Legendarische bare-gangbangsters die zijn gestopt

MisterX

Snuffelaar
25 jul 2023
24
11
Heb in wommelgem paar keer gedate, bare gangbang met een petite zwartharige dame.
Alles kon en mocht zowat, neuken , keelneuken , goldenshowers, daar zat ze dan in haar zwembadje alles op lekken.

Adverteerde via afspraakjes paar jaar geleden maar plots was het gedaan.
Naam ben ik ondertussne ook al vergeten, waren goede tijden
Volgens mij bedoel je Kim ( Nederlandse?)

Internetter

Snuffelaar
23 okt 2019
5
0
Dutch wifey
Die luste er ook wel pap van
Bij Eroxx en in duitsland
Ooit buiten bij Sevenum

Ook gestopt vlgns mij

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Britt Angel. Ik heb er wel eens een (safe) gangbang mee gedaan (15 jaar geleden), toen was het nog een mooie meid. Later is ze wel bare gaan doen en meer, maar voor zover ik weet was dat onder druk van haar drugsverslaving. Later schijnbaar helemaal afgegleden en zag ze er verschrikkelijk uit. Nooit meer iets van gehoord.

Gr. Kaatje

belske

Snuffelaar
29 mei 2024
11
2
Heb in wommelgem paar keer gedate, bare gangbang met een petite zwartharige dame.
Alles kon en mocht zowat, neuken , keelneuken , goldenshowers, daar zat ze dan in haar zwembadje alles op lekken.

Adverteerde via afspraakjes paar jaar geleden maar plots was het gedaan.
Naam ben ik ondertussne ook al vergeten, waren goede tijden
Was dat geen katja of zo

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Muriel La Salope heb ik nooit gedate (jammer genoeg), maar Michelle was mijn eerste bare ervaring ooit. Ik heb zo'n fantastische tijd met haar meegemaakt gedurende jaren. Maar zoals altijd hoeren komen en gaan,….
Miljaar! Michelle trok me enorm aan destijds, maar ik was niet 100% zeker dat ze NZC deed. Dikwijls op het punt gestaan om af te spreken. Mijn werk was vlakbij. Maar het is er nooit van gekomen.

Fabio Lsbr

Toogplakker
12 sep 2025
27
38
De beroemde Muriel....
Wat een goede hoer...ook een legende.
Ik herinner me nog dat ik 30 jaar geleden student was in Luik...
Ik zag een prachtige Porsche cabriolet aankomen met een zeer sexy blonde dame...
Ze stapte uit de auto, stak de straat over om sigaretten te kopen aan de overkant bij de tankstation...
We konden haar borsten van 500 meter afstand zien... kort gekleed en strak op hoerenhakken... Mijn vrienden waren verbijsterd... lol
ze stapte weer in de auto om iets verder te parkeren aan de rue Varin... waar de massagesalons waren...
Ik zag haar elke dag als ik langs de bus liep... Ik was nog niet oud genoeg om dat te doen...
Ik heb er spijt van dat ik haar poes niet heb gevuld...
Sindsdien ben ik altijd gefascineerd geweest door Hotwfives...
En ik probeer zoveel mogelijk van de beschikbare sletjes te genieten...
Je leeft maar één keer...

Voormalig lid 36254

Toogplakker
26 feb 2023
64
83
Zo geil allemaal! Ik was ook te jong destijds helaas. Zulke dames....

Maar in Duitsland, destijds bijna wekelijks feest, zelfs zelden op dinsdagen ook, bij Claudia in regio wesel/moers. Het was in Sonsbeck. Daar waren ook goede feestjes en zelfs met vriendinnnen van dr. Zo ook ooit eens met Natascha....mooie

Kutsurfer

Toogplakker
27 aug 2020
74
41
Als Franstalige heb ik wel gehoord van die beroemde slet Murielle. Ze is een bekende in de swingerscene. En ja, ondanks haar gevorderde leeftijd neukt ze nog steeds zonder condoom. Ik heb haar profiel gezien op een swingersite zoals WYYLDE.
Wat is haar gebruikersnaam op WYYLDE?

Terug
Naar boven