Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.429
2.919
Theke Justina is er ook schuldig aan want zij staat het toe dat dames continu met hun smartphones in de weer zijn en er niks aan doet.

Bedenk nu dat ik bij het verlaten van de Grim Justina nog had moeten aanspreken op het feit dat dames teveel met hun smartphones bezig zijn op de banken en een lusteloze indruk maken en geen zin hebben.

Laatst bewerkt:

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
471
206
Zijn die drie clubs allemaal van zelfde eigenaar, omdat eerst overal verrotte banken stonden en nu vernieuwd zijn?
Ze moeten er ook ieder geval bij Venus als grimberg andere theke wegzetten ipv die fossielen die er nu staan

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
93
114
Klopt zijn van zelfde eigenaar. Vandaar dat de dames nog wel eens wisselen. Soms is de dochter van Barbara achter de Theke in Venus en die zou ik wel willen doen. Is mooie vrouw.

• Like
Waarderingen: Flap

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
220
219
Welke drie clubs hebben we het over dan? Villa Venus, Grimberg en welke nog meer?

Laatste keer dat ik er was, was Justina er niet. Het was bloedheet die dag en er werd toen gewoon voor de bar geneukt 🤣

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
47
90
En ik maar denken dat de kwaliteit van de vrouwen is waar het om draait. Blijkbaar foute gedachte en is de eigenaar ineens Hot item.

Misschien goed om bij alle privé adressen raambuurten etc ook de eigenaars en de pooiers op te sporen

pietpiet11

Snuffelaar
28 dec 2024
9
11
@Mark Voortman dat heb ik ook altijd gedacht van die kwaliteit maar ik zat er helaas ook naast. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat die eigenaar van Villa Venus, Grimbergen en Arabella eet en drinkt/ Dan kan ik de komende nachten ook weer rustig slapen;)

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
220
219
Vandaag even naar de Grimbergsauna geweest. Waren twee nieuwe meiden binnenkomen afgelopen week, Iris die 18 zou zijn. Heel slank, kleine tietjes en zag er gewoon leuk uit. Maar je mag niet in haar klaarkomen, dus niet met haar op kamer geweest.

Ergens anders gaan zitten en toen kwam Nihan langs, ze vroeg of ik met haar op de kamer wou. Bleek dus dat ze kort daarvoor was volgespoten, ze weet nog dat ik een GB met haar had gedaan en dacht daarom dat ik graag vorbesamt wou. Ach als ze zichzelf zo aanbied...

Nihan is echt top, houd van dirty talk en veel is mogelijk. Vorbesamt hoeft eigenlijk niet zei ik, want had haar graag gebeft. Wel gevraagd om nadat ik m'n eerste lading er in had gespoten m'n resultaat te laten zien, dus na aankoop heeft ze al het zaad er uit laten lopen. Geile Drecksau.

Vervolgens wat gerust, gekeken of er openbare actie was (nee) en uiteindelijk met de tweede nieuwe aanwinst Vanessa. Leuke meid, beetje zelfde bouw als Selena. Was heel leuk op de kamer, GFE. Had haar op de bank al wat gemasseerd, op de kamer verder mee gegaan en ook. Zij ging vervolgens mij heel sensueel al zoenend naar beneden en uiteindelijk pijpen en vervolgens heb ik bij haar hetzelfde gedaan en vervolgens lang gebeft. Daarna in Doggystyle genomen en m'n tweede lading diep in haar gespoten. Het half uur was volgens mij wel al verstreken dus daarna nog even blijven knuffelen en daarna nog eens geneukt en nog een lading in haar achtergelaten.

Daarna nog even bij Nihan gezeten, want het gezegd misschien nog tweede keer meer haar te gaan. Maar dat zou er nu niet meer inzitten. Ondertussen werd Sarah in de kamer achter haar bank door een aantal mannen genomen. Wat ik hoorde was er ook een Nederlander bij en er had ook maar een persoon in haar gespoten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.429
2.919
Adalina momenteel op vakantie en op zijn vroegst medio oktober weer terug. Blijf het een aantrekkelijke dame vinden met een heel strak kutje. Minder positief is dat ze mij de laatste maal verzocht vroegtijdig te spuiten. Wellicht is mijn bovengemiddelde pik daar debet aan of doet ze dit bij elke klant?

VleeschHouwer

Toogplakker
27 jul 2016
44
81
Heren,

Afgelopen zaterdag was ik een weekendje in Duisburg en na mijn bezoek aan VV op vrijdag besloot ik om zaterdag naar Grimberg te rijden om deze club te testen.
Mijn vrind Robbie raadde mij aan om naar Arabella te gaan maar dat was 45 minuten rijden vanaf mijn hotel en de 30 minuten naar Grimberg gaven de doorslag.

Grimberg trok mij vanwege de mogelijkheid van openbare actie maar dat was er helaas niet.
Deze club is wat kleiner dan VV maar bij binnenkomst was ik best wel gecharmeerd van de hoerige sfeer met gedempt licht en best wel donker.
Afrekenen aan de bar en ik zag al redelijk wat lekker vlees om mij heen.
Geld in het kleine kluisje gedaan en naar beneden om mij om te kleden en even te douchen.

