Kameroen

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
94
114
In december ga ik voor 4 weken naar Kameroen.
Ik verblijf in Kribi, en af en toe op verplaatsing naar Douala en Yaounde.

In gezelschap van mijn vriendin en onze kindjes, maar dit is geen belemmering voor mij.
Ze verblijven bij de familie en ik zoals steeds in mijn vertrouwd klein hotelletje.

Bij mijn terugkeer zal ik mijn plezierkes neerpennen met veel plezier.

Mocht er iemand interesse hebben om mee te gaan, laat maar weten.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
94
114
Bon, nu wat anders.
Op mijn facebook heb ik nog een paar contacten staan waar ik vroeger redelijk wat mee gestoeid heb.
Rustige dames geen kabaal en zeker ook geen geldjagers.
Voor iemand die interesse heeft om een "platonische" relatie op te bouwen, met zicht op eventueel een paar weken vakantie daar, kan dit wel interessant zijn.
Voor mij hoeft het niet meer dat ik ze nog een beurt geef, maar misschien kan het een vakantie vergemakkelijken voor iemand die het wel ziet zitten.
Maar ik zie het al komen, dat er dan kereltjes zullen beginnen, met: ik heb uw adres via fonske op nzcforum.com
dus zo zal het zeker niet werken.
Afin, het is maar een idee.
Met het beetje broederliefde dat hier te bespeuren valt wil ik toch ook iets teruggeven.
Wat denken jullie?

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
919
903
Bon, nu wat anders.
Op mijn facebook heb ik nog een paar contacten staan waar ik vroeger redelijk wat mee gestoeid heb.
Voor iemand die interesse heeft om een "platonische" relatie op te bouwen, met zicht op eventueel een paar weken vakantie daar, kan dit wel interessant zijn.
Voor mij hoeft het niet meer dat ik ze nog een beurt geef, maar misschien kan het een vakantie vergemakkelijken voor iemand die het wel ziet zitten.
Maar ik zie het al komen, dat er dan kereltjes zullen beginnen, met: ik heb uw adres via fonske op nzcforum.com
Met het beetje broederliefde dat hier te bespeuren valt wil ik toch ook iets teruggeven.
Wat denken jullie?
Mag ik vragen welke leeftijd van de dames die je neukt?
Ik val wel op jonger, 18-25j. Zijn deze ook makkelijk te overhalen met wat briefjes?

Volgend criteria is dat ik op slanke zwartjes val, Somalië, Ethiopië. Hoe zit het in Kameroen?

Thanks

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.809
1.488
Bon, nu wat anders.
Wat denken jullie?
Ja waarom niet, wil je het per pb doen of op het forum?

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
94
114
Mag ik vragen welke leeftijd van de dames die je neukt?
Ik val wel op jonger, 18-25j. Zijn deze ook makkelijk te overhalen met wat briefjes?

Volgend criteria is dat ik op slanke zwartjes val, Somalië, Ethiopië. Hoe zit het in Kameroen?

Thanks
In Kameroen vindt je alle soorten, klein tot groot, slank over mollig tot "fat".
Weinig behaard, tot vrouwen die meer borsthaar hebben dan ikzelf.
Ik heb er daar gehad van 20 jaar tot 50+.

Leeftijd speelt geen rol voor mij, ben er ondertussen 65, maar ik pluk ze niet van de straat en rap rap , en gedaan.

Alhoewel, ik was in 2014 in mijn appartement, en ging boodschappen doen, zondag voormiddag, en passeerde voor een kerkje. Ik zag er een dame staan, denk 40 jaar ongeveer, en ze bekeek mij op een manier dat mijn kleren er zouden afvallen.
Bij mij terugkeer slenterde ze daar nog rond en ik sprak ze aan. Ik vroeg of ze een koffie wou drinken mij bij.
Ze stemde toe en we gingen naar boven 3de verdiep met trappen, koffie gemaakt en ff gebabbeld, ik nam plaats naast haar en streelde haar schouders, en vroeg of ze wou douchen met al die warmte, ze zei graag, ok zei ik , dan ik ook.
Douchke genomen, bed in, geneukt, volgespoten en dan wat geknuffeld en aangekleed. Ze vertrok, en jammer genoeg heb ik haar niks gegeven, maar ze wist dat ze mocht terugkomen wanneer ze wou. Nooit meer gezien nadien.

Er zijn regio's waar getippeld wordt in Kribi, Carrefour Kingé , (hier rond de 10 euro mcd , zonder cd weet ik de prijs niet , ook nooit gedaan zelfs niet mcd, ik weet de prijzen van een vriend aldaar )
of in Douala Marché Congo (daar waren de prijzen 3 euro, ook nooit gedaan) en
Yaounde Briquetterie waar je tippelaarsters kan vinden, prijzen ken ik daar niet, ook nooit geweest.

Ik doe het liever op een rustige manier, ze houden er ook van gevleid te worden.
Doe er 1 of 2 dagen over, en je hebt er die je voor zéér weinig geld kan neuken.
Net zoals het al in meerdere topics besproken is.
Uitnodigen om iets te drinken, of te eten, en dan afspreken in je hotelkamer, bingo voor de rest van de tijd.
Ze zullen niet staan springen om je te bellen elke 5 minuten, ze wachten ook wel af of jij ze terug contacteerd.
Bon, er zijn verschillen hé, ze zijn of reageren niet allemaal hetzelfde.
De dames op facebook heb ik alleen via hun naam op facebook, geen telefoonnummers.
Ze hebben mij destijds toegevoegd omdat ze mij kenden met naam en voornaam, maar sinds 2018 heb ik hun nummers niet meer.

