Luderland - (FKK) Leverkusen

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Hey Hopsa69.
Ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen. Hoop ze snel hier te lezen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Zit er weer veel nieuwe energie in Emi? De laatste dagen voor haar vakantie, zat ze als een dood vogeltje. Praten deed ze alleen met de andere dames in de ruimte. Ze had weinig aandacht voor de beer op de bank naast haar. Maw, is ze met nieuw elan begonnen?
Verder kun je misschien aangeven hoeveel dames er waren, namen zou helemaal super zijn .
@wasmachine we zijn nieuwsgierig 😊👍

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
naast emi nog een aantal tientonners, waarvna ik ze niet alle bij naam ken
lori anita en 2 nieuwe BG die de moeite niet waard zijn

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ach ja, ik zou niet alleen voor Emi die trip willen maken. Als de uitstraling is als voorheen, dan ben ik altijd blij als er nog 6 of 7 andere meiden en of tientonners zijn. Vaak hebben die anderen meer skills en heb je meer plezier dan alleen die ene optic fuck, daar hoeven we niet voor naar Duitsland.
Ieder het zijne, maar aantallen zijn medebepalend in wel of niet gaan.

20 aug 2022
1.328
767
Ik ga morgen voor Anita en hoop op aanwezigheid van andere MILF, voor mij geen Emy
Overigens respectloos om dames als 10 tonners te kwalificeren @wasmachine

Laatst bewerkt:

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
Tja, waarom nu weer die opmerking over Duitse beren? Dat men de vrouwen typeert als 10-tonner tot daar... het gaat over info over vrouwen. Die info over Duitse beren is irrelevant of neuk je als allesneuker ook mannen misschien meneer Robbie? Met je laatste deel van je zin kom je nog maar weer eens over als de 'alleswetende' allesneukende Hollander die wellicht bovendien een pannenlat zal zijn.

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag volle bak
Aanwezig Maya, Andrea, Emi, Anita, Lori, Sara, Veronica, Bianca en Tina en nog twee onbekenden
Gekozen voor Tina, was vandaag net als haar zus Bianca weer begonnen.
Sympathieke 29 jarige Roemeense, moeder van 2 kids.
Gesprekje op de bank en na minuut of 10 naar de kamer.

Heerlijke pijpsessie afgewisseld door nodige geknabbel aan mijn tepels.
Tina zakte cowgirl op mijn 16cm pik en ze voelde lekker strak aan
Tijdens het neuken lekker aan haar tepels gezogen en uiteindelijk mijn zaad diep in haar kutje gespoten, Tina had er hoorbaar van genoten en was redelijk buiten adem.
Bij de kluisjes geld overhandigd met extra fooi en voor mij nog een dikke zoen.
Nu even pauze en wellicht Bianca nog volspuiten

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Afgelopen donderdag de reis naar Leverkusen gemaakt.

Line up:
Anita
Veronica II
Sarah
Victoria
Andrea
Maya
Emi
Lori
Om 10 uur ging ik als tweede klant naar binnen, maar het werd al snel aardig druk tot ca 11.30 uur. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar Veronica II, maar daar had ik totaal geen klik mee. Eerst een koffie en daarna de eerste ronde met Sarah. Lekker lichaam, maar heel snel weer beneden. Tweede ronde met Maya (40 minuten) in een kamer boven achterin met een grote bank en bed. Was er lekker koel. Eerst rustig op de bank verschillende posities en daarna rustig in haar gespoten. Ik ben haar spermakutje gelijk gaan vingeren en dat vond ze lekker. Ze pakte mijn pik en begon me gelijk weer te pijpen. Ik zei 40 minuten? Ja was het antwoord :) Uiteindelijk op het bed gevraagd of ze haar kut wilde open trekken en daar mijn zaad in laten lopen. Toen was het tijd voor een pauze. Even in de tuin gezeten waar alleen Emi in het huisje werd genomen. Emi werd overigens bij de trap al weer geclaimd zodat de volgende klant kon beginnen met een volgespoten kut. Niet mijn ding om in andermans sperma te roeren. Ruim een uur later Victoria achter op de leren bank genomen. Uiteindelijk was er wat meer schaduw in de tuin en zaten er geen mannen meer op het terras. Toen nog een keer met Maya (op haar verzoek) in de tuin geneukt. Eerst op het ligbed standje 69, daarna in het huisje. Op de terugweg ruim 2 uur file en warm. Ach ja, dagje Luderland

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
186
Net ook geweest , praktisch dezelfde line up als vorige bericht volgens mij.

Eerste kamer met elena gedaqn, ondanks ik vaker geweest ben haar nooit gezien. Een volle vrouw van 34 die twee dochters van 18 en 16 heeft. Ze spreek het liefst engels omdat ze die taal meer machtig is. De kamer werd een erg fijne girfriend experiance. Zachte kusjes op de mond die later overgingen in lieve tongzoentjes. Strelen en heel lief pijpen. Echt een heerlijke kamer.

Later bij Bianca plaats genomen op de bank. En erg mooie dame en voor mij super aantrekkelijk. Echter na het voorstellen zei ze al meteen mit gummi dus had me.maar geexcuseerd en ben maar opgestapt. Erg jammer.

Toen voor mij weer een gezicht dat ik niet eerder had gezien , Vicitoria. Ook een goede kamer met tongzoenen gehad.

Daarna een zekerheidje gedaan en Maja gekamerd. Goede stabiele service .

Sinds emmi bare gaat is ze altijd geboekt en slaat ze ook veel mannen keihard af. Jammer want had toen ze net begon zelfs met condoom een erg goede kamer gehad.

Na drie sessies weggegaan en getankt voor 1.80 euro. Daarna lekker gegeten in een Brauhaus jn de stad hoofgercht 11.90 en totaal 18 euro inclusief koffie en een klein bietje van een halve liter .

Was weer een lekker dagje weg , Deutschland über alles !

Tw

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
186
Even recht zetten . Bianca was er helemaal niet want daar had ik al mee gekamerd lees ik terug. Die had zulke grote spenen van tepels. heb het idee dat Tina zich voor Bianca voor uit gaf . Mooi koppie, lang haar tot haar komt. Erg leuk zit ze er uit maar ze wilde dus niet bare met mij

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Tina is een geval apart want op de kamer nog wel eens het verzoek gekregen niet in haar te spuiten dus ao-light terwijl een ander geen beperkingen krijgt opgelegd maar dat is bij meer dames het geval.
Op de bank zegt ze daar niets over maar met condoom neuken is me met Tina nog nooit overkomen.

Leuke meid met strakke kut maar voor mannen met bovengemiddeld gereedschap het slechte nieuws dat ze die weigert en dat werd me des te meer duidelijk na de laatste kamergang met haar waarin ze boos aangaf alleen kleine en normale pikken te willen neuken. Het rare is dat ze voorheen nooit moeilijk deed maar ja dames worden met de tijd kieskeuriger blijkt maar weer.

20 aug 2022
1.328
767
Ik ben afgelopen vrijdag in ieder geval tweemaal met dame op de kamer geweest en beide keren volgespoten.
Lang steil haar tot over haar bevallige billen, cup B, vurige bruine ogen en nog een tattoo soort rozenrank op haar buik, zij stelde zich voor als Tina.
Andere dame naast haar was Bianca, volgens Tina haar oudere zus, lang zwart haar tot over schouders, hangende cup C borsten met lekkere spenen.
Beide zusters doen gezamenlijk geen trio met elkaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven