Indonesië - Bali

Poemelke

Toogplakker
22 okt 2021
31
33
Ben net terug van Bali.
Ben 2 weken in Kuta geweest en heb vanuit daar overdag (als brave toerist:unsure:) het eiland verkent en me in de avonduren in de straten rond JL. Raya Legian vermaakt;)).
Wat me opviel was dat het er helemaal niet meer zo druk is (zoals alle filmpjes op Youtube ed), na wat navraag her en der in de bars en bij locals bleek dat dit ook echt het geval is.
De drukte die voorheen in Kuta was schijnt nu in de wijk Canggu te zijn.
Het was s' avonds gewoon gezellig druk in de uitgaanswijk.
De mindere drukte heeft natuurlijk ook invloed op de local ladies, ook deze verplaatsen zich natuurlijk met de drukte mee richting Canggu, en de dames die gebleven zijn in Kuta hebben hun prijzen aangepast.
Ik heb (shortstay) prijzen voorbij horen komen die begonnen bij ca IDR800.000 en hoe later het werd in de nacht hoe lager de prijs werd (zelfs tot ca IDR250.000-200.000) of zelfs IDR100.000 voor alleen Massage met happy end.
Ook de massagesalons hebben veel minder te doen en ook hier zijn de prijzen iets gedaald en sommige salons (maar zeker niet allemaal) die voorheen alleen maar massage aanboden hebben hun dienstenpakket iets uitgebreid naar massage+ of zelfs massage++, de (vraag)prijzen liggen rond de IDR600.000-800.000.
Kortom ik heb me prima kunnen vermaken in Bali (en in Kuta:ROFLMAO:).

voor de rekenaars onder ons, IDR100.000 = €5,67

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Als je de weg weet is er echt heel veel te doen. Bijvoorbeeld Sanur. Prijzen 250.000-300.000 short time full service( NZC lukt met een extra tip tussen 100.000-300.000) er zijn enorm veel aquariums in Sanur waar je meiden vanachter een raam kqn uitzoeken. Als jij je daar laat brengen door iemand die je aanspreekt op straat: Hey Mr looking for lady en hij brengt je dan krijgt hij commissie/ provisie van de uitbater en betaal je de harga bule ( witte toeristenprijs)

Ook net buiten Ubud zijn enorm veel tentjes waar van alles gebeurd. Dit weten de meeste toeristen niet. Boek via Grabb of Gojek je chauffeur en hij kan je waarschijnlijk van alles laten zien.

Ad je op Tinder of Badoo een match hebt kan je voor 800.000 tot 1.000.000 echt wel een dame vinden die de hele nacht blijft. Het gemiddelde maandloon op Bali is nog steeds 3-4 miljoen Ruppiahs 200-240 euro er zijn ook genoeg dames die een relatie zoeken of zeggen geef maar wat je wilt geven... die zijn uit op wat plezier en wat extra zakgeld maar het kan ook een diner zijn.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.251
In Bali betaal je met de Indonesische rupiah (IDR). Schrik niet van de nullen want de biljetten gaan vlotjes van 1.000 tot 100.000. Grofweg is 16.000 rupiah ongeveer 1 euro
shorttime = 20euro
tip voor nzc 20 euro

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Vorig jaar Sanur voor de eerste keer bezocht en helaas niet veel verder gekomen dan happy end. Volgende keer zal ik verder buiten de gebaande paden gaan op zoek naar een fishbowl. Tips zijn welkom

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
jammer dat je dat niet gelukt is, eigenlijk bijzonder want je wordt snel aangesproken. Zeker als je als man alleen loopt. De Indonesische cultuur is wel zo dat ze je niet zo snel zullen aanspreken als je met je vrouw en/ of kinderen loopt.

TIP
Wat ook een bijzondere plek is in Sanur is: Jl danau tempe dit is de plek waar de locals naar toe gaan. Hier heb je veel barretjes, karaokes en ander vertier. Er zijn ook plekken / kamers waar je met de dames de hobby kan uitoefenen. Een woordje Bahasa Indonesia 🇮🇩 spreken is hier wel gewenst.

In bijna alle cafes waar veel dames zitten zijn deze dames beschikbaar voor bier met je te drinken ( ze nemen graag een cocktail want dan krijgen ze 15-20% comissie) en als t klikt / financieel klikt gaan ze wel mee. Nadeel is wel dat ze tot sluit 3-4 uur moeten blijven.
Blind Beer lounge is zon cafe ( wel veel locals) jalan Dewi Sri legian Kuta.

