Kleine handigheidjes: hoe maak jij het jezelf makkelijker?

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Niet tijdens de daad, maar in de zoektocht naar een leuk afspraakje. Ik heb geen vaste dame. Eigenlijk wil ik dat ook niet want ik vind de zoektocht zelf en de ontdekking van het onbekende veelste leuk. Dat maakt wel dat ik bij een wandeling elke keer weer behoorlijk wat berichtjes stuur, vragen stel en afspraken probeer te maken. Onlangs heb ik twee dingen ontdekt die m'n leven een stuk makkelijker hebben gemaakt en ik graag eerder had geweten!

1. Snelle Antwoorden (WhatsApp Business): Ik gebruik WhatsApp Business met een tweede nummer voor mijn wandelingen. Je kunt daar standaard berichtjes opslaan die je vaak gebruikt! Dus ik heb een standaard bericht waarin ik me voorstel en een standaard bericht waarin ik mijn wensen omschrijf en enkele vragen stel. Niet meer typen, gewoon aantikken en gaan!
  2. Google Translate in het toetsenbord (Android): ik wandel nog wel eens in het buitenland. Voorheen wisselde ik steeds tussen de Google Translate app en WA, copy-paste etc. Maar ik kwam er achter dat er in het Gboard toetsenbord een directe Translate functie zit! Geen wisselen meer tussen apps, direct in Whatsapp Nederlands typen en in andere taal invullen (of email of website)

En nu realiseer ik me dat ik niet eens een plaatje kan invoegen waarin ik e.e.a. gemarkeerd heb in een screenshot om te laten zien waar het zit.... Das zuur. Anyhow.

Wat zijn jouw kleine handigheidjes die het jouw, en mogelijk ons aller, wandelingen makkelijker maken??

Terug
Naar boven