Fake - Luiza

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
172
161
https://www.nzcforum.com/threads/luiza-helmond.22140/

Dame word al besproken hier en voor gewaarschuwd
Als je de zoekbalk hier op het forum had gebruikt (waarvan je het bestaan toch zou moeten weten en hoe te gebruiken gezien dat je ak sinds 2021 lid bent van dit forum) had het kunnen zien dat ze niet te vertrouwen is
En er word al vaak genoeg hier in verschillende topics gewaarschuwd om niet vooruit te betalen dat is vragen om genaait te worden (figuurlijk dan in dat geval)

Just me

Toogplakker
16 dec 2022
73
73
Als 1e
Ik heb geen medelijden met je.
Je bent al 5 jaar lid van dit forum.
Hoeveel waarschuwingen moeten er nog komen om het tot die grijze walnoot te komen dat je NOOIT vooraf moet betalen.

Verder uit verveling deze oplichter bericht.
Met mn date telefoon een bericht gestuurd. Ze vroeg waar ik vandaan kom. Utrecht zei ik en heel toevallig zit zij in Bastion Utrecht. Als ik er ben dan een bericht sturen. Geeft ze me een tikkie en dan mag ik naar kamer 102 komen.

Met mn andere telefoon een bericht gestuurd en gevraagd of ze in Hengelo in Hotel of thuis ontvangt.
Krijg ik een adres met een hotel in Hengelo. En ook het zelfde. Als ik er ben, dan een tikkie betalen en mag ik naar kamer 102.

Dus even bekend gemaakt dat het een oplichter is, en wel een fysieke afspraak wil maken om wat te corrigeren. Enige wat ik krijg zijn middelvingers en dan geblokt.
Heerlijk fakers pesten als je je verveelt

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
83
102
Ik heb precies dezelfde ervaring als bij jou. Heb zelfs weer een nieuw simkaartje besteld. Speciaal voor haar.

Terug
Naar boven