregeld. Ik had Jenny

Terug
Naar boven