Duisburg, Tippelzone Zooparkplatz

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Afgelopen weekend omdat er stau stond en ik geen zin had om aan te schuiven even op deze tippelzone wezen kijken. De zone bevind zich op de Zooparkplatz van Duisburg Zoo vlakbij knooppunt Kaisersberg. Het betreft de Grote parkeerplaats aan de Mülheimer Strasse en is makkelijk te vinden.
Dames verzamelen zich zo na 19:00u zodra de bezoekers en de parkingwachter van de Zoo vertrokken zijn. Was er al vaker geweest maar wat mij deze keer opviel ten opzichte van twee jaar geleden, is dat er veel jonge en naar mijn inzicht knappe Roemeense/Bulgaarse dames stonden. Dames die in de gemiddelde saunaclub niet zouden misstaan. Kortom het beeld van een tippelzone met verslaafde vrouwen was hier niet van toepassing. Nu was mijn aandacht getrokken en moest verder onderzoek uitwijzen of nzc ook tot de mogelijkheden bestond. De standaard prijzen zijn 20 euro pijpen of neuken, beiden 30 euro. De combinatie van lage prijzen en Roemeens/Bulgaarse vrouwen moesten mogelijkheden bieden. En dat bleek, na een paar dames gevraagd te hebben had ik beet. Een jonge Roemeense van ik schat een jaar of 21, slank en op het oog verzorgt was na wat terughoudend te zijn geweest in voor NZC en wel voor een extra bijbetaling van 20 euro. Niet direct schaakmat gezet en na wat verder vragen bleek dat geen uitzondering. Uiteindelijk deze dame, naar zeggen Alexandra genaamd in de auto voor 40 euro zonder geneukt en na twee standjes (meer is domweg in de auto onmogelijk) volgespoten. Na mijn pik met een babydoekje van de plaatselijke supermarkt te hebben afgeveegd dame afgezet en uiteindelijk een route door Duisburg richting huis gezocht om de nog altijd aanwezige file de vermijden.

Kortom een aanrader voor wie snel, goedkoop en toch lekker wil neuken zonder condoom.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben regelmatig in Duisburg maar nooit geweten dat daar een tippelzone is. Wordt je daar als buitenlander (NL kenteken) niet gelijk door de politie aangehouden? Bedankt voor de tip.

4fun

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Het is een open parkeerterrein waar je zonder probleem op kan rijden. Heb er de keren dat ik er ben geweest ook geen politie gezien. Tippelzone is daar legaal dus voor een ieder met respect vrij te gebruiken.

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
4fun zei:
Ik ben regelmatig in Duisburg maar nooit geweten dat daar een tippelzone is. Wordt je daar als buitenlander (NL kenteken) niet gelijk door de politie aangehouden? Bedankt voor de tip.

4fun, bij Dusseldorf HBF heb je ook een tippelzone vlakbij het station. OOk daar kun je oost europese dames volspuiten voor 40 euro.
4fun

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
sanderk_ zei:
bij Dusseldorf HBF heb je ook een tippelzone vlakbij het station. OOk daar kun je oost europese dames volspuiten voor 40 euro.

daar bedoel je zeker Charlottenstrasse (en zijstraatjes zoals o.a. Grupellostrasse) mee en dat is officiel geen tippelzone en politie doet controle en kan voor vrouw en vrijer en boete krijgen. Heel lang geleden wel eens daar geweest en dame opgepikt maar toen alleen met condoom en gezien daar ook junks rondhangen zou ik zc niet doen.
http://www.wz-newsline.de/lokales/d...dominieren-jetzt-den-strassenstrich-1.1779537Aber auch gegen die Freier kann der OSD auf Basis der Düsseldorfer Straßenordnung vorgehen, mehr als 240 Verstöße haben die Mitarbeiter im Vorjahr geahndet.
http://www.wz-newsline.de/lokales/duesseldorf/offensive-gegen-den-strassenstrich-1.1971040Gestern kam die Prostituierte noch einmal mit einer Geldstrafe von 700 Euro davon – sie versprach: "Ich werde das in Zukunft nicht mehr machen.
http://www.derwesten.de/nrz/staedte/duesseldorf/immer-mehr-prostituierte-id8402240.html

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ga binnenkort mijn geluk een beproeven bij de Zoo. Iemand onlangs nog geweest?

