In welk land

Kentheman

Snuffelaar
14 okt 2023
16
7
Ik hoor graag ervaringen over landen waar je als single man een leuke tijd kunt hebben: zon, zee, betaalbare prijzen en een open datingscultuur. Tips?

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Ik hoor graag ervaringen over landen waar je als single man een leuke tijd kunt hebben: zon, zee, betaalbare prijzen
Overal waar de zon schijnt, het land aan zee ligt en het leven goedkoop is -voor ons, meestal omdat de bevolking arm is. Google zal je helpen die locaties te vinden en anders AI wel.

een open datingscultuur.
Landen waar seksuele vrijheden gelden en vaak geen strenge geloofscultuur. Ook hierin kan Google en AI je helpen.

Als jij er dan 'goed uitziet' en prettig in de omgang bent, dan is succes verzekerd.

*Als je onder de zweren zit, onverzorgd bent, stinkt, je gedraagt als een hork en geen nagel hebt om je kont te krabben dan wordt het overal lastig.

jefdekok

Toogplakker
12 okt 2024
32
58
Het mooiste land in het hart van Afrika: Rwanda.
Veilig, prachtige natuur: bergen meren rivieren en alle dieren van Afrika.
Veel spannende activiteiten en de jongste populatie van Afrika met heerlijke gewillige vrouwen.
Voor NZC zijn HIV testen ruim voorradig en die kosten bijna niets, dus koop een doos vol en leef je uit.
De meiden in Kigali hanteren een zeer prettig tarief en houden van een echte GFE.
Ik weet een betrouwbaar adresje (Nederlandse vriend die is geëmigreerd) waar je kan logeren en die precies weet waar je alle dag en nacht activiteiten kan vinden.
Wil je de contactgegevens van mijn goede vriend stuur mij een berichtje.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb van landen ervaringen: Turkije en Thailand. En Thailand wint daarvan.

Al ben je puur hetero, dan is Thailand zeker goed land. Je kan hier in de rubriek Azië, veel over dit lezen. Er bestaat zelfs een datingapp Thaifriendly waar je met dames in contact kan komen. De 1e zin van deze alinea slaat op het feit dat er veel ladyboys zijn. Met een vriendelijke afwijzing, laten ze met rust. Onveilig is het daar zeker niet. Net als andere landen geld, dat het handig is dat je vooraf weet wat de don'ts zijn.

Als dat je interesseerd, lees gerust de algemene topics van rubriek Azië

Cumgiver

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Brazilië is het beste land al je voor de non of semi profs gaat. Mooi meiden, vol passie. Je moet wel wat Spaans of Portugees kunnen spreken. Echt profs zijn beperkt aanwezig (behalve in zeer grote steden.

Als je liever georganiseerde dvp hebt, dan is Thailand of de Filipijnen beter, op de bekende plekken. In de Filipijnen kan je ook makkelijk zelf vrouwen versieren. Westerse mannen zijn daar altijd populair bij locale vrouwen.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Thailand, Philippines, Brazilië en Colombia. Hemel op aarde 😁 Ik moet er snel weer eens heen!

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Of een Spaans talige in huis nemen of een relatie met beginnen , als ge getrouwd bent kan het wel zoals bij mij het huwelijk kosten maar ge zult op korte termijn Spaans kunnen spreken en dan dit wel van pas in Spaanstalige landen 🤣🤣
Dat is het positieve wat ik ervan over heb gehouden 🫣🤣

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
De levensstandaard in Argentinië is een van de laagste van Zuid-Amerika, merkelijk lager dan bvb Brazilië of Colombia...
Daar moet dus zeker ook wel wat te vinden zijn, en al zeker in Buenos Aires of andere steden.

Ik vind het wel opvallend dat er blijkbaar weinig Argentijnse meiden te vinden zijn in West-Europa, en dit in tegenstelling met Colombianas of Venezolanas of Brazileiras....

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
46
82
Barcelona is een leuke stad en niet zo heel duur. Je kan daar goed je kans wagen met studentes en er is een groot aanbod aan straathoertjes en betaalbare chinese massages.

Ik heb daar vaak genoeg sochtends een 19jarige britse meid uitgezwaaid om daarna lekker naar een massagesalon te wandelen voor een happy 2nd end. En perfect aan te vliegen voor een spontaan weekendje

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Oost Afrika Kenia, Oeganda .
Beste ervaringen in Oeganda gehad.
Mooie jonge vrouwen. Zeer leuk in omgang, samen dingen doen en leuke omgeremde sex.
In maart nog daar geweest en zal wss later dit jaar nog eens gaan.
Hey, hoe zit het met de prijzen daar. En waar juist in Oeganda? Ik hou wel van slanke zwarte vrouwen, niet de typische big ass mama's😀

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Oost Afrika Kenia, Oeganda .
Beste ervaringen in Oeganda gehad.
Mooie jonge vrouwen. Zeer leuk in omgang, samen dingen doen en leuke omgeremde sex.
In maart nog daar geweest en zal wss later dit jaar nog eens gaan.
Ik ga zelf in september naar Oeganda. Kun je me wellicht wat info en tips geven waar ik moet zijn?

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
Vergeet niet dat je dan Prep inneemt.
Hiv positieve dames daar is zeer hoog in aantal.
Al zijn er nog steeds mannen die Hiv ontkennen of menen dat het
wel mee valt.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
As someone who has visited Uganda on a few occasions for work .Yes you must take Prep as a large percentage of the working girls have HIV .
If you are obviously European the girls will find you don't worry !
In Kampala there are a lot of houses in different parts of the City with 3 to 10 girls to pick from .
But in Uganda and other parts of East Africa you really have to be careful . If you are obviously a foreigner you can be a target .
I had a great time with the girls until one night I was attacked and badly beaten on my way back to my Hotel .
Bareboy

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.149
1.050
En pas ook maar op voor de huidige Ebola besmettingen, verschillende cases en sterfgevallen in Kampala gemeld. Prep is inderdaad sowieso een must bij bare neuken waar je het ook doet in de wereld.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
My wife insists that I take Prep if I travel outside of Europe .
She looks at the statistics !

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Prep is inderdaad sowieso een must bij bare neuken waar je het ook doet in de wereld.
Hangt ervan af hoe, wie en waar je neukt . Als je alleen vrouwen neukt en voornamelijk vaginaal en niet anaal, dan is de kans dat je HIV oploopt erg klein. Alhoewel die kans natuurlijk wel groter wordt als je naar landen gaat waar veel vrouwen seropositief zijn, zoals veel landen in Afrika.
Als je (ook) mannen neukt, inclusief ladyboys, dan is de kans dat je HIV oploopt een stuk groter, en is het aan te raden om prep te slikken.

Terug
Naar boven