Lelijk koppie, maar mooi lijf...

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Mijn voorkeur gaat uit naar het BBW-type vrouw, maar als ik de kans heb om met iemand te neuken ga ik ervoor. De vrouw moet aan 3 pijlers voldoen:

- uitstekende lichaamshygiëne
- mooi en verzorgd gebit
- ongeschoren kutje mag zeker, maar geen haar onder oksels en op de benen.

De lat wordt bij mij niet erg hoog gelegd, zelf ben ik een gewone goed verzorgde man, geen player/casanova, maar ik weet in welke vijver ik kan vissen. Schoon moeten ze voor mij niet zijn, gewoon lekker geil en verzorgd.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Extreem kritisch ben ik niet, zowel qua koppie als lichaam of leeftijd. Er zijn natuurlijk grenzen, soms zie ik wel eens vrouwen waarbij ik weet dat ik er never nooit opgewonden van zou kunnen raken, zelfs niet in het stikdonker omdat ik ze dan al tevoren gezien heb :ROFLMAO: Wat ik altijd wél belangrijk vind is een leuke klik met elkaar hebben en dat ze gewoon lekker meedoet met het spel van elkaar opgeilen en tijdens de seks zich ook niet als een opblaaspop gedraagt. Zelf ben ik ook echt niet perfect en ik verlang dat ook niet van een vrouw, ook al betaal ik ervoor. Oh ja, vrouwen die je continu de oren van de kop kletsen waardoor de geile spanning ver te zoeken is zijn ook een afknapper voor me. Ook al zien ze er nog zo perfect en geil uit.....

route33

Toogplakker
10 mrt 2020
46
12
Ik moest denken aan Wendy uit Spijkenisse. Heb haar vaak bezocht in het Nollebos in Spijkenisse. Heerlijke borsten, lekker tongzoenen en bare vol te pompen. Hoofd was niet aantrekkelijk om te zien.
Helaas is ze gestopt. Als ze weer zou beginnen zou ik ze dolgraag weer bezoeken.

Ja die is/was zeker super geil. Ik zie ze nog aankomen op haar fiets, samen het bos in en helemaal samen los gaan. Super geil. Jammer dat ze gestopt is.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
8 jaar geleden liep ik op mijn werk met een harde paal in mijn broek .. dit was de schuld van een oost europese poetsvrouw , met een slank lijfje en een stel benen die iedere vent wel in zijn nek wil leggen ... maar jammer genoeg was ook haar kopje in mijn ideaalbeeld eentje om op de laatste plaats te zetten ... kort geknipt ros geverfde haren die opzij was opgeschoren ... een ingevallen gezicht met een continu vermoeide blik in haar ogen .. maar , door mijn onbedwingbare drang om dat lijfje eens aan de binnenkant te voelen , heb ik er jacht op gemaakt ! en MET SUCCES ! ... nu 8 jaar later woont ze nog steeds bij mij , en dat lelijk koppie is totaal verleden tijd .. haar gezicht straalt - haar haren zijn asblond met een lengte tot op haar strak kontje ... kortom een Moordgriet !! ... moraal van het verhaal ; kies voor het lijf ! .. want de kop kun je met wat overtuiging en geduld makkelijk restaureren !

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
als voorbeeld wil ik maar zeggen ... 8 jaar geleden haar in deze toestand leren kennen ..(foto 1) ..... en nu dus 8 jaar later ziet zij er zo uit (foto 2)
" en als ik je nu vertel dat zij dit jaar in december 64 jaar zal worden , mogen jullie zelf oordelen of het niet de moeite is van een oost europees wijfje als vaste partner te kiezen !!
mja.jpge4169d26-12f5-4b08-b6e8-183e1c10c298.jpg

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
Zo die is wel heel erg veranderd,
op die paar jaren van preuts cristelijk opgevoed seutje , naar een feestbeest zonder schaamte ..:p:devilish: ... ik heb haar de echte wereld leren kennen 🤪 haha

Bijlagen

• 261446733_263585352473470_7479288056686120123_n.jpg
    261446733_263585352473470_7479288056686120123_n.jpg
    276,3 KB · Weergaven: 300

