Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Emi en Bianca in ieder geval nog niet en Anita verwacht ik ook nog niet. Een van de dames Maya, Tina, Elena en Lori wellicht weer terug van vakantie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bahar staat al lang onterecht op de homepage van Luderland maar is ze ook daadwerkelijk in Luderland en laatst vv gebeld en op vakantie?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Kan het je pas zaterdag zeggen als ik Luderland bezoek. Afgelopen weekend was ik daar niet dus heb verder geen nieuws. Hou de Duitse fora in de gaten zou ik zeggen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag 8 dames aanwezig. Zomaar wat namen die ik gehoord heb of ken, Vanessa, Oana, Viktoria, Andrea, Yessy, Lori en nog 2.
De theke werd steeds gebeld, ook een keer een vraag of er van vv dames waren, nee had ze gezegd. Verder natuurlijk Emi, ze dacht september weer terug.
Eerste kamergang met Vanessa gehad. Super lekker. Oraal om van te smullen en lekker nat. Lekkere standjes gehad en in missio kon ik het niet meer houden, ze voelde lekker eng aan en begon met haar ktspieren te werken. Onderwijl gilde ze als een jong varken, de hele benedenverdieping kon meegenieten. Tja dan ben snel klaar.
Sauna'tje en koffie genomen. Gerelaxed.
Yessy ging op een gegeven moment de sauna in, haar maar gevolgd. Beetje kletsen, beetje voelen, nou xxl liet zich weer zien. Maar snel een kamer opgezocht. Beetje blazen en daarna verder intern. Ze had moeite met de lengte, kon niet al te veel roeren. Aangezien de dame niet zo nauw was, heb ik lang liggen poken, maar het resultaat mocht er zijn. Ook deze dame liet zich flink horen op de benedenverdieping.
Vroeg in de middag de tent verlaten. 30 € is Lula wel waard. 8 leuke meiden en een WARME sauna.
See you

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanessa zou pas eind augustus weggaan en Jessy 1 augustus. Het laatste weekend van juli zou Jessy er nog zijn verzekerde ze me.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanessa heeft ons toch gezegd dat ze niet eind juli maar eind augustus zou vertrekken en vanwaar deze vroegere vertrek van haar?

Terug
Naar boven