Joyce regio Kempen Antwerpen en Limburg

vanlaerke

Toogplakker
11 apr 2017
32
7
Wie heeft ervaring met Joyce, (Belgisch, blond achteraan de 20 slank, fake tieten en piercings, doet pijpdates en neuken).
is van de regio Kempen/limburg spreekt meestal af in Casablanca of parkings.
Ze adverteert niet maar contacteert mannen die adverteren op websites etc....
Heb met haar 2 korte dates gehad lang geleden maar ben haar contact gegevens kwijt, ze zou nog actief zijn heb ik gehoord wie stuurt me in de juiste richting ;-)

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Als je in die 9 jaar een recensie had geschreven over deze Joyce of andere dames… had je misschien meer kans gehad….. ik weet wie je bedoelt, en ja ze reageert zelf wel (of niet🤪)

4fun

vanlaerke

Toogplakker
11 apr 2017
32
7
Als je in die 9 jaar een recensie had geschreven over deze Joyce of andere dames… had je misschien meer kans gehad….. ik weet wie je bedoelt, en ja ze reageert zelf wel (of niet🤪)

4fun
Je hebt gelijk ;-) , had ik toen moeten doen.
Of ze reageert weet ik niet heb geen gegevens meer ......
Nu is het wat te laat om nog een recensie te schrijven dat is te lang geleden maar als jij ze recenter kent kan je er eentje zetten ik zal met veel interesse liken :cool:
in alle geval merci vr je reactie ;-)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.250
Je hebt gelijk ;-) , had ik toen moeten doen.
Of ze reageert weet ik niet heb geen gegevens meer ......
Nu is het wat te laat om nog een recensie te schrijven dat is te lang geleden maar als jij ze recenter kent kan je er eentje zetten ik zal met veel interesse liken :cool:
in alle geval merci vr je reactie ;-)
het is nooit te laat om je bijdrage hier neer te schrijven :)

vanlaerke

Toogplakker
11 apr 2017
32
7
Het is moeilijk afspreken met haar. Maar was vorige maand weer gelukt.
Dan heb je wel 5 ster op alle gebied.
Uiterlijk, dienst, sociaal.
Misschien een lok advertentie plaatsen op Afspraakjes? Wie weet reageert ze nog weer .
Dat afspreken was toen ook al een probleem dan is dat nog altijd hetzelfde maar dan had je geluk in december (y)
ze heeft bij mij toen ook gereageerd op een advertentie misschien eens proberen inderdaad .... op een ander forum las ik dat ze een vaste heeft om te daten en daarom minder afsprak . . .
in elk geval merci Swiffer ;-)

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
wil er wel eens mee afspreken maar kan geen afspraak advertentie zetten
zijn er andere manieren om ermee in contact te komen ?

Terug
Naar boven