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
En dan gasten die foto's van hun 'eigen meisje' gaan plaatsen? Wat is dat?
wat dit is ? ..... dat is wat men noemt meningen geven over het topic ... als men een topic leest en het gaat over mooie lijfjes maar een lelijke smoel , zodat de topic starter niet weet hoe hij het dan wel of niet zou aanpakken ..... dan geef ik MIJN ervaring als voorbeeld ! dit is dus andere gelijkgezinden raad geven en vooral begrip tonen voor de topic starter ! ... in tegenstelling tot iemand zoals jij die de topic starter gaat kleineren en begint uit te schelden van hoe zijn uiterlijk dan wel niet zou zijn ? .... ik denk dat jij nog deccenia's lang toogplakker gaat blijven .. al dan niet "" voormalig lid "" .. zoals ik er al zeer veel heb weten vertrekken ;)

Voormalig lid 36254

Toogplakker
26 feb 2023
64
83
En is ze op de hoogte van je nzc avonturen? En dat je foto's plaatst?

Was het ook haar intrinsieke motivatie of voor jouw een hersenspoeling project?

Persoonlijk vind ik foto 1 veel leuker en is het omgekeerde waar, maar smaken verschillen uiteraard.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
En is ze op de hoogte van je nzc avonturen? En dat je foto's plaatst?

Was het ook haar intrinsieke motivatie of voor jouw een hersenspoeling project?
voor hoeveel mannen hier zou dat nuttige info zijn ? dat zij dit weet of niet ? iedereen maakt hun grenzen van privacy voor zichzelf .
of je nu swinger bent , of een stiekeme scheefschaatser ..of zoals ik een parenclub heb uitgebaat ...
weten alle DVP's die hier besproken worden ook , dat er recenties worden gemaakt en info gedeeld word op dit forum ??
als ik foto"s deel van mijn eigen vrouw ""vroeger en nu "" is enkel een didactisch bijvoegsel van mijn verhaal . en geen aanbieding of advertentie . het gaat om eigen keuzes van delen over eigen privacy ! maar als een (ex) clubuitbater fotos van zijn vrouw gebruikt zal zij hier geen bezwaar hebben ... hoeveel fotos worden hier zelfs gedeeld van vrouwen die dit helemaal niet willen ?? en hoeveel van de heren hier op het forum moet alles stiekem doen achter de rug van zijn partner ?? ...en toch ..blijft dit forum nuttig .voor iedereen

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
en nu dus 8 jaar later ziet zij er zo uit (foto 2)
Wat mij betreft zag ze er op foto 1 beter en vooral leuker uit.
Maar dat is kwestie van smaak natuurlijk.
Vreemd dat we geen foto`s van dvp`s mogen plaatsen die privé genomen zijn maar
wel dit soort foto`s van je eigen vrouw.
De vraag is of zij dat wel zo leuk vindt, blijft hier tot in de eeuwigheid staan.

Voormalig lid 36254

Toogplakker
26 feb 2023
64
83
Laat ik het anders zeggen, had een zwart balkje gebruikt of gezegd met medeweten van want dit komt van uit de privé sfeer.

Niet van belang, komt zo te zien uit Hongaars gedeelte Roemenië?....

Een foto van jullie samen zou dan helemaal geweldig zijn. Toen en nu.

Ik hoop dat je vrouw gelukkig is als zijnde jouw project en je het van beide kanten goed hebt! Succes.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
De vraag is of zij dat wel zo leuk vindt, blijft hier tot in de eeuwigheid staan.
ik denk dat er een aantal , vooral alleengaande mannen die clubs bezochten haar respecteren . , tenslotte was zij het vroeger die mocht beslissen of ze binnen mochten en hun entree geld ontvangde .... waarom zou zij een probleem hebben met de fotos die ik plaats ? .. zelf heeft ze nooit actief in de club actief meegedaan . dit hoort ook niet als partner zijnde van een uitbater de insteek van dit is dus enkel "" van stil vermoeid cristelijk seutje tot vrouw die zich met meer eigenwaarde trots voelt

Terug
Naar boven