Ik ging meteen even op verkenning naar de bovenste verdieping met de bank en de kamertjes, in de kelder bij de douches waren ook kamertjes en de woonkamer met de banken dicht op elkaar en drie gedeeltes.
Normaal gesproken bereid ik mij goed voor maar ik wist helaas te weinig namen en banknummers, ik wist dat Nihan en Sarah er waren en ik had mijn zinnen gezet op de jonge Vanessa.

Het duurde even voordat ik gewend was en zat op de bank van Victoria wat te relaxen totdat ze bij haar bank aankwam.
Ik wilde opstaan maar deze dame was erg vriendelijk en begon een btje te kletsen terwijl ik aan een bakkie koffie zat.
Ze vertelde iets over haarzelf, hoelang ze er al werkte, hoeveel dagen ze er was en dat ze hier werkte omdat ze in de buurt van Duisburg woonde.
Victoria is een blonde milf, niet superslank maar met goede borsten en een prettige aanwezigheid.
Geen opwarming op de bank en al snel liepen we naar boven voor een kamergang.
Lakentje op het bed, ik nam plaats en ze streelde mij en warmde mij rustig op.
Mijn pik verdween in haar mondje voor een fijne pijpbeurt en toen de pik de juiste hardheid had penetreerde ik haar in missio.
Haar kut voelde goed en langzaam neukte ik haar om haar binnenkant goed te voelen.
Ze is niet superstrak maar voldoende grip om mijn lul te plezieren.
Ik draaide haar om en stopte mijn paal in doggy in haar lekkere poes, mijn opwinding was al groot en in steeds snellere en diepe stoten vulde ik haar poes met mijn ochtend-zaad.
Een prima kamergang, niet spectaculair maar voldoende om haar met een glimlach haar verdiende honorarium te overhandigen.

Ik moest even herstellen en nam wat te drinken, wandelde rond, nam plaats op het buitenterras en zat nog even in de sauna.
Ondertussen keek ik goed rond, observeerde de dames en hield Vanessa van een afstandje in de gaten.
Vanessa zit relaxed op haar bankje, is met haar telefoon in de weer en begroet elke nieuwe klant met een glimlach en wat strelingen.
Ik ging naast haar zitten en we rookten samen een sigaretje.
De kamergang volgde snel en tegelijkertijd ging haar nichtje ook naar boven met een klant die door iedereen '50-cent' werd genoemd.
De dames namen een kamer naast elkaar en maakten kreungeluiden naar elkaar terwijl ze allebei met hun klant bezig waren.
Vanessa is een lekker jong dingetje, ik vond dat ze op een slanke hindoestaanse leek met stevige borsten en een lekker kutje.
Het was heerlijk om mijn pik in haar mondje te zien, ze hield oogcontact en maakte mijn vleesstaaf goed hard.
In missionaris haar kutje goed doorneuken met uitzicht op haar gezichtje en lijf, geen gezeur en ze deed goed mee.
Nog even haar achterkant goed observeren in doggy en ik spoot haar tevreden vol.
De twee dames waren tegelijkertijd klaar en vier mensen wandelden weer de trap af naar de geldkluisjes.

Terug naar mijn hotel, even bijkomen en ontspannen voordat ik weer in de auto stapte voor mijn tripje naar de parkeerplaats van de DuisburgZoo.
Na de nodige rondjes sprak ik in de tweede rij een slanke blonde en aantrekkelijke dame aan.
Haar naam bleek Selin te zijn en toevallig had ik wat recensies over haar gelezen.
Ze stapte in mijn auto en was erg relaxed en kletste een btje.
Pijpen met condoom 30 en zonder condoom was 40.
Ik overhandigde 40 en ze kleedde zich half uit met haar reet bloot en haar borsten vrij.
Op haar knieen op de bijrijders-stoel en mijn pik in haar mond.
Een bos blond haar over mijn pik in een steeds hoger tempo met fijne zuiggeluiden en zo diep mogelijk.
Mijn paal werd goed op sterkte gehouden door dit meisje en ze zoog dapper door totdat ik haar mond volspoot.
Ik was erg tevreden en na wat blabla, hoelang ze al daar werkte en waarom ze niet in een club werkt.
Ze stapte uit en ik reed naar mijn hotel voor een verdiende nachtrust.

De volgende ochtend moest ik weer snel naar Den Haag maar besloot toch nog om even naar VV te rijden voor Miruna.
Ik moest even wachten want dit meisje is drukbezet maar al snel had ik haar te pakken.
Op de kamer wilde ik haar snel pakken, een pijpbeurt terwijl ik stond terwijl ze op het bed lag, een snelle doorboring in doggy en als finish lekker neuken in missio.
Miruna is een lekker ding, een hoerig koppie, kleine tietjes met harde tepels, een heerlijk klein lijfje met wat tattoos en mooie kleine voetjes.
Een snelle beurt maar ik was tevreden.

Snel de auto in voor de lange rit naar het westen van Nederland.

Terug
Naar boven