Marcel-zc

Toogplakker
21 sep 2018
31
57
Afgelopen zomer naar Bali geweest en toen ik een taxi nam gevraagd of hij Ramhi voor vertier kon zorgen gedurende mijn 2 weken daar. Ik zei dat ik hem zou belonen als ik een vast meisje kon krijgen die 18 jaar of ouder was. Hij nam mij mee naar een plek in Sanur. Bij een woning stopte we en hij nam me mee naar binnen. Hier zaten 2 leuke meiden Indra 19 en Rama 21. Beide leuke dames maar Indra had een mooie lach en behoorlijk grote borsten en meer billen.
Hij sprak met hen en hij vroeg me wie ik wilde. Ik wees naar Indra en die stond op en ze pakte mijn hand. Ik moest Rama 800.000 idr geven en dan ging ze mee. Ik vroeg hem hoelang gaat ze dan mee waarop hij zei ze gaat met je mee Tot je naar huis gaat maar je moet wel voor haar zorgen en haar bij terugkomst nog de zus 1.000.000 idr. Bij betalen. Ik snel rekenen maar Indra zat me verlekkerd aan te kijken dat ik ja zei.
Rama gaf de Ramhi 400.000 idr en hij bracht me naar mijn hotel. In de auto sprak hij met Indra in het Indonesisch. Ik kon het niet volgen in het begin totdat hij in het Engels tegen mij zei dat het zijn nichtje was en ik goed voor haar moest zorgen. Ik wist niet wat ik hoorde blijkbaar waren het zijn nichtjes Rama zei dat ze er zin in had. Rama kwam met me mee en bij binnenkomst in mijn kamer ben ik gelijk met haar aanders de gang gegaan. 2 weken geen condoom hoeven gebruiken en alle keren intern gedoneerd.
Na een week vroeg ik of ze open stond voor anaal. Dat wilde ze wel proberen maar ze vond het niet heel prettig voelen maar ze hield de tanden op elkaar als ik erin ging. 3 keer goed volgeblaft.
2 weken lang mogen genieten. Ze bleef 2 weken aan mijn zijde en ik nam haar mee uit eten en zorgde voor haar en zij was mijn dessert elke dag.
Elke dag vol liggen blaffen ze vond het lekker als ik haar volspoot of als ik in haar mond klaar kwam slikte ze het netjes door. Het was totaal geen gedoe op mijn hotel plek. Niemand die controleerde.
Na 2 weken afscheid genomen en Ramhi haalde ons weer op en ik betaalde het geld netjes.
Ik heb app contact met haar en ze gaf aan dat ze me miste. Ik mis haar ook wel heerlijk lijf om op te kruipen.
Overigens ben ik niet vruchtbaar meer dus ik kan overal in klaarkomen zonder problemen acht er af
Het was me het trapje wel!
Nu weer aan de slag in Nederland.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Afgelopen zomer naar Bali geweest en toen ik een taxi nam gevraagd of hij Ramhi voor vertier kon zorgen gedurende mijn 2 weken daar. Ik zei dat ik hem zou belonen als ik een vast meisje kon krijgen die 18 jaar of ouder was. Hij nam mij mee naar een plek in Sanur. Bij een woning stopte we en hij nam me mee naar binnen. Hier zaten 2 leuke meiden Indra 19 en Rama 21. Beide leuke dames maar Indra had een mooie lach en behoorlijk grote borsten en meer billen.
Hij sprak met hen en hij vroeg me wie ik wilde. Ik wees naar Indra en die stond op en ze pakte mijn hand. Ik moest Rama 800.000 idr geven en dan ging ze mee. Ik vroeg hem hoelang gaat ze dan mee waarop hij zei ze gaat met je mee Tot je naar huis gaat maar je moet wel voor haar zorgen en haar bij terugkomst nog de zus 1.000.000 idr. Bij betalen. Ik snel rekenen maar Indra zat me verlekkerd aan te kijken dat ik ja zei.
Rama gaf de Ramhi 400.000 idr en hij bracht me naar mijn hotel. In de auto sprak hij met Indra in het Indonesisch. Ik kon het niet volgen in het begin totdat hij in het Engels tegen mij zei dat het zijn nichtje was en ik goed voor haar moest zorgen. Ik wist niet wat ik hoorde blijkbaar waren het zijn nichtjes Rama zei dat ze er zin in had. Rama kwam met me mee en bij binnenkomst in mijn kamer ben ik gelijk met haar aanders de gang gegaan. 2 weken geen condoom hoeven gebruiken en alle keren intern gedoneerd.
Na een week vroeg ik of ze open stond voor anaal. Dat wilde ze wel proberen maar ze vond het niet heel prettig voelen maar ze hield de tanden op elkaar als ik erin ging. 3 keer goed volgeblaft.
2 weken lang mogen genieten. Ze bleef 2 weken aan mijn zijde en ik nam haar mee uit eten en zorgde voor haar en zij was mijn dessert elke dag.
Elke dag vol liggen blaffen ze vond het lekker als ik haar volspoot of als ik in haar mond klaar kwam slikte ze het netjes door. Het was totaal geen gedoe op mijn hotel plek. Niemand die controleerde.
Na 2 weken afscheid genomen en Ramhi haalde ons weer op en ik betaalde het geld netjes.
Ik heb app contact met haar en ze gaf aan dat ze me miste. Ik mis haar ook wel heerlijk lijf om op te kruipen.
Overigens ben ik niet vruchtbaar meer dus ik kan overal in klaarkomen zonder problemen acht er af
Was dat 125 euro voor 2 weken in totaal? Dat is het ongeveer als ik het omreken. Moest je daar over nadenken? 400.000 is toch 25 euro.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Leuke belevenis in Sanur. Kun jij het telefoonnummer van de taxichauffeur delen? Je mag het in een PM sturen. Zou top zijn als dat kan 👍

