buikschuiver
Toogplakker
- 29 sep 2022
- 34
- 20
In mijn hoogdagen toen ik nog vaak moest reizen voor mijn werk heb ik een periode vrij veel in azie geweest. Tinder was toen heel populair en blanke buitenlanders daar hadden ze wel eens zin in om te proberen. Heb mij ziek moeten melden een paar dagen, want ik had echt non stop dates. Letterlijk de eene net buiten gezet of de volgende stond al aan mn deur te wachten. Op 3 dagen zeker 6 verschillende volgespoten. Nadien wel afzien want mn lul was echt rauw geneukt en had een mega pijnlijke blauwe plek op mn schaambeen van die magere aziaatjes. (Ik hou wel van stevig doorbeuken).
Ik denk nog dikwijls terug aan die periode met veel heimwee. 1 meid in het bijzonder, daar heb ik echt spijt van dat ik ze heb af moeten wijzen toen, want het was echt een match op alle vlakken.
Had die periode zo makkelijk dates dat je in de bronstige modus zit van zo veel mogelijk verschillende te neuken en dan ben je niet bezig met je toekomst en heb je geen zin om meteen een gezin te stichten. Jaren later besef je dat je zo een persoon bijna nooit (meer) tegenkomt in je leven.
Ik denk nog dikwijls terug aan die periode met veel heimwee. 1 meid in het bijzonder, daar heb ik echt spijt van dat ik ze heb af moeten wijzen toen, want het was echt een match op alle vlakken.
Had die periode zo makkelijk dates dat je in de bronstige modus zit van zo veel mogelijk verschillende te neuken en dan ben je niet bezig met je toekomst en heb je geen zin om meteen een gezin te stichten. Jaren later besef je dat je zo een persoon bijna nooit (meer) tegenkomt in je leven.