Duisburg, Tippelzone Zooparkplatz

Digger76

Toogplakker
31 jul 2020
35
5
Ben maandag rond 22.30 uur nog geweest. Telde er zo'n 12 dames. Zag na wat rondrijden een blonde dame op de kruising staan ter hoogte van de vierde rijbaan. Een Turkse dame in kort glitterrokje en hakken. Heb haar uiteindelijk meegenomen en voor €50 afgewerkt. Ze pijpte prima en had geen haast en lekker diep. Ze had een fris kutje en kon haar lekker volspuiten.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Gooi je trui er tussen. Daar zit toevallig een gat in dus dat gaat precies. En met al die lul en kut sappen erop heb je een leuk aandenken.
Hoe ga je dat thuis uitleggen als je vrouw of vriendin,je trui wil wassen en eens aan die trui gaat ruiken of hij moet gewassen worden?
Tenzij je hem direct in de wasmand doet,natuurlijk.;)

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Letterlijk het eerste bericht in dit topic!
Afgelopen weekend omdat er stau stond en ik geen zin had om aan te schuiven even op deze tippelzone wezen kijken. De zone bevind zich op de Zooparkplatz van Duisburg Zoo vlakbij knooppunt Kaisersberg. Het betreft de Grote parkeerplaats aan de Mülheimer Strasse en is makkelijk te vinden.
Verder nog iets van je dienst @boerenspuit ?

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Weer is naar deze parkplats gereden. Altijd mooie dames en voldaan naar huis. Deze keer een slechte ervaring. Beetje rond gereden. De bekende dames stonde. En die lekkere Jessie zagen we ook weer. Maar in het midden tussen de 3de en 4de rij op de kruising stond een hele mooie blonde dikke volle tieten mooie kont lang niet dik groot. Prettig lichaam sexy gekleed. Helemaal in het blauw kort strak. Mooi gezicht. Mooi blond. haar. En aangesproken. Wat er mogelijk is. Beetje tongen vingeren beffen pijpen neuken. Alleen neuken maar mc. Neuk niet graag mc. Dus vroeg ik pijpen zc in je mond spuiten en slikken. Ja oke was goed zei ze .50 euro met de mogelijkheden wat we al besproken hadden. Naar een plek gereden . Doe de broek maar los zei ze. Pakt een condoom. Doet het om mijn lul. Begint te pijpen. Je zou toch zonder pijpen kon je kutje toch vingeren likken wat tongen.Zullen we naar achteren gaan. Ja ja komt. Ik versta slecht duits begrijp niet zo goed. Had al betaald natuurlijk. Had het helemaal gehad. Alles besproken verstaan.en dan ineens nier begrijpen.. Ik zei houd maar op ik trek de broek aan en weg. Ze kwam uit Rusland zei ze. Grote blonde dame op de kruising Trap niet in al haar beloftes. ALle respect voor de dames. Maar zo nee. Dus met een zeer volle zak weer huiswaarts gekeerd. Ook niet verder gekeken. Volgende keer toch weer Jessie. Waar je heerlijk mee kan geilen.

Raoul78

Snuffelaar
29 jan 2024
12
8
Vorige week voor de 1e keer geweest. Na een omweg, vanwege de wegwerkzaamheden, en op de verkeerde parkeerplaats beland te zijn, de juiste plek gevonden.

Er waren behoorlijk wat aantrekkelijke dames maar gezien de vele positieve verhalen wilde ik voor Jessi gaan. Paar rondjes gereden maar zag haar niet. Ik wilde bijna opgeven en voor een andere dame gaan maar toen zag ik haar ineens.

Gelijk auto aan de kant gezet en haar binnen gelaten. Besloot om me lekker te laten pijpen. Geen spijt van gehad! Bh ging los, haar tieten gingen eruit en daar ging ze. Echt megageil. Na een tijdje hield ik het niet meer en lekker in haar mond klaargekomen. Ze liet het "bewijs" nog even zien, voordat ze deur opendeed en alles uitspuugde.

Haar vriendelijk bedankt voor de bewezen dienst en voldaan weer naar huis gereden.

Lees hier dat ze ook privé ontvangt, daar binnenkort maar eens proberen een afspraak te maken.

bare

Toogplakker
19 apr 2023
178
99
Ja Jessi heeft een appartementje in het centrum, is een stuk relaxter. Parkeren makkelijk, was stipt op tijd. 45 minuten 100 euro, 1x in haar kut en 1x in haar kont klaargekomen, heerlijk klein vrouwtje

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Een tarief voor 45 minuten is interessant. Vroeg ze geen extra voor anaal? In de tippelzone rekende ze hier €40 voor aan. Aan mij toch.

Raoul78

Snuffelaar
29 jan 2024
12
8
Ja Jessi heeft een appartementje in het centrum, is een stuk relaxter. Parkeren makkelijk, was stipt op tijd. 45 minuten 100 euro, 1x in haar kut en 1x in haar kont klaargekomen, heerlijk klein vrouwtje
Ah goed om te weten. In de auto toch meer behelpen. Interessante opties!

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Vorige week ook naar de zoo gegaan. Ik was op zoek naar Jessi. Na een tijdje spotte ik haar op de eerste rij. Haar opgepikt en naar een rustig plekje, op de achterbank gaan zitten en BH ging los, broekje uit en ze ging op dr knieën. Heeft me eerst heerlijk gepijpt. Ze bood me dr kontje aan. Ik vroeg hoeveel mannen d'r kontje al volgespoten hadden vanavond. Ze antwoorde: "4". Ik merkte t meteen, dr sterretje was al niet meer 😉 ik heb dr uiteindelijk half staand goed anaal doorgeneukt totdat ik t niet meer volhield en dr anaal heb voorzien van een week verzamelde sperma. Het lekte goed langs dr benen af.

Zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer bij haar thuis afspreken

bare

Toogplakker
19 apr 2023
178
99
Gister daar Bulgaarse Elif voor 50 geneukt, ze was al lekker gevuld. Blond, rond de 30, redelijk groot

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Is dat dezelfde Elif als voorheen werkzaam in de loophuizen van Duisburg en later in RTC saunaclub Arabella?

bare

Toogplakker
19 apr 2023
178
99
Ja dat weet ik niet , wordt wel veel over haar geschreven op de AO fora, zal eens kijken

Terug
Naar boven