Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Tussen 10 en 13 uur en na 17 uur 15€ entree m.a.w. de goedkoopste RTC club in NRW heeft haar tarieven aangepast/verhoogd.

Ze waren de enige waar je voor 30€ 25 min kon kameren en 1 uur 70€. Nu is het net als bijna alle andere RTC-clubs 30 min 40€ en 1 uur 80€. Denk dat de meesten altijd voor de 25 minuten optie gingen dus nu 5 minuten meer is 10€ duurder geworden maar zolang Vanessa niet is teruggekeerd heb ik er weinig te zoeken en Andrea en Selina en Elena zijn er ook niet.

1717714721936.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Ik was gisteren om redenen in Keulen en was daarna naar Luderland gegaan. Vanessa was gisteren weer aanwezig als theke. Heb een kamergang gemaakt met Emi, en naar mij toe was ze een leuke spring-in-het-veld, en een leuke knappe en kleine meid. Vervolgens 1 kamergang gemaakt voor 55 euro (entree + Emi), daarna m'n auto volgetankt en weer naar Nederland gegaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bedoel je (chubby) Vanessa (goede vriendin van Selina) die voorheen als dame van plezier altijd onder de tv zat rechts bij de uitgang naar de tuin en is nu dus theke en verleent geen sexuele diensten meer?

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ik heb niet alles gelezen nog maar watvoor plek is dit luderland? Soort privé club ofzo? Je betaalt eerst entree en dan pak je een kamer met een dvp? Alles in het Duits ook zeker

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Sephiroce ,

Eerst inkom betalen aan de thekenvrouw , dit is een FKK club , dat betekend dat de vrouwen naakt op een bank zitten en als je iemand ziet die je aanstaat ga je er bij zitten en kan je met haar bespreken wat ze op de kamer doet en een prijs afspreken en als je geluk hebt kan het zijn dat ze in het openbaar met je een nummertje wil maken , de mannen die er zijn krijgen handdoeken toegewezen die ze rond hun middel binden , ook kan je drank nemen zoals fris en koffie en thee en als laatste wil ik je meegeven dat je kan genieten van een sauna .

Oh ja de meeste converseren in het Duits of Engels en sommige zijn alleen hun moedertaal machtig

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Aanwezig samen met zus Bianca. Persoonlijk vind ik Bianca trouwens nog aantrekkelijker dan Tina ondanks haar hogere leeftijd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op een doordeweekse dag naar Luderland gegaan want een poosje niet geweest en ik wist dat Selina weer terug was en de nieuwelingen daar was ik ook nieuwsgierig naar en iemand schreef dat de cast goed was. Mijn bedoeling was om 3 kamers te gaan maken maar doordat ik 2 uur later was dan gebruikelijk en het niet te laat wilde maken met het oog op de te verwachte treinvertragingen ging ik bijtijds weg.

Het nadeel met reizen op een doordeweekse dag is dat de "Tagesticket" pas vanaf 09.00 geldig is dus was pas 12 uur binnen mede dankzij de "deutsche Bahn" waardoor ik zo'n 45 minuten later aankwam dan de bedoeling maar nog wel ruim op tijd voor de hh van 15€.

Parkeerplaats was vol bij aankomst en binnen ook een hoop mannen. Ik telde 12 dames: Anna, Nihan, Lori, Selina, Lydia, Veronica, Anita, Tina, Bianca, Maya, Jessy en nog een vrij stevige dame met zwart haar tegenover Lori met altijd een handdoek om haar middel. Afwezig dus Oana, Andrea en Emi (vakantie) en Vanessa helaas vertrokken naar een andere club in een ander deelstaat (Hessen).

Zoalsgezegd 2 kamers gemaakt. Ik heb een zwak voor Selina. Het was pas de eerste kamer met haar dit jaar maar dat komt omdat ze vaak lange vakanties neemt en niet vaak lang blijft en ik de voorkeur gaf aan Vanessa boven Selina. Prima kamer en na afloop ook wat AST. Helaas kon ze weinig zeggen over Vanessa. Ze denkt dat ze weer terugkomt maar waarop dat is gebasseerd is vraag ik me af. Ze heeft ook weinig contact met haar dus ik liet het er maar bij.

Zag nog een bekende van de. Verena "Nihan" genaamd. Niet bepaald mijn type maar naast haar zat Anna. Vond haar erg aantrekkelijk want best wel curvy dus precies mijn smaak en goede kont en bovendien leuk om mee te kletsen. Wel in het Engels overigs. Ze werkt hier nog maar kort maar ik hoop dat ze hier voorlopig blijft want ik ben erg positief over haar. Zoenen was mogelijk en in het standje missio zat ze met haar mond lekker aan mijn tepels. Ook vertelde ze wat persoonlijke dingen en dat stelde ik zeer op prijs. Na mijn eerste kamergang nam ik maar kort pauze maar toen ik bezig was met Anna merkte ik dat klaarkomen geen probleem was. Een teken dat Anna echt mijn dame is en het neuken was erg aangenaam met haar en ook hier na afloop AST.

Bianca zag er trouwens ook weer erg verleidelijk uit maar ik wilde perse met Selina en een nieuwe dame proberen. De volgende keer komt Bianca zeker weer in beeld. Anita is ook een geile donder maar ze is wat aangekomen wat vooral te zien is aan haar buikomvang en dat bevalt me minder. Trouwens op de bank waar voorheen Vanessa zat zit nu Lydia. Heeft veel weg van haar en had beslist met haar willen kameren maar laat dat net nu een dame zijn met "beperkte" service.

Merk trouwens dat er op de balie bij de theke weer wat te eten valt namelijk In plastic verpakt wat hartigheden in de vorm van wat cakewaren oid. Kwam ik onlangs ook in vv tegen.

Ben zo'n 3 uurtjes in de club geweest. Voor mijn doen kort maar wilde op tijd thuis zijn. Keek wel een beetje raar op dat bij mijn vertrek er nog maar een paar auto's stonden want bij aankomst telde ik er 13.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zojuist gebeld en 10 dames. Gevraagd naar Bianca en Anna. Laatstgenoemde niet aanwezig. Als ze op vakantie zou zijn had theke Christina dat wel erbij gezegd naar ik aanneem. Wellicht een vrije dag maar twijfel nu om Luderland aan te doen want wil eigenlijk wel de zekerheid hebben dat Anna er is want nu Vanessa (Dietzenbach)en Andrea (vakantie) er niet zijn wordt de spoeling dun en de aantrekkelijke blonde Lydia neukt met.

Terug
Naar boven