Kimberley, Den Haag

Ron klaar

Toogplakker
18 jun 2023
27
22
Heb contact gehad werkte in recreatie park nabij Bleiswijk, (was zondag 2aug2026),niet kunnen daten met haar had dubble afspraken.
Rijd met een begeleider in een Grijze audi in het rond.
krijg nu geen contact meer

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
93
ik werd door haar bericht op SJ in de tijd dat je nog geen verificatie hoefde te doen. Afspraak was gemaakt maar ze vroeg of ik haar en haar vriend kon ophalen... Ik heb het toen maar afgezegd want ik vertrouwde het niet. Destijds vroeg ze 120 euro per uur zonder condoom. Dat was ook al verdacht voor zo een meid.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Ze reageerde afgelopen weekend op mijn advertentie op SJ. Toen contact gehad via telegram (met het oude nummer wat op kinky staat, maar dat is nu geblokkeerd).
Afgesproken 1 uur incl. Klaarkomen in mond en anaal. Hiervoor vroeg ze totaal € 280. Langsgeweest in een hotel in Gouda en een heerlijk uurtje met haar beleefd. Ze klom zelf zonder condoom bovenop me, dit was niet vooraf besproken.
Ik heb vervolgens haar kontje in doggy volgespoten en in de tweede ronde haar kutje. Ze is erg lekker en heel lief, dus behandel haar met respect aub.
Ik wil binnenkort weer bij haar langs.

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
36
16
Ik heb genoten van deze mooie jonge dame heerlijk ding met een geile stem die ook heerlijk kan kreunen! Kutje lekker super strak en nat en kan het goed hebben. Lekkere tieten. Hebben het voor de eerste x buiten in de bos gedaan als kennismaking en de rest houd ik voormezelf hahaha heeel lief meisje hebben een goed klik. wees netjes en respectvol heren.
ze zal mij zeker vaker terugzien

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
@Joshua Ik denk dat de topic starter @Woutje81 wel benieuwd is naar de prijs die je betaald hebt.

Hooked

Ron klaar

Toogplakker
18 jun 2023
27
22
Vraagd nu 300 per uur met en 100 meer voor zonder maar doet het ook voor minder zei ze.tegen mij in de app

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Dit soort mededelingen vind ik eigenlijk altijd een beetje jammer. Prijsafspraken die jij of ik met haar hebben, zijn tussen haar en ons. Anderen moeten niet de indruk krijgen dat ze daar rechten aan mogen ontlenen. Nu gaat echt iedereen (die hier meeleest) afdingen en dat zou voor haar ook weleens demoraliserend kunnen werken. Volgens mij is dat gewoon een spelletje dat ieder voor zich moet uitvinden.
Het lijkt me vooral een goede zaak dat zij plezier blijft houden in wat ze doet.

Ron klaar

Toogplakker
18 jun 2023
27
22
Helemaal mee eens was ook niet de bedoeling om haar in de weg tezitten maar voor buiten waar heg uur niet vol gemaakt wordt is het wel veel. Ander halve week geleden was het 120 euro

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Heb ze vorige week ook geneukt in mijn auto.

Zalig meisje, lekker, slank, strak kutje en kan het idd goed hebben. Mij ziet ze ook zeker terug!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Dan trof ik haar op het verkeerde moment, want ik zou moeten betalen:
1 uurtje = 300
pzc + 100
NZC + 100
dan zou een uurtje uitkomen op € 500,00
Als ze zo doorgaat, dan gaat het stil worden bij haar
of er moeten toch gekken zijn, die zulke bedragen willen betalen

Ron klaar

Toogplakker
18 jun 2023
27
22
Sorry maar 500 € voor een uur kan ik niet betalen,
Is wat mij betreft een woekerprijs, maar wie het betalen wil veel succes en plezier.
In een privehuis bv maisson monty is 145 met conddom per uur, dianegirls 160€ met bed en was gekegenheid en is 300voor een cardate veel te veel

secretinjector

Toogplakker
19 dec 2023
43
47
Dan trof ik haar op het verkeerde moment, want ik zou moeten betalen:
1 uurtje = 300
pzc + 100
NZC + 100
dan zou een uurtje uitkomen op € 500,00
Als ze zo doorgaat, dan gaat het stil worden bij haar
of er moeten toch gekken zijn, die zulke bedragen willen betalen
Er zal vast een of andere debiel geweest zijn die dit betaald heeft.

Jimbolaya78

Toogplakker
17 aug 2020
27
13
Ze heeft een week of wat geleden op mijn ad op sj gereageerd. Toen 150€ voor uur all in (incl bare en anaal) afgesproken. Date was er nog niet van gekomen ivm vakantie. Nu wil ze ineens 500 hebben zegt ze op de app. Gaan we niet doen, hoe lekker ze ook is. Ze heeft haar prijs meer marktconform gemaakt geeft ze aan. Ivm met de vele vraag.. Wat mij ook weer doet nadenken hoe positief je hier moet schrijven over een meid. Als dat de vraag omhoog brengt, zal dat ook invloed hebben op de prijs..

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
619
245
Ze heeft om deze bizarre prijzen vol te houden per 2 dagen maar 1 "gek" nodig die 500euro aan een uurtje met haar besteed.
En zolang deze er zijn heeft ze geen enkele motivatie "normale" prijzen te gaan rekenen

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
81
Ik begreep vorige week dat ze voor 120€ was vol te spuiten in het bos (zowel in haar kutje als kontje). Voor die prijs zou ik gewoon altijd voor een vluggertje in het bos gaan dan. 500 voor een uur is veel te veel...

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Ze heeft haar prijs meer marktconform gemaakt geeft ze aan. Ivm met de vele vraag.. Wat mij ook weer doet nadenken hoe positief je hier moet schrijven over een meid. Als dat de vraag omhoog brengt, zal dat ook invloed hebben op de prijs..
Maar de prijs die ze nu vraagt ís toch helemaal niet meer marktconform?

En inderdaad, als deze prijsstijgingen (mede) het gevolg zijn van mijn positieve review op GR en mijn positieve reactie hier, dan heb ik daar achteraf toch wel een beetje spijt van...

Terug
Naar boven