Ik ben het laatste jaar ook actief of Sexjobs om leuke dates te vinden. Ik krijg veel reacties op mijn advertentie alleen blijft het bij 90% alleen Hi of Hey en krijg ik geen reactie op mijn reply. Vorige week had ik een reactie van een hele mooie blondine van 27 uit t grensgebied Friesland/ Groningen. Ze had geld nodig en lang niet gesext. Wel recent twee mannen ontmoet maar daar had ze geen klik mee. ( zegt ze) vantevoren onze hobby besproken dat was geen probleem.
Wat kon zij enorm goed pijpen echt heel bijzonder ik geef haar een dikke 9,5.. diep!! En lang.. gaat er dan op zitten en na enige tijd gaat ie weer diep in haar mond. De dame was wel een beetje druk maar erg lief en liet alles toe. Heel relaxed en morgen hebben we weer afgesproken bij haar thuis. Schade voor 2,5 uur was 200 euro. Ik deel haar nog niet, sorry!
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met eigen advertenties op Sexjobs.
Wat kon zij enorm goed pijpen echt heel bijzonder ik geef haar een dikke 9,5.. diep!! En lang.. gaat er dan op zitten en na enige tijd gaat ie weer diep in haar mond. De dame was wel een beetje druk maar erg lief en liet alles toe. Heel relaxed en morgen hebben we weer afgesproken bij haar thuis. Schade voor 2,5 uur was 200 euro. Ik deel haar nog niet, sorry!
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met eigen advertenties op Sexjobs.