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Wippertje09 bijna elke taxichauffeur heeft wel een adresje voor je als je dat vraagt of hij begint er zelf wel over. Marcel zc had wel een mooi avontuur

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
88
In het begin van 2024 ben ik ook een paar weken op Bali geweest en helemaal niks betaald en toch elke dag wel een paar keer stoom mogen afblazen.

Veel Indonesische meiden geilen op bule mannen dus als je een beetje weet hoe je het aan moet pakken heb je altijd prijs.
Mijn ervaring is dat ze voor veel in zijn en erg gewillig, zelfs wanneer ze in hun paspoort netjes met een hoofddoekje op staan😛

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als je het ticket kunt betalen, dan mag je de dame ook wel wat geven. Voor niks gaat de zon op. Voor de dames is het een verdienmodel vaak voor de familie. Dus als jij ze wegstuurt zonder ook maar iets te geven ben je een grote ......
Ok, er zijn er ook van beteraf, die heb je ook niet iedere dag in je bed liggen.
Ik heb daar ook beide 'kasten' meegemaakt, maar gebruik je gezonde verstand en prik er doorheen of het voor eten is of echt voor de fun.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Bule is witte/blanke man/sabel in Indonesia spreektaal 🤣🤣🤣
Nu weer on topic.
Je kunt heeeeel veel krijgen voor weinig bij de dames, maar behandel ze met respect.
Het is net als in de Filipijnen, Thailand, Vietnam, Cambodja, etc. Vele meiden zijn kostwinners voor eigen kinderen en familie en ga daar zo ook mee om. Ik bedoel 60€ voor een nacht is een schijntje voor ons, maar daar moet zo'n winkelmeisje er een hele maand voor werken.
Heb zelf ook contact met een dame die bij een grote internationale organisatie in de directie zit, zij hoort daar ook bij de topverdieners, zij vindt het altijd leuk om mij te verwennen met etentjes, uitjes ed, ze wil daar graag wilde nachten voor terug. Daar heb ik geen moeite mee natuurlijk.
Maw, beoordeling de situatie goed en loop niet alleen achter je pik aan.

Laatst bewerkt:

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Hoe is het nu in bali. Zit de komende week in legian. Wordt je nog steeds op straat aangesproken door leuke massage dames of je sexy speciale massage wilt?

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
88
Hoe is het nu in bali. Zit de komende week in legian. Wordt je nog steeds op straat aangesproken door leuke massage dames of je sexy speciale massage wilt?
Dat zal denk ik niet veranderd zijn. Zeker in het toeristische Legian hoor je als toerist continu "massageee". Wat mij verteld is dat je de massage tentjes kunt onderscheiden door de kleding die ze dragen. Uniform= enkel massage, geen uniform= alles mogelijk.
Ik weet niet of dit altijd opgaat maar ik kreeg de indruk dat dit toch wel aardig klopte.

Zelf neukte ik meer de locals ,via de bekende dating apps kun je goed scoren daar.

Succes!

Terug
Naar boven