als je s'zondags ergens een kerkmis bezigziet, ga gerust binnen, zet je achteraan, en na de mis blijf je gewoon wat rondhangen, sla een praatje met enkele mensen, en je zal zien dat er ook jongere dames blijven "hangen". Vraag ze wat ze doen voor werk, en als ze op de markt staan of zo, of eten verkopen, ga er zeker eens langs, en wees er lief tegen, 9/10 kan je scoren.
Toneel spelen moet je wel kunnen, anders wordt het niks. Ook niet te verlegen zijn.
De Franse taal machtig zijn is natuurlijk een vereiste.
Of je moet doorreizen naar Bamenda, of Limbé. Daar zitten de engelstaligen.
Limbé is goed, Bamenda hab ik nog nooit gedaan.
In Limbé vroeger veel gescoord. Is proper stadje en niet duur, ook de hotelletjes zijn schappelijk van prijs, maar verwacht dan geen 3 of 4 sterren hotel.
King Williams hotel is goed gelegen, niet ver van enkele bars en niet ver van het strand.

Ik heb ook altijd een senseo koffieapparaat mee als ik er ben, en daarmee kan je gemakkelijk een kamermeisje versieren, vraag of ze koffie wil, als ze iets wil vertellen over haar leven, luister mee, wees empathisch, geef ze 2000 fcfa (3 euro) gewoon cadeau, zonder iets terug te vragen of te laten zien dat je ze in bed wil krijgen en als ze weg gaat, een knuffel en kusje op de wang.

Ze smelten.

Als je donders veel geluk hebt kan het zijn dat ze gewoon de deur op slot doet en in je bed duikelt.
Maar reken er niet op, wees geduldig.
Deze kan je hebben overdag, anderen dan weer s'avonds die je mee brengt.

Laatst bewerkt:

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
94
114
Nog een kleine anekdote.

In 2011 was ik al een tijdje in Kameroen, heb er enkele jaren verbleven en gewerkt.
Op een avond kwam ik een mooie juffrake tegen zomaar op straat, niet ver van een computerzaak waar ik ook mee bevriend was., Mooi gezichtje, en lichaam was ook ok.
Ik schat zo rond de 25, kon ook iets meer geweest zijn.
Ik stelde ze voor om iets te drinken, wat ze aanvaarde, en een beetje later stelde ik voor om te kameren en seks te hebben.
Ze vroeg 5000 fcfa (7.5 euro) met condoom.
Op de kamer gekomen, en het spel begonnen, en omdat ik moeilijk kon klaarkomen stelde ik haar voor om zonder cd te doen, hier wou ze nog eens 10.000 fcfa (15 euro)
ok, geld afgegeven en verder gedaan en volgekletst.
Afscheid genomen met telefoonnummers en weg was ze.

Nu, de dag nadien, of 2 dagen later, dit herinner ik mij niet meer correct, belde ze mij op om af te spreken, gewoon in de stad.
Toen ik ze zag begon ze te vertellen dat ik haar te hard geneukt had en haar ergens gekwetst van binnen.
Ik zei, dat klopt toch niet, je weet toch dat alles gewoon is verlopen,... maar daar had ze geen oren naar.
Ze wou naar het hospitaal gaan om te laten verzorgen en dat het 40.000 fcfa (60 euro) ging kosten.

Ik was hiermee niet gediend en zei dat ik niks ging betalen.

Het ging hier duidelijk om afzetterij.
Ze bedreigde mij dat ze haar nonkel ging halen die colonel was in het leger, en dat ze mij eens gingen een lesje leren.

Ik zei doe maar.

Ze bleef me maar lastigvallen aan de telefoon en op een moment was ik bij een vriend die een kraampje had om dvd's te verkopen (de enige echte illegale copies van de laatste films) en ik vertelde hem dit, nu wou het lukken dat ze me terug belde even later.
Hij heeft dan de telefoon overgenomen en haar eens goed uitgekafferd, met de boodschap dat ze moest stoppen of hij de politie op haar zou afsturen.
Plots doodse stilte langs haar kant.
Dus, dit kan je ook overkomen.

Hiermee dat ik niet meer zo happig ben om ze van straat te plukken.
Alhoewel, het kan je ten allen tijde overkomen.

Je neukt er ééntje gedurende enkele dagen, en dan komen ze af dat ze zwanger zijn...
willen ze geld om abortus te plegen, terwijl ze het geld voor iets anders gebruiken.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
94
114
Ook belangrijk, als blanke wordt je regelmatig nageroepen of aangesproken, als "hey mon beau"
dat wil zeggen dat je hun schoonbroer bent omdat je met één van hun vrouwelijke landgenoten gaat trouwen.
En ginder zijn het allemaal broers en zussen van elkaar.

Soms doen ze het vriendelijk, maar let op, het kan ook op een agressieve of arrogante manier zijn, en dat het overkomt bij jou als "ongewenst".
Soms doen ze het om enkel en alleen een reactie uit te lokken, want daarin zijn ze de sterkste.
Een afrikaan kan uren babbelen, en een gesprek voeren wat eigenlijk verloren tijd is, want het leidt tot niks.
Het moeilijke hierbij is dan kalm blijven en u zeker niet laten opjutten. Want ook al is het er maar één die het doet, en wil je er tegen ingaan, als het puntje bij paaltje komt, staan ze allemaal tegenover U.

Ook het woord, "Atangana" komt veel voor als roepwoord.
Dit betekent dat je een vreemdeling bent die Kameroen op zijn duimpje kent.
Ook dat je een stabiel iemand bent die als baas erkent wordt.

Als je ruzie met iemand hebt en hij wil dat je wegkomt, dan roept hij je meestal "moef" toe.

Het kan er gezellig zijn, maar soms ook best stresserend.
Aziaten zijn helemaal anders dan Afrikanen

Terug
Naar boven