4fun

Falcore

Snuffelaar
26 jul 2015
17
1
Gisteravond op de terugweg van Mettmann DE rond 23u30 Duisburg aangetikt via de Vulkanstrasse en de Charlottestrasse. Door het voetbal leek het praktisch uitgestorven. In Haus 69 waren de bare dames Lisa en Tanja op 25 en 26 er beiden niet.
Heb nog wat andere nummers geprobeerd maar weinig geluk.
Besloten om de tippelzone van Duisburg weer eens te bezoeken. Komende vanuit Duisburg de 1e mogelijkheid de parkeerplaats op en dan helemaal naar linksachter daar vind men een leuke slanke Griekse die zeker niet zou misstaan in een sauna/FKK club of in de Laufhausen zelf.
Haar gevraagd wat er mogelijk was
Blasen 20 euro, Ficken 20 euro en beiden 30 euro
Gevraagd of AO mogelijk was.
AO. AO wass ist AO? Ich verstehe nicht!!
Vanwege haar uiterlijk toch in laten stappen en eenmaal op de crime scene zegt ze AO is mogelijk maar niet in mij klaarkomen als je dat wel wil dan moet je 20 euro extra betalen.
Heb absoluut nooit interesse om extra te betalen voor interne donatie, dus spoot ik mijn zwemmers netjes op haar buik.

Pijpen doet ze wat standaard, kort maar lekker.
Je lul wordt er goed hard van waarna ze uiterst handig van de achterbank gebruik maakt en zo gaat liggen dat jij goed en diep in haar heerlijk natte kutje kan.

Dame is spontaan, netjes en correct.
1m65 / 1m70 lang. slank. cupje C. bruin haar. Haar naam heb ik helaas niet opgeslagen maar de ervaring was super. Herhalingsgevaar voor mij? Jazeker, 100% :D

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben hier gisteren ook eens langs gereden. Enkele maanden geleden ook 2 keer eens langs gereden. Maar nog geen dame opgepikt

Zowel gisteren als enkele maanden geleden stonden er zowat dezelfde dames, op enkele uitzonderingen na.

Maar echt knappe dames vond ik er helaas niet terug. Bovendien vond ik één dame die ik liet instappen niet zo fris ruiken. Dat is dan weer het nadeel van zo'n tippelzone waar de dames zich niet echt kunnen verfrissen.

Ik denk dat er ook enkele Duitse dames staan. Enkele dames zijn er met hun auto en plakken hun nummerplaat af. Enkele dames worden er afgezet. Er stonden soms ook enkele voertuigen waar vermoedelijk een pooier in zit. Deze blijven meestal staan in de buurt.

Het betreft hier 4 rijen met in het midden nog een doorgang, je kan het dus opdelen in 8 stroken waar dames staan. Gisteren zo'n 17 dames gezien. 2 vielen wel mee kwa looks. Enkele maanden geleden waren dat er ongeveer 20. De meeste dames zijn niet echt uitdagend gekleed, enkele laten wel wat meer zien. Er was een vrij jonge blonde die wel uitdagend gekleed was gisteren en nog meer enkele maanden geleden, maar ze ziet er redelijk wazig uit waardoor ik toch maar gepast heb.

Prijzen zijn hier laag gaat vanaf 20 euro. Achter bare heb ik niet gevraagd omdat ik toch niet van plan was om de dames die ik aangesproken had te nemen.

Enkele maanden geleden reed er op bepaald moment ook politiewagen rond tussen de rijen, maar voor zo ver ik gezien heb hield hij niemand tegen. Gisteren stond er een politie wagen aan één van de ingangen. 1 agent was wel aan het praten met enkele gasten die aan een wagen stonden met poolse nummerplaten. Ik had niet echt de indruk dat het om een controle ging.

Het is niet ver van de Vulkanstrasse dus ik zal nog wel eens passeren, al vermoed ik dat er in de winter nog minder dames te zien zullen zijn. Alhoewel je dat nooit zeker weet natuurlijk.

Justask

Snuffelaar
12 apr 2017
24
1
Is wel eens plezant om te doen. Ik heb in het verleden al enkele keren voor 30 euro pijpen en neuken zonder kunnen bekomen. Meer wil ik niet geven want dan ga ik liever naar het normaal RLD in duisburg (rustig, makkelijker, mogelijkheid voor op ge frissen,...).

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben er afgelopen weekend nog eens langs gereden in de Mülheimer Strasse aan de Tippelzone Zooparkplatz Duisburg. In het verleden ook enkele keren langs gereden maar nooit een dame opgepikt. Vanwege de looks van de dames maar ook omdat in de wagen wat minder mijn ding is.

Deze keer echter wel enkele dames met deftige looks. 1 jonge dame die ik interessant vond was echter al snel verdwenen, werd denk ik opgepikt door pooier en reed weg. De wagen heb ik later nog gezien met andere meiden. Maar de jonge dame niet meer terug gezien heb er een hele tijd rond gereden. Sommige dames worden wel wat agressief als je er lange tijd rond rijd, enkele voze wijven sprongen na een tijdje rond rijden zowat voor de wagen in of maakten een trap beweging. Heb dit ook wel gezien richting andere voertuigen dus was zeker niet specifiek op mij bedoeld. Er staan ook forsere iets oudere dames die wat minder mijn ding zijn, deze rijd ik dan ook voorbij zonder veel aandacht te schenken. En al zeker als ze opdringerig gaan doen.

Uiteindelijk een Bulgaarse opgepikt van ik meen 19 jaar. Haar naam was Sibel Bulgaars/Turks. Meisje is erg goed herkenbaar slank en rood haar. Redelijk sexy vond ik wel wat een hoerig uitzicht. Ze staat vooraan in de eerste rij op de plaats waar bijna iedereen in rijd. Ze spreekt wat Duits en zo goed als geen Engels, voor mij was communicatie wel wat moeilijk.

Ze vroeg 50 euro voor pijpen en neuken, best veel voor hier. Voor 20 euro extra kon alles AO en intern klaar komen. Dan is 70 euro nog te doen. In de Vulkan lukt me dat tegenwoordig niet meer om volledig ao te scoren dus hier kan het wel nog.

Wou eerst naar een rustig plekje rijden iets van de parking af maar dat mocht niet. Het moest op de parking zelf gebeuren, kan het wel begrijpen de dames weten immers niet wie hen oppikt. Eens uitgekleed bleek ze erg kleine borstjes te hebben, maar goed is niet erg natuurlijk. Pijpbeurt gekregen niet de beste maar ook niet de slechtste.

Het neuken was echter wel zalig. Eerst is ze op mij komen zitten, daarna in missionaris houding haar vol gespoten. Was wel lekker want ze heeft nog een strak kutje.

Op bepaald moment reed er wel politiewagen rond op de parking, reed zelfs voor mij. Maar volgens mij was het enkel maar om oogje in het zeil te houden. Heb ze geen controle zien doen enkel maar wat rond rijden, traag zoals de andere bezoekers.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Jazeker wel. Vanaf ca. 19:30 begint het gewandel door de dames. Later op de avond wordt het dan steeds wat drukker.

lekkerlos

Toogplakker
8 aug 2020
44
3
Beste medewandelaars.
Vorige week Dinsdag was ik in de buurt dus ging ff maar de zoopark oprijden, er waren vele klanten/autos aan het zoeken maar weinig meisjes.
Toch na zo'n 40minuten rondrijden heb ik een jonge Roemeense opgepikt, 30 pijpen zonder neuken met.
pijpen was niks, neuken achter in de auto zeer oncomfortabel aangezien mijn lengte en gewicht.
volgend keer rij ik maar toch naar fulkaanstrase lijkt mij een betere optie.

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
Is er daar veel activiteit in de winterperiode? Zijn de dames wat uitdagend gekleed of laten ze ook soms wat meer zien?

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Op de terugweg naar Apeldoorn rij ik hier vaak nog even langs.
Vaak genoeg Bulgaarse meiden te vinden die je voor 2 tientjes al kunt vol blaffen.
Daar kan zelfs Kelly hier bij mij in de buurt niet tegenop ;)

Voormalig lid 13642

Toogplakker
9 aug 2019
76
5
Kom er zojuist vanaf. Aanbod niet heel erg groot daar .
Denk ongeveer 15 dames. Voor een paar tientjes zou ik niet weten bij wie ik moet zijn. Pijpen zc 40,- Nzc 50,-.
Voor minder heb ik niet aangetroffen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Kan je beter naar de Vulcan rijden. Heb je een goed bed, warm, was mogelijk heden en diverse leuke dames die graag een blanke sabel verwennen.

Terug